את זה אני יודעת,ותמיד אדע

all_of_me 19/10/2015 658 צפיות אין תגובות

אני לא יכולה לתאר לך כמה אני אוהבת אותך, כמה שמוזר לי שאנחנו ביחד. אבל מוזר בצורה טובה בצורה שגורמת לי להתאהב בך פי 10 ממה שאהבתי אותך לפני. כל פעם שאתה שולח הודעה וחיוך מתרחב לי כל הפנים. אני לא יכולה לחשוב על יום שעובר בלי שאני חושבת עלייך, וגם אם לא תאמין לי מישהו תמיד מזכיר לי.
שנה שעברה שעוד לא ידעתי מה אנחנו,מה הולך בינינו ואיך מידידים הפכנו ליותר?
כל החויות שלנו והצחוקים, הפעם שישנתי אצלך והפעם שהיית שיכור מידי לשים לב מה אתה עושה.
אם להודות באמת, עד היום אני מרגישה שנפרדתם בגללי אבל בינינו? אף פעם לא אהבת אותה באמת.

אם אני לא מראה לך מספיק אהבה,אם אני לא שולחת הודעות או מייבשת – סליחה. אני לא רגילה להיות בקשר במיוחד לא אחריי מה שקרה לי.. אתה לא יודע, עדיף שלא תדע אני מפחדת שתיבהל אם אני יספר לך.
אל תיקח ללב, אני אוהבת אותך ובאמת, ברמות שאני לא יכולה להראות במילים. תבין אותי, אני מפחדת, אני מפחדת שתפגע בי,שלא תרצה אותי, שלא תאהב את הגוף שלי,שלא תאהב אותי.
כולם אומרים לי שאתה אוהב אותי, אתה אומר לי שאתה אוהב אותי ואת זה אני יודעת, ותמיד אדע.
למה נזכרנו לאהוב רק עכשיו שכבר אתה עובר? עכשיו שלא ניראה אחד את השני כל יום בבית ספר. איך אני יתמודד עם הגעגוע?
אני זוכרת שהיינו צוחקים ביחד בהפסקות ,יושבים אחד ליד השני באוטובוס ושיצאנו אל מחות למועדון להסתובב בחוץ שכולם היו בפנים.

אבל כל זה היה פעם כשעוד היה לי ידיד
והיום ? הידיד הזה הוא הרבה יותר מידיד בשבילי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך