dani9196
מצטער שלא יכולתי לחשוב על סוף ראוי. אתם מוזמנים להציע סופים חלופיים.

הסיפור על האסלה רדופת הרוחות

dani9196 24/09/2015 1167 צפיות 8 תגובות
מצטער שלא יכולתי לחשוב על סוף ראוי. אתם מוזמנים להציע סופים חלופיים.

התעוררתי משנתי באמצע הלילה. דלת חדרי הייתה פתוחה, מבעד לה הגיח אור קלוש שהגיע מקצה המסדרון שמחוץ לחדרי. התהפכתי במיטה ומשכתי את השמיכה כך שתכסה את ראשי בנסיון לחזור וליהרדם, אך האור הטריד אותי. החלטתי לקום ולטפל בעניין. נעמדתי בלאות והחלקתי את רגלי אל תוך נעלי הבית שעל יד מיטתי, יצאתי מחדרי ופסעתי אל עבר קצהו הרחוק של המסדרון, ממנו הגיע האור המטריד.
מתברר שהאור הגיע מתוך השירותים, למרות שעד כמה שזכור לי, השארתי את האור שם כבוי. איך האור שם היה דלוק, זה לגמרי לא עניין אותי באותו הרגע, כל מה שחשבתי עליו היה לחזור לישון, אז הנחתי שאני זה שהדליק אותו ושכנראה שכחתי מכך ופניתי לכבותו ולשכוח מכל העניין, ובדיוק אז שמעתי את הגניחה המשונה מכיוון השירותים. משיהו בוודאי נמצא שם, הבנתי, אך מי זה יכול להיות? שלחתי את ידי אל עבר הידית של דלת השירותים בחשש ואז פתחתי אותה במהירות. צעקה נפלטה מפי, נסוגתי אחורה בחוסר אמונה. שם, בתוך חדר השירותים, ישב לו על האסלה לא אחר מסבי המנוח, מתאמץ להטיל את צרכיו, מתעלם לגמרי מהעובדה שבאותה העת היה מת כבר.
"מה אתה עושה כאן?! תסגור את הדלת! אני מנסה לחרבן, למען השם!" הוא צווח עליי, ואילו אני רק עמדתי שם, משותק מהפתעה.
"מה… מה…" גמגמתי, "מה אתה עושה כאן?" הצלחתי לסיים לבסוף.
"מה לכל הרוחות נראה לך שאני עושה כאן, בחור?" התרעם סבי, "באתי עם מסר מן העולם הבא!" ואז שיחרר נפיחה אדירה, "הנה לך המסר!" הוא צעק, "עכשיו תסגור את הדלת הארורה ותניח לי לנפשי!"
"אבל," התעקשתי, "אתה לא אמור להיות כאן. אתה נח בבית הקברות."
"החלטתי לצאת לטיול קצר!" הוא נבח קצרות, "מה, אסור לי לבקר את הנכד האהוב עליי?!" אמר במין סרקזם.
"מה אתה רוצה?" שאלתי בהחלטיות.
"שתתן לי לסיים לחרבן כבר!" הוא ענה.
"לא! למה אתה כאן? לא יכול להיות שבאת רק כדי לשבת לי על האסלה."
"העיפו אותי מהעולם הבא – לא שילמתי שכירות, אז חזרתי לכאן, לרדוף את האסלה שלך."
"מה, גם בעולם הבא צריך לשלם שכירות?" התפלאתי.
"כן." ענה סבי בפשטות.


תגובות (8)

חחחחחחחחחחח לדעתי זה היה אחלה סוף אין צורך להחליף

24/09/2015 22:42

היי דני
*ולהירדם -ולהרדם(לא יודעת אם זה באמת נכון לכתוב את זה כך אבל לשקולך)
בקשר לסיפור
חחחחחחחחחחח
כתיבה מעולה!
בקשר לסוף, אולי הייתי עושה משהו שקשור לאסלות, כמו שאין הגיינה בגן עדן או משהו בסגנון.

24/09/2015 22:51

    רעיון טוב. תודה.

    24/09/2015 23:00

דני
זה מוגזם לקוות שמשעמם לך ואתה מחפש שעשוע(אנשים כותבים באתר)?

24/09/2015 23:18

    מאוד משעמם לי

    24/09/2015 23:20

    אם השעמום נובע מעודף שכיבה במיטה ממליצה בחום להתנדנד בנדנדה…

    24/09/2015 23:26

    מה בדיוק את רוצה להגיד בזה?

    24/09/2015 23:28

    פעילות גופנית יכולה להפיג שעמום

    24/09/2015 23:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך