אם אלוהים היה קייפ
כל אחד יקח עכשיו דף ועט וירשום את המשפט "אם אלוהים קיים אז…" וישלים את המשפט כאוות נפשו. אני רוצה שכל אחד יתייחס לזה ברצינות, מי שיזלזל, מי שיתחכם לא יהיה פה. יש לזה מטרה לדבר הזה, כמו כל דבר בחברה כמו כל דבר בחיים שאני עושה יש לזה מטרה.
אנשים מאמינים לי ,אנשים הולכים אחרי, וגם חלקכם נמצאים פה כי הם מאמינים בי ובמטרה שלי, אני לא הבוס הכי טוב, אני לא משלם משכורות גבוהות יותר ממקום אחר, אבל יש לי חזון ויש לי דרך ואני הולך לפיה, שרק התחלתי בחור בן 30 עם תואר בכלום ושום דבר ודוקטורט של אונ' החיים כולם פיקפקו בי חוץ מאישתי, ההורים שלה אמרו שאני כישלון אחרי שפוטרתי מעוד עבודה בתור מזכירה.
האמנתי שזה לא הולם את כישוריי ואני לא ממצא את הפוטנציאל שבי, והיום 10 שנים אחרי , נשוי באושר ועושר יש לציין, עם שני ילדים וחברה ענקית שנסחרת בבורסה המקומית , אני חושב שמגיע לי שיתייחסו בכבוד למה שאני אומר.
זה הנאום שנתתי בפני הישיבה השנתית בחברה שלי, חלק מהנוכחים היו בהלם ורובם הרכינו ראש וחשבומה לרשום בפתק , דרשתי שכל אחד ירשום את שמו, והקפדתי על כך כולם היו רצינים והתייחסו לזה במלוא הרצינות. התשובות שנתנו לי נעו בין היה שלום בעולם/אמא שלי תהיה בריאה/ לא יהיו אנשים רעבים בעולם יהיה לי הרבה כסף.היו כמה שענו באופן שונה מכל האנשים,
השרת המבוגר שלנו שאשתו נפטרה מסרטן בשנה שעברה והוא ממשיך לעבוד בעיקר כדי למלא את המחשבות, איך שאני מכיר אותו המחשבות שלו כל כך מטונפות שאני חושב שהוא נשאר בעבודה כדי להסתכל על הבנות במשרד ולהפשיט אותן במבטו, האמת אני כמעט בטוח בזה רשם "אם יש אלוהים אז הוא יעביר לי את הכאב בגב" רציתי להגיד לו שאם יש אלוהים הוא בטח לא יתעסק בבעיות גב שלו, ואם יש לו בעיות בגב אז שיפרוש כבר מהחברה וילך לנוח, הוא עולה לי יותר בגלל שכל הזמן אני צריך למצוא לו מחליף שכואב לו הגב. אבל לא אמרתי לו.
"אם אלוהים קיים הוא יהפוך את כל המקומות בעולם לחוף ים אחד קסום , ויהיה שם כדורעף וכדורגל חופים וחול הכי טוב ביקום ויהיה בו מוזיקה פצצתית ובחורות כוסיות בטופלס."
זה הבקשה של יהודה ממחלקת מכירות, אני חושב שאפטר אותו, הוא לא זיזל חלילה בבקשה שלי, הוא ענה ברצינות רק שהגישה הילדותית שלו מרגיזה אותי, זה כמו שהוא יכתוב " אני רוצה סוני פלייסטשיין 4" זה ילדותי. במיוחד שאתה בן 28.
והיה את הפתק "אם אלוהים קיים אז יהיה לי פלייסשטיישן 4" – בהתחלה חשבתי שזה שוב יהודה וכבר רציתי לזמן אותו מחר לשיחת שימוע, ואז הבנתי לפי הכתב שזה הבן שלי , שהכרטיס שלו השתרבב לערימה של המשרד. וזה הגיוני שילד בן 8 יכתוב כזאת בקשה, אני לא יכול לפטר אותו, אני יכול למלא את הבקשה הזו, לא צריך להיות אלוהים, ואני רק רציתי לתת לו רעיונות מהעובדים שלי.
תגובות (0)