הנושמת
יש לי כל כך הרבה להוסיף אבל אין לי זמן יש לי חזרה.
מקווה שאהבתם וזה נתן לכם חומר למחשבה.
אוהבת אתכם 3>

אני אוהבת לשיר.

הנושמת 17/09/2013 761 צפיות 6 תגובות
יש לי כל כך הרבה להוסיף אבל אין לי זמן יש לי חזרה.
מקווה שאהבתם וזה נתן לכם חומר למחשבה.
אוהבת אתכם 3>

אני אוהבת לשיר.

אני אוהבת שאני שולטת במילים, נותנת להן את קולי, מעצבת להן אישיות לפי הסולמות, מוסיפה להן חיים.

אני אוהבת שקולי יוצר מנגינה.

אני אוהבת את זה שלמילים יש משמעות.

אני אוהבת לשמוע את המנגינה ברקע, נותנת לי דחיפה.

אני אוהבת לשיר כי אני יודעת שככה אני משפיעה על משהו, גם אם זה רק על מילים.

אני אוהבת את המשפטים הקצרים אך המשמעותיים שיוצאים מפי.

אני אוהבת את זה.


תגובות (6)

אני מסכימה עם זה, זה ממש אני :')
רק שאני שרה רק לעצמי, או עם אחותי. אני לא אוהבת ששומעים אותי (זה מביך >.<)
בוקר טוב^^

17/09/2013 00:18

גם אני אוהבת לשיר!!!! וגם אני רק לעצמי….

17/09/2013 01:17

אין אחד שלא אוהב לשיר זה מרגיע וגורם לך להבין שאתה שווה משהוא.
שירה ומוזיקה זה אחד הדברים המיוחדים שאני אוהבת.
אך אני אוהבת לשיר לכולם ולא רק לעצמי נכון זה מביך אבל זה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך שאוהבים את קולך זה ממש כיף ^-^
ממש יפה אהבתי אשמח אם תתני ביקורת על סיפורי תודה :)

17/09/2013 02:49

אני אוהבת ששומעים את הקול שלי, ששומעים איך אני מתייחסת למילים האלה, איך האישיות שלי משתלטת ומוציאה מנגינות מפי… זה פשוט מדהים

17/09/2013 03:14

כיף לך >:
כל פעם שאני מנסה לשיר ליד אנשים יוצא לי מזעזע, כאילו משהו מת לי בגרון )': אני פשוט נהיית לחוצה (יש לי בעיה להיות ליד מלא אנשים (כמו קניונים וכו'.. משו מוזר)

17/09/2013 03:16

לי לפעמים יוצא לי גרוע אבל זה תלוי בשיר ועד כמה אני מכירה אותו ואם הוא מתאים לקול שלי וזה, למעשה עם יש שיר שאני מכירה ויודעת שהוא מתאים לי אין לי בעיה לשיר אותו אבל זה קצת קשה כי יש לי קול די נמוך אני יכולה לשיר שירים כמו "אור גדול" ונירא לי שאני יכולה לשיר רוק אבל די קשה לי גבוהה..

17/09/2013 03:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך