הרגשה כואבת
הוא עדיין לא קם מהמיטה, הוא ממשיך לשכב על הכרית הרכה, הוא לא חושב שעוד מעט השמש תעלה לאמצע השמיים וחצי יומו ייגמר.
הוא פותח את עיניו ומרגיש סחרחורת קלה, העיניים רואות שהכל מסתובב בצורה איטית ואז עוצרת לבד.
הוא עוצם חזרה את עיניו, סוגר אותם ומכווץ אותם חזק מהכאב. לחץ בראש התחיל להופיע בראשו.
הוא שם את כף ידו על המצח ולא הבין מה קורה לו הבוקר. רגעים חולפים עד שהוא קם באיטיות, ומסתכל סביב החדר. ידו כואבת כך שהוא לא יודע ממה, האוזניים שלו משמיעים צלצול חד שלא מפסיק לרגע.
ראשו מתכווץ וכואב, שהוא גורם לו להתנדנד ולהחזיק בקירות. הוא פותח את הברז ושוטף את פניו.
טיפות המים מטפטפים על כל פניו, ומרגיעים אותו. הפנים שלו חמות לא כמו כל בוקר.
הפנים שלו חיוורים, העיניים נראות עייפות, הוא בקושי יכול להזיז את שפתיו או להגיד מילה קטנה.
רק בלחש הוא יכול לדבר, ובאיטיות להזיז את תווי פניו. לאט לאט הבטן כואבת ומרגיש שהיא מתכווצת.
הוא נושם עמוק ומנסה להירגע, מה יכול לעזור לו.
הוא יושב בשקט שמסביב יש רעש שמציק לראשו ולאוזניו הרגישות.
בליבו הוא רק רוצה שזה ייפסק ויעבור, ויוכל לעשות את הדברים שהוא צריך.
אבל זה נשאר, זה לא עובר אפילו לרגע. הוא נושך את שפתיו מכאב ולא יודע מה קרה פתאום.
הרגשה כואבת.
תגובות (2)
גם אני מרגישה ככה לפעמים…
תיארת את הרגשות שעברו עלייך בצורה טובה ומדייקת.
מגיע 5 .
תרגיש טוב (=
תודה :)