דה נירו פאב- תסריט אקירה.

בס"ד

– תסריט אקירה-

תמונה ראשונה: דלת מקולפת בצבע שהיה פעם חום. שלוש מדרגות בולטות החוצה.

שלט קטן מתנדנד מעל לדלת, על השלט כתוב בפשטות: "דה נירו-פאב".

תמונה שנייה: הדלת מבפנים, נפתחת ונכנס בחור גבוה עם מכנס חאקי וסנדלים, תלתלים שחורים, עיניים כחולות ומשקפיים קטנות על האף. הבחור מעיף מבט ארוך מסביב, המצלמה עוברת בהתאם עם מבטו.

תמונה שלישית מנקודת מבטו של הבחור: המקום חשוך ורק שתיים או שלוש מנורות תלויות מתנדנדות ומאירות מהתקרה. כמה שולחנות ביליארד פזורים, בפינה שולחן עם כמה גנגסטרים בחליפות שמשחקים פוקר. ובר ארוך פרוש לכל האורך שמאחוריו ברמן יפני עם צמה ארוכה ועבה וחרב סמוראי על הגב.

ברקע שרה לה טורי איימוס בקול עבה קצת, הבחור מתקרב לבר ומתיישב, הוא פונה לברמן היפני:

הבחור: "הלו ברמן, הדיסק שלך שרוט לגמרי"

הברמן (במבט מופתע, רוכן כלפי הבחור): "אקריצ`י, אקימרה! דרינק, יו דרינק"

הבחור ממלמל: "אה, אתה לא מבין עברית…" והוא ממשיך: "טוב, נו…"

תמונה רביעית: הבחור מוציא אקדח כסוף ממכנס החאקי שלו ובלי להודיע, מהיר כנחש צפע, הוא יורה בברמן שנופל לאחור בהילוך איטי ומתרסק לתוך מדפי הזכוכית עמוסי הבקבוקים.

פייד אאוט, וכשהתמונה חוזרת, המקום הפוך לחלוטין, גופות בכל מקום, והבחור הגבוה עם החאקי והסנדלים מתקרב בחיוך לבר כשהוא נזהר שלא לדרוך על מאפיונר החליפה לבנה על הרצפה. הבחור לוקח בקבוק וויסקי מהדלפק, מוציא עט מכיס החולצה וחותם על הדלפק, המצלמה מתמקדת מלמעלה על היד הכותבת שלו, ורואים שהוא כותב: "נובמבר 8 עד מתי?".

תמונה חמישית: הבחור יוצא מהפאב, צילום תקריב על האקדח שלו שמוציא עשן, ואז הוא נכנס לתוך חיפושית ישנה בצבע אדום בוהק, מניע, מכניס הילוך בחריקה חזקה ונוסע לדרכו כשהמצלמה מלווה אותו עד שהוא נעלם.

פייד אאוט נוסף, וכשהתמונה חוזרת מתגלה מערכת עיתון, עמדות מחשב פזורות, משרדים וכולי, אווירה של מערכת עיתון.

תמונה שישית: אל מערכת העיתון נכנסת בסערה בחורה צעירה בשנות העשרים לחייה, היא צועקת: "יפעת! יפעת! יפעת!!! איפה את?" הבחורה מגיעה אל אחד המשרדים הלבנים ומתפרצת פנימה.

תמונה שביעית: בתוך משרדה של יפעת, הבחורה המתפרצת מגלה את יפעת יושבת ליד השולחן ומקישה על המקלדת הלבנה שמולה.

הבחורה: "זה קרה! זה קרה! אני לא מאמינה שאני מספרת לך את זה! הוא עשה את זה, הוא התחרפן לגמרי!"

יפעת: "מה קרה? מיכל, תירגעי, מה קרה? מי עשה מה?"

מיכל: "מוטי, מוטי, התחרפן לגמרי, את זוכרת שהוא נסע ליפן?"

יפעת: "נו, אני זוכרת, אז מה?"

מיכל (מתיישבת מול יפעת ומניחה את המרפקים על השולחן): "ובכן אתמול בערב יקירתי מוטי נכנס לפאב שכונתי ועשה שם טבח נוראי, כל יפן כמרקחה, הטלוויזיה כל הזמן בדיווחים על המצוד, הם מחפשים אותו!!!"

יפעת (בהלם טוטאלי): "א…אני..ל..לא יודעת מה לומר, אני לא ציפיתי שזה ידרדר עד כדי כך".

עוברים לפלשבק מהיר בשחור ולבן:

יפעת ומוטי יושבים בסלון מול הטלוויזיה, בדיוק מסתיים סרט עם כתוביות ביפנית.

יפעת: "הו, איזה סרט יפה ורומנטי!"

מוטי: " מה סרט רומנטי? לא הבנתי כלום, תאמיני לי היפנים האלה מעצבנים! הם לא יודעים לעשות קולנוע!"

פייד אאוט, וכשהתמונה חוזרת מתגלה מסעדת "סושי-בר" בצפון תל אביב, המצלמה נכנסת בסחרור לתוך המסעדה עוברת במהירות על כל הסועדים ומתמקדת בשולחן שבו יושבים יפעת ומוטי, יפעת לבושה בקימונו שחור עם אותיות יפניות בזהב על הגב, מוטי לבוש בטוקסידו אלגנטי. מתקרבת אליהם מלצרית ומציגה את עצמה:

מלצרית: "ערב טוב וברוכים הבאים לסושי-בר הכי טוב בעיר, לי קוראים מיכל ואני המלצרית שלכם להערב, מה תרצו להזמין?"

תמונה שמינית: יפעת לוגמת מרק עוף מתוק, מוטי בולע להנאתו עיגולי סושי.

פייד אאוט וכשהתמונה חוזרת מוטי עומד באמצע המסעדה על השולחן, אדום כולו וצועק: "אני אתבע אתכם יפנים! אנטישמים! הסושי שלכם כמעט נתקע לי בגרון! אני אתבע אתכם!!!"

יפעת (מחליפה צבעים): "מוטי, תשב ממי, תירגע, אל תעשה בלגן!"

מוטי: "אל תגידי לי לא לעשות בלגן, אני רוצה לראות את המנהל!!!"

פייד אאוט וכשהתמונה חוזרת מוטי ויפעת בתוך האוטו שלהם, יפעת נוהגת ומוטי יושב על ידה, ומחטט בשקית נייר חומה.

מוטי: " תאמיני לי גועל נפש של פיצוי, אחרי שהיפנים האלה כמעט תקעו לי את הסושי שלהם בגרון, הם מביאים לי פיצוי של מרק עוף ואטריות מוקפצות בפיטריות! ועוד בשקית נייר חומה!!!"

יפעת נאנחת ושולחת יד אל הרדיו להרים את הווליום, הרדיו מנגן את השיר: "אינולה גיי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך