sapir13
קצת (הרבה) איבדתי את זה בקטע הזה. הוא... מעופף כזה..

הכל בגדר דמיון

sapir13 06/02/2014 822 צפיות 9 תגובות
קצת (הרבה) איבדתי את זה בקטע הזה. הוא... מעופף כזה..

היא נערה אפלה כזאת, כמו בספרים. שערה השחור כפחם נופל על פניה בגלים, משקפיה השחורות נחו גבוה על אפה, מסתירות מעט את עיניה השחורות גם הם. מידי פעם היה אפשר לראות כמה עגילים כסופים מציצים מאוזנה הימנית.
היא ישבה לה בפינה חשוכה והחזיקה ספר בידה. אני נשבע שהיא האדם היחיד שהיה נכנס לספרייה.
אני הייתי השני, ישר אחריה.
היא לא מדברת בדרך כלל, לא שאני שמעתי אותה, בכל אופן. וגם לא נראה שיש סביבה בנות. תהיתי למה היא מאלה שלא מסתובבות עם חברות, ולמה בטח אין לה כאלה.
זה כבר השבוע החמישי שאני עוקב אחריה. היא פשוט כל כך יפה, שאני לא יכול להפסיק להסתכל עליה.
תקראו לי מושפע או לא, אני יודע שהיא מיוחדת. היא לא כמו כל שאר הבנות, היא צריכה מישהו לצידה, ואני מוכן להיות האחד.
אני ממשיך לראות את הסיטואציה בדמיוני, איך אני ניגש אליה ושואל מה קורה, והיא מתחילה לדבר איתי, ויש לה בטח קול עדין אך רגיל כזה, לא צעקני מידי כמו של כולן.
ואז היא תיגש אליי ותשאל לשמי, ואני אענה לה, ואנחנו נתחיל לדבר ולדבר…
אבל כמובן שקודם כל אני צריך לגשת, קודם כל קצת אומץ.
אני מחייך משום מה בתבוסה כשהיא קמה מהגומחה שלה, עושה את דרכה החוצה מין הספרייה.
יש ימים שאני פשוט מקווה שהיא תשים לב אליי. יש ימים שאני פשוט צועק על השאננות שלי.
היא יוצא אחריה ומביט בה מחוץ לחלון. היא כבר התרחקה והגיעה לקומה הראשונה. אולי מחר היא תחזור לכאן, ואז יהיה לי אומץ לגשת אליה ולספר לה שאני רוצה להכיר אותה יותר, שאני רוצה להיות זה שאני תוכל להיפתח אליו ולדבר איתו, על הכל.
אבל כמובן, הכל בגדר דמיון בלבד. הרי בחיים האמיתיים יש לה כבר חבר כזה, ובטח אין לה שום בעיות, והיא דיי מקובלת בחברה…
אולי אני בעצם מדמה אותה אליי, רק כדי שהיה לי נוח יותר.
אולי אני פשוט מדמיין אותה והיא לא כאן בכלל.

אולי אנחנו שנינו חולמים.


תגובות (9)

די ספיר! אני לא יכולה! בכול סיפור שלך ללא יוצא מן הכלל אני נשאבת ונדהמת כול פעם מחדש! מדהים, פשוט מדהים ואני מתה עליך ועל הסיפורים שלך. בחיים אל תעזבי ספירי!

06/02/2014 13:22

ווווואו את כותבת מדהים בת כמה את בכלל, מדרגת לחמש

06/02/2014 13:24

ואו….. איך את עושה את זה! זה כל כך.. כל כך.. מושלם! אין לי מילה אחרת!
אבל זה לא שונה משאר הסיפורים שלך!
את פשוט סופרת מוכשרת ברמות ואת פשוט מדהימה!!!

06/02/2014 14:21

וואו.
את כותבת ממש מדהים, ואת ממש מוכשרת!
הסיפור הזה ממש יפה…

06/02/2014 23:04

את כותבת ממש מוכשרת…
כדאי לך לכתוב עוד סיפורים קצרים…
מצפה בקוצר רוח!

06/02/2014 23:47

תקשיבי ספיר זה אחד הקטעים החזקים שלך.
יש לך כל כך הרבה סיפורים ושירים טובים ומעולים שיש להם מסר עצום ואדיר אך הסיפור הזה…הוא כל כך יפה!
זה שהבן דמיין אותה כמישהי כמוהו כדי שיהיה לו הרבה יותר קל להתחיל איתה…זה גאוני רק לחשוב על זה!
אני מניח שהוא לא היחיד שעשה את זה.אני חושב שגם במציאות יש כאלה בנים (ואולי גם בנות) שמדמים מישהו לעצמם וככה הם מרגישים הרבה יותר נוח להתחיל איתו או איתה.
זה פשוט סיפור כל כך יפה…
מדרג 5 :)

08/02/2014 10:25

ממש אהבתי.
יכולתי לדמיין את זה באופן מדיוק, את מתארת את הפרטים הקטנים בצורה מושלמת.

08/02/2014 14:29

ואוו.
את מבינה דברים שאנשים בכלל לא מצליחים להגיע להבנות האלה.
אף פעם לא חשבתי על זה. תמיד האנשים מחפשים אחר "המושלם", כמובן שאינם מוצאים אותם. אבל לדמיין… אף פעם לא חשבתי על לדמיין דבר כזה, לדמיין שמישהו הוא מישהו אחר. את גאונה!
הסיפור הזה מושלם.
אהבתי מאוד ואני מדרגת 5 ויותר.

10/02/2014 08:48

באמת קוראים לך ספיר?

11/02/2014 05:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך