היית מתה

15/09/2014 1039 צפיות 3 תגובות
:)

הרוח העזה שהסתובבה ברחובות לונדון הקרים מצאה את שערה המבריק של ג'סי והעיפה אותו אל מעבר לכתפה. ג'סי החליקה את ידה על שערה החלק – נוטה לגלי ובדקה שאין שערה אחת לא במקום, היא החזירה את ידה למקומה ליד כיס המכנסיים היקרים שלבשה וחייכה את חיוכה הכובש לעוברים ברחוב שהביטו בה בהתפעלות. היא לא הייתה רגילה לכל התשומת לב המיותרת שהרעיפו עליה המונים, למעשה היא בכלל לא הבינה אותה. מדוע שאלפי אנשים ברחבי העולם ידביקו פוסטרים שלא אותו איש או במקרה הזה, אישה ויעריצו אותה בכל ליבם רק משום ששיחקה באיזה סרט שהם אוהבים. אך היא התרגלה לזה ואף למדה לשחק עם זה, כפי שהסוכנת שלה לימדה אותה. בני אדם הם מטומטמים, כך אמרה לה הסוכנת ובחכמה, את רק צריכה להבין את זה וללמוד לשחק עם זה, היא אמרה לה שוב ושוב, וג'סי קלטה את זה די מהר, כך היא חושבת. היא הבינה שכל מה שהם רוצים זה את המודל של האישה המושלמת כדי לחקות אותה, כדי להיות יותר כמוה. וכך היא התנהגה כמו המודל המושלמת, חצופה, יפה ובעיקר ביצ'ית. אז כן, ג'סי הילדה הטובה מהבית הטוב, נהפכה לביצ'ית. רגליה הארוכות והחשופות נעצרו בפתאומיות כשהגיעה לפתח דלת מתכת סגורה. מאחורי הדלת נשמעה מוזיקה מפוצצת אוזניים, חיוך קטן עלה על שפתיה הדקות של ג'סי והיא פתחה את הדלת המתכת בהנאה, צועדת פנימה על נעלי העקב הגבוהות שלה. היא חייכה בביישנות מעושה לגברים שסובבו את ראשיהם לעברה בחולמניות כשנכנסה אל המועדון וצעדה לעבר הגבר הראשון בביטחון, תפסה בשולי חולצתו הכחולה וקרעה אותה מגופו בחיוך מפתה. היא הסתובבה מסביב הגבר שהיה המום ממזלו הטוב ונשכה את אוזנו בעדינות. ג'סי נהנתה מזה כל פעם מחדש ושקלה אפשרויות איך לבייש את אותו הגבר. "היית מת שארצה אותך," היא לחשה לתוך אוזנו בחמימות ואז דחפה אותו ממנה בגסות. חיוך גדול עלה על שפתיה שהיו צבועות באודם אדום חזק כאשר ליאו שעמד כמה מטרים ממנה צחק ממעשיה. ליאו, הגבר היחיד שג'סי לא יכלה להשיג במועדון, הגבר היחיד שדחה אותה וכמובן שאותו היא רצתה הכי הרבה. היא התעלמה ממנו, לא נותנת לו לראות מה הוא הפך ברגשותיה וצעדה לעבר הבר הגדול, מפזרת חיוכים מאושרים לכל עבר.
"מה תרצי?" הברמן קרץ לג'סי בחיוך ושלף כוס גדולה מערימת כוסות הזכוכית שלפניו.
"תתפרע," ג'סי זרקה לעברו בחצי חיוך ועקבה במבטו אחרי ליאו שרקד עם כמה זונות בפינה. גם כן הוא, חשבה בזעף, מוכן לרקוד עם זונות ולא איתי?
"ומה את בדיוק?" קרא אחד מחבריו של ליאו שהתקרב אליה, גבתו החומה הייתה מורמת כלפי מעלה והוא קרץ לה כשראה את פניה המתעוותות בתדהמה.
"מה?" היא הייתה בטוחה שלא שמעה טוב, משום שמוחה הבריא שכנע אותה שאין דבר כזה קסם, עוד בגיל שלוש.
"מה ששמעת מאמי," הוא חייך אליה והפנה את תשומת ליבו לבלונדינית שנמרחה עליו.
"מה לעזאזל קרה פה עכשיו?" ג'סי מלמלה לעצמה בהלם אך כעבור כמה שניות הוסחה דעתה משום ששתתה שלוק גדול מהמשקה החריף שהגיש לה הברמן החתיך.

"בא לך לרקוד?" השאלה הגיעה ממקום לא צפוי וג'סי השיכורה פערה את פיה שהסריח מוודקה.
"ליאו אדמס, מציע לי לרקוד איתו?" היא געתה מצחוק וכרכה את ידיה מסביב צווארו בחולמניות, "מה קרה פתאום?"
"את מתלוננת?" חיוך קטן עלה על שפתיו היפות וחשף שתי שורות של שיניים מצוחצחות. לג'סי היה נדמה שראתה ניבים צומחים בתוך פיו אך היא התעלמה ודעתה הוסחה במהירות לטובת ליאו החלומי.
"ממש ממש לא." היא צחקקה וקמה מהכיסא הגבוה של הבר נתמכת בגופו של ליאו כדי לא ליפול אל הרצפה הקרה.
"אולי פשוט נעבור לחדר צדדי וזהו?" ליאו לחש לה באוזן ברכות. היא הרגישה את נשימותיו החמימות על עורפה והתמכרה להרגשה הנעימה.
היא הנהנה בהסכמה וראשה כמעט נשמט מבין כתפיה החלשות. ליאו מיהר לתמוך בה וגרר אותה לתוך חדר סמוי באחד הפינות. החדר היה לבן וקטן, חולצת בטן ורודה הייתה זרוקה בפינה וסימני אודם נמרחו על הקירות.
"בהחלט מקום טוב…" ג'סי ליקקה את שפתיה והורידה את ידיה מליאו.
ליאו התקרב אליה וקרע את חולצתה בחוזקה מגופה. הוא הסתובב סביבה בחיוך מפתה והתקרב אל אוזנה. הוא נשך אותה באוזן בעדינות שצימררה את ג'סי ולחש לה בקול, "היית מתה שארצה אותך," הוא דחף אותה בגסות ממנה ופרתבצחוק מתגלגל כאשר ראה את הבעת פניה הנדהמת של ג'סי.
ג'סי הקפואה לא עשתה דבר כאשר הוא התקרב אליה שוב מאחורה ופתח את פיו, חושף את ניביו החדים, עיניו הכחולות מתמוגגות בהנאה. הוא תקע את שיניו עמוק בצווארה ורוקן את רוב הדם מגופה באכזריות. הוא התרחק מהגופה שנהפכה ללבנה כסיד וכעבור רגע לכחולה כקרח ואז נפלה על הרצפה חסרת תנועה.
"ביי, ג'סי," הוא לחש בלעג לעבר הגופה של האישה היפה וליקק את שפתיו המלאות דם.


תגובות (3)

ואווווו איזה מאגניב ועצוב דווקא היא מתה,אבל זה הגיע לה כי היא שיחקה בגברים

15/09/2014 22:05

המממ… אני שואלת את עצמי איזה חלק הוא את ואיזה חלק לא. קשה לדעת בלי להכיר..

16/09/2014 01:32

אני חושבת שההתחלה יותר, ההמשך ממש לא! חחחח ~

16/09/2014 17:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך