אין לסיפור שם עוד ,תציעו שמות עם יש לכם.
סם עמד בתור לקבלת הזריקות השנתיות .הוא כבר היה בגיל של זריקת המעקב ,גיל 15. בגיל 15 מקבלים את זריקת המעקב ומתווספים למאגר החשודים. מאגר החשודים הוא מאגר של כל הקהילה עד גיל 15.אם מתבצע פשע החקרנים מחפשים שרידי דנ"א ,וכאשר מוצאים אותם מכניסים את השערה או חתיכת הציפורן למאגר והתוכנה מוצאת את ההתאמה .המוני נערים ונערות עמדו בתור והתלחששו בהתרגשות עם חבריהם על הטקס. בטקס מקבל הנער את זריקת האשמה .זריקת האשמה מאתרת חומרים שמופרשים במוח בעת רגשות אשם וגורמת להתוודות. אחרי זריקת האשמה, מקבל הנער את זריקת המעקב. אחרי הטקס שולחים את הנער לעבודה במקום אשר ירצה .סם היה לחוץ ,ולמה? כי הוא גנב את הפסל של העיר .הפסל היה מאזניים שעליהם היו מונחים שני מזרקים, מזרק שרשום עליו מעקב ומזרק שרשום עליו אשמה .הפסל היה חבוי מתחת למיטתו ,מוסתר בכביסה מלוכלכת .
הוא ידע שברגע שיקבל את זריקת האשמה מיד יתוודה ,יוכנס לכלא ויבייש את משפחתו. הוא היה חייב למצוא דרך להחליף את זריקת האשמה במשהו אחר ,כי לקחת אותה לא בא בחשבון. הוא אמר לחברו ריק:" אתה זוכר שאתה חייב לי טובה נכון?", וכשהנהן הוסיף:" אז אני צריך שתחליף את זריקת האשמה במשהו אחר ,לא משנה מה".
"אבל…",פתח ריק אבל סם קטע אותו ואמר," אני אחזיר לך טוב?".
"טוב", אמר ריק .
"תודה", אמר וחשב "אני רק צריך שהוא יעשה את זה והכל יהיה בסדר……
תגובות (3)
הזריקת אשמה היא קצת כמו סם אמת. אז לא הבחנתי בשוני גדול. קצת היה לי חסר מידע מוחשי. מעבר לכך הסיפור נחמד.
אולי לקרוא לסיפור:
# אמת או שקר(?)
החלטה שלך :)
זה כל הסיפור? אם כן, יש הרבה דברים לא ברורים, כמו מי הם סם וריק? לאן הם השתייכו קודם? חסר הרבה מידע לדעתי. בעניין השם: מה דעתך על "אמת במזרק"? בהצלחה בהמשך :)
זה היה סוג ניסוי .
זה סיפור שכתבתי לפני שנתיים פחות או יותר, ורציתי לבדוק האם איזה תגובות הוא יקבל .
לפני שנתיים הרמה שלי כמו שאפשר לראות לא הייתה מדהימה (מכאן חוסר המידע והדיוק בפרטים).
בכל מקרה הניסוי הצליח.