בזמן שישנת
בגיל 6
אתה עדיין זוכר את הפרצוף של אבא שלך .
כששואלים בכיתה מהו גיבור , אתה עונה שגיבור בשבילך זאת אמא שלך , כי היא גם אמא וגם בא בו זמנית ואתה משוכנע שיש לה כוחות על .
בגיל 9
אמא שלך עדיין עובדת ועדיין מביאה אוכל הביתה . אבל לא מדברים .
אתה בטוח שהיא פשוט עייפה ושהיא רוצה רק לישון .
אחותך הקטנה מצליחה עדיין לא מבינה , היא בסך הכל בת 7 .
ליום הולדת 10 , היא לא קמה
אבל אתה לא מופתע .
אתה מתחיל לנסות להרוויח קצת כסף בשביל אחותך הקטנה .
אתה מודה לאלוהים שאתה גר בשכונות העוני , ככה נראה כאילו לאף אחד לא אכפת מה תעשה או לאן תלך .
בגיל 13
אתה מוכר את כל הפריטים בבית , חוץ מאת הספה שעליה שוכבת אמא , אתה משאיר גם מזרן ושמיכה , אתה מצטער שאתה לא יכול לשרוף את אמא .
בגיל 14
אתה מרגיש בן 40 ,
אחותך הקטנה כבר בת 11 היא יודעת מה קורה מסביבה אבל עדיין נשארת תמימה בשבילך .
מים זה רק בשביל מקלחת , בחשמל לא משתמשים . כי זה עולה יותר ממה שיש לך .
וויתרת על בית ספר ברגע שהתחלת לעבוד אבל אתה מכריח את אחותך להישאר בכדי שיהיה לה עתיד .
בגיל 15 ,
אתה מוקף מודעות "תחיו את הרגע ! "
"תאהבו את כולם ! " "זה בסדר להיות מה שאתם " אבל הכל שקר , אתה מתחיל להרוס ולהשחית עד שתופסים אותך .
הרווחה מוציאה אותכם מהבית . ולוקחים את אחותך , אתה לא שולט בעצבים שלך ונכנס לכלא על תקיפה .
הפסיכיאטר , אומר לך שזה בסדר לבכות , אתה מרביץ לו .
דוחפים לך כדורים
בגיל 15
עברת כל כך הרבה בתים בשנה אחת שלמילים בית ויציבות ואהבה אין משמעות .
התיק שלך במשטרה כל כך גדול שאפשר לומר ששברת שיא . אתה כבר לא זוכר איך מדברים
כי אתה כבר יודע שאף אחד לא מקשיב . בכל פעם שאתה לוקח עוד שאיפה מהסגריה אתה נזכר שאמרת לעצמך שלעולם לא תעשן …
בגיל 16
אתה שוכח מה איך היא נראתה , אתה שוכח את הזמן שבו היא הייתה ערה .
אתה שוכח שהיא הייתה הגיבורה שלך . אתה שוכח שהיית פעם ילד .
בא לך לחזור הביתה , להתעורר לצד אחותך הקטנה , למרות שהיא כבר בת 13
בא לך לחזור להיות ילד בן 6 , להתעורר מנשיקה של אמא ולחזור מבית ספר כשאחותך בת ה3 מחזיקה לך את היד .
בגיל 18
אתה חוזר לבית הישן שלך בלבוש מכובד .
אתה רואה את הספה הישנה עוד מאז .
אתה מוציא גפרור ושורף אותה .
אתה רוצה לבכות , אבל בעיקר , אתה עייף .
אז אתה הולך לישון .
ומתעורר אחרי 12 שעות , אבל אין בך את הכוח לקום מהרצפה , אז אתה פשוט שוכב.
אין לך מבט .
רק ריקנות , אז אתה נשאר שם שוכב , ואתה לא יודע מתי תקום . אבל את האמת לא אכפת לך . אתה פשוט מוותר .
תגובות (4)
אהבתי את הרעיון.
זה נראה כמו סקירה אוטוביוגרפית ופחות כמו סיפור (לא שזה רע…)
מדהיצ
מדהימה שלי. אוהבת אותך וגאה בך על זה שאת כל כך חזקה
והכתיבה שלך מטלטלת אותי כל פעם מחדש