הייתי מאוהב בבחור מבית הספר
הייתי ילד מבולבל.
נשארתי מחוץ למעגל כי לא ידעתי מה לעשות כדי להיות מקובל.
עשיתי בעיות לכל המורים כי לא ידעתי איפה להוציא את התסכול שלי על עצמי.
אבל אז הוא הגיע לבית הספר.
וראיתי אותו כל בוקר במסדרון.
ולא יכולתי להוריד את העיניים שלי ממנו, רציתי לראות כל תנועה שלו.
והוא, לעומת כל השאר, לא ראה אותי כהבעייתי או המוזר.
כשהוא שמע מי אני ומה אני עושה, הוא היחיד שמצא את ההתנהגות שלי כקריאה לעזרה.
הוא דיבר איתי, על כל מה שבחרתי לשמור בבטן מכולם.
על העובדה שאני שונא את מי אני, ואת איך שאני נראה.
את זה שאני לוקח כל לילה, אחרי שההורים שלי הולכים לישון, את אחד מבקבוקי היין שלהם ומתחיל לשתות.
והוא תמיד הסתכל עליי, בלי שום מבט שיפוטי או מתנשא.
הוא תמיד ידע מה הדבר הנכון להגיד כדי שאני אפסיק עם הרחמים העצמיים.
הוא תמיד בחר לשים עלי יד ברכות במקום לדפוק לי אגרופים.
הוא תמיד ישב קרוב אלי, ונתן לי תחושה של הגנה.
ורק חיפשתי כל פעם איך לדבר איתו שוב, ולהרגיש את אותה התחושה.
ובכל סוף יום ניגשתי אליו ושאלתי אותו איך עברו עליו השיעורים.
והוא אף פעם לא התנגד לראות אותי, ולדבר איתי כשאני צריך.
הוא היה הראשון שלא ברחתי ממנו.
כשחשבתי עליו לא הרגשתי אשמה או חיפשתי תירוצים.
הייתי מאוהב בו.
והרשתי לעצמי להרגיש את זה.
הוא זה שגרם לי להבין שזה בסדר וזה מותר.
אז בפגישה אחת איתו החלטתי שאני מראה לו שהשתנתי.
מראה לו איזה השפעה עצומה יש לו עליי.
התקרבתי אליו בעדינות.
כמעט שמתי את שפתי על שפתיו.
אבל אז הוא הרחיק אותי בעזרת ידיו.
אותם ידיים שעד עכשיו גרמו לי להרגיש רק טוב.
פתאום הן הרגישו לי קרות.
אני התרחקתי עוד יותר בעצמי והרגשתי מובך.
קלטתי שהבנתי הכל לא נכון, וכנראה שאני עדיין מוזר.
הוא אמר לי בברור שזה לא יכול לקרות.
שהוא לא יוכל להעביר יותר אף שיעור אם הוא רק יעז לתת לי לנסות.
תגובות (3)
– בית *ה*ספר (ולא הבית ספר)
– קרי*א*ה לעזרה (ולא קריעה)
לא ראיתי את זה בא :0
(בכלל לא נכנסתי לפרופיל שלך לראות מה עוד יש לקרוא. בכלל לא.)
חוץ מהחלק שהוא תמיד ישב קרוב אליו (אם הבנתי נכון והוא היה מורה, איך הוא יכול היה לשבת קרוב אליו? אלא אם אלה היו שיעורים פרטיים או משהו בסגנון. לא יודעת, אולי אני חושבת על זה יותר מדי.), מאוד אהבתי את ההתפתחות האישית שהדמות עברה כאן~
אופס, צודקת לא שמתי לב לטעויות בשפה. אני לא נוהגת לקרוא הרבה פעמים את מה שאני כותבת אחרי שאני מסיימת, זה משהו שכדי שאני אתחיל לעשות. תודה עח התיקונים בכל מקרה.
וחוץ מזה שאני ממש ממש שמחה שאת נכנסת וקראת עוד דברים שלי כי זה די מה שעשיתי גם לך, את סופר מוכשרת לדעתי :)
בנוגע לחלק שלא הבנת, מדובר בפגישות האלה שהמורה עשה עם התלמיד. הוא פשוט נהג לשבת לידו כדי לתת לו תחושה שעושים לו איזה שיחת עונש כמו שאר המורים.
אופס, צודקת לא שמתי לב לטעויות בשפה. אני לא נוהגת לקרוא הרבה פעמים את מה שאני כותבת אחרי שאני מסיימת, זה משהו שכדי שאני אתחיל לעשות. תודה עח התיקונים בכל מקרה.
וחוץ מזה שאני ממש ממש שמחה שאת נכנסת וקראת עוד דברים שלי כי זה די מה שעשיתי גם לך, את סופר מוכשרת לדעתי :)
בנוגע לחלק שלא הבנת, מדובר בפגישות האלה שהמורה עשה עם התלמיד. הוא פשוט נהג לשבת לידו כדי לתת לו תחושה שעושים לו איזה שיחת עונש כמו שאר המורים.