בית ספר.. תיעוב אך בכל זאת אני מוצאת את עצמי מחבבת את זה.

שקדי ^_^ 01/10/2013 656 צפיות 8 תגובות

אם יש משהו שאני מתעבת אך אוהבת בו זמנית זה את הגילאים 6-18.
בגילאים האלה, הדבר המרכזי ביותר בחיינו הוא הבית ספר.
גם כשאתה בבית אתה צריך להיות מוכן ליום למחרת עם מערכת של בית ספר ושיעורי בית מוכנים – שני דברים שקשורים לבית ספר.
גם כשיש חופשה בגלל חג יש לך עבודות – משהו שקשור לבית ספר.
גם בחופש הגדול, עבודות, רכישת ציוד,מנסים לנצל את החופשה לפני שחוזרים שוב ללימודים – עוד שלושה דברים שקשורים ללימודים.
למה אני שונאת את זה?
כי אני לא אוהבת שחיי סובבים סביב המערכת, סביב המדינה ולא סביב עצמי.
למה אני אוהבת את זה?
כי הוא הדבר היחיד שיציב בחיי, שנותן לי משענת, שלא משתנה – משהו שבטוח שיקרה,הרי זה ברור שאני אלמד נכון? לא משנה איזה בית ספר איזה ציונים או כל הפרטים זה משהו יציב כי זה לא משהו שישתנה עד גיל מסוים.

מה אתכם?
מה אתם חושבים על בית ספר?
או על הגילאים האלה?


תגובות (8)

אני חושבת בדיוק כמוך!!!
הכל נכון!
וגם בבית הספר, מכירים חברות. כי אם לא היה בית ספר את לא היית מכירה את החברות שלך.. ^^

01/10/2013 09:43

מה איתי זה שנותנים לנו הרבה שיעורים כל היום
מה שאני חושבת על בית הספר האמת שאני אוהבת לילמוד
הגילאים גם אני חושבת שיופי שאין עבודה עד גיל 18
אבל יש כאלו שרוצים לעזור להורים אז הם עובדים במלצרים

01/10/2013 09:46

וואי, לגמרי מסכימה.
רק ששכחת את העובדה שתוקעים אותך בכיתה עם אנשים שאת שונאת.

01/10/2013 09:48

סוליטר – ברור שבבית ספר מכירים חברות אך העדפתי שלא להכניס את הקטע החברתי מכיון שהוא גורם שהעדפתי לא להשתמש בו כי הוא יכול לבוא בקטע טוב כמו שתיארת ובקטע רע כמו ש"אנונימית" תיארה..
המלאכית – גם אני אוהבת ללמוד, אני אוהבת לדעת יותר, זה נותן לדעות שלי בסיס וגורם לי להיות בטוחה בעצמי יותר, אני אישית רוצה לעבוד כי זה ממלא חלל ריק של זמן שאת יכולה גם להרזות ממנו וגם להרוויח ממנו הרי מה הייתי עושה בזמן הזה? עם חברות בקניון מבזבזת כסף על בגדים ואוכל או בבית עם מטבח מצוייד ומחשב… מבינה?
אנונימית – כמו שאמרתי ל"סוליטר"
שמחה שאתן מסכימות עם דעתי ושהיא נוגעת בכן במקומות מסוימים :)

01/10/2013 10:27

מסכימה איתך ><
אני עוד מעט מסיימת בית-ספר… לא ייאמן…
אבל מה שמרגיז אותי שלא נותנים ללמוד לתלמידים ללמוד מה שבאמת מעניין אותם. אני נגיד רוצה ללמוד אסטרונומיה ואין אצלינו והיסטוריה אני שונאת את הנושאים שמלמלדים (מה לעשות שההיסטוריה של היהודים משעממת?)……..
וגם יש מורים שעושים אפליות וכאלה ואין לי חברים בבית-ספר אלא בבתי-ספר אחרים וזה מתסכל…. וכל החפירות הפטריוטיות האלו והציוניים האלו נמאס לי מזה כבר…
יש לי עוד מלא מה להגיד אבל אני פשוט גמורה מהיום הזה. ומחר ישלי 9 שעות אני אמות אם אני כבר גוססת….

01/10/2013 10:52

אוי.. לא נעים…
אני את האמת אוהבת היסטוריה אבל את ההיסטוריה של המהפכות לא של השואה ומלחמת העולם השנייה כי זה מפחיד אותי וכבר חפרו לנו על זה עוד מהגן..
ואני ממש מבינה אותך שנה שעברה רציתי ללמוד פסיכולוגיה (אבל אז הבנתי מה אני באמת רוצה ואני שלמה עם זה ב100 אחוז) ואין אצלנו מגמה כזאת יש רק מגמות שקשורות למדעים (אורט..) זה מעצבן!!! מה עם מגמות שלא קשורות לחשבון ומדעים? מה יש לכם נגדם?
ותאמיני לי אני יודעת מה זה אפליות של מורים זה רוב המורים אצלנו
טוב רוב המורים אצלנו גם עם בעיות קשב וריכוז..- לא קשור!!

01/10/2013 13:11

נו גם אני אוהבת את המהפכות *הכי XD* ולא השואה שאני לומדת על זה עכשיו וז המפחיד אותי T^T
ואצלי דווקא יש פסיכולוגיה והייתי בזה ולא רציתי רציתי ללמוד כימיה ואמרו לי שאני צריכה 4 יחידות מתמטיקה והייתי 3 זה היה מעצבן ועליתי ואז עברתי לכימיה ובסוף שוב ירדתי ל-3 כי נכשלתי כל הזמן אבל למזלי השאירו אותי בכימיה…. XD
וזה מצחיק אותי שהיום הייתה לי ערימת שיעורים כמו בסרטים XDDD אבל זה לא מצחיק כשזה באמת קורה ._.
ואני אוהבת היסטוריה ממש אבל ממש אבל אני לא אוהבת את המקצוע בבית-ספר בגלל מה שמלמדים…. מה לעשות אני לא אוהבת את כל הנושאים בהיסטוריה…

01/10/2013 13:54

ואני ילדה שאוהבת ללמוד ואני אוהבת לקרוא בויקיפדיה על כל מיני דברים אני אדם סקרן מטבעו…. אבל מה שהורס לי את כל חווית הלימוד זה המבחנים כי ישלי חרדת מבחנים רצינית… וכאילו זה רק לשנן את החומר, ולא ללמוד אותו סתם לידע כללי. לשנן ולהוציא ציונים גבוהים זה מה שמעניין את הבית-ספר. וזה קשה לי. אני מעדיפה מצידי שיתנו לי עבודת הגשה, הכל רק לא מבחן!
וגם הילדים מעצבנים אבל זה עניין אחר XD

01/10/2013 14:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך