fearless13
תצילו את חתולי הרחוב! תשאירו קערת מים בחוץ

מים בששון לחתולים ברחוב

fearless13 22/07/2012 1051 צפיות 13 תגובות
תצילו את חתולי הרחוב! תשאירו קערת מים בחוץ

דוני, חתול רחוב קטן, הלך, והיה צמא מאוד, כי זה היה קיץ חם מאוד.
הוא עבר בית אחר בית, ולא מצא ולו משהו קטן לשתות ממנו.
דוני התעייף ונשכב ליד אחד הבתים, ונרדם.
כשהתעורר, ראה ילדה קטנה עם קערית מים ביד, בהתחלה דוני נבהל, ואז, התחיל לשתות בשמחה מהמים הצוננים.
ביום למחרת הזמין את חבריו חתולי וכלבי הרחוב, לאותו הבית, ושוב באה ילדה עם קערית מים צוננים אותם גמרו כולם בין רגע.
וככה, במשך כל הקיץ, הילדה השאירה קערת מים בחוץ, והחתולים והכלבים שתו.


תגובות (13)

אני רואה שיש אנשים שקראו את זה, אני מבקשת תגובות, כי אם אני אדע שתעשו את זה או שאתם עושים ככה כבר, אני אדע שאתם מצילי חיים!

22/07/2012 10:58

חמוד,ילדה נחמדה ♥

22/07/2012 11:06

נחמד, תודה על הסיפור.
אבל, ואני לא רוצה להעליב, אבל יש דברים יותר חשובים. אני לא מתכוון לדברים כמו חיי החברה שלי, או לדברים כמו

22/07/2012 11:28

*אלה לדברים כמו העולם לדוגמא.
בבקשה על תעלבי.

22/07/2012 11:32

הלוואי שהייתה באה ילדה קטנה ומשאירה בקבוק באמצע הרחוב, ביום קיץ חם והייתי שותה…

22/07/2012 23:23

נ.ב: אפריים:
אתה עסוק בעולמך האישי, בעוד אתה יכול לצאת לשנייה ולהציל חתלתול או כלבלב קטן ולהציל את העולם השלם הזה של החתול או הכלב!
כי תדע לך, שכל כלבלב או חתלתול שלא יוצל על ידך, או על יד מישהו אחר, זה פחות חתול אחד בעולם.
פחות חתול אחד בעולם משמע פחות משפחת חתולים אחת.
כל פעם שאתה מציל חתול אתה מציל לפחות חמישה חתולים באותו הרגע.
פרט לכך, 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם שלם'.
לחתול יש 9 נשמות.
אתה מציל תשע כוכבים ועליהם חייזרים בעלי בית, אישה, ילדים. בכל פעם שאתה מציל חתול.
מה שאמרת, זה מה שאמרו על כל החיות שנכחדו:
'אהה, טוב, יש לי דברים יותר חשובים לעשות.'
אם העולם היה מפסיק הכל כדי להציל את אותם בע"ח ההם, היית רואה לפחות כמה פרטים שלהם איפשהו.
עכשיו לא ניתן לראותם כלל.

בברכה, החתול הסופר.
(מישהו שם לב, שבכול פעם שיש לי סיומת בתגובה זה מביע עצבים?)

22/07/2012 23:32

וואווווו…אף פעם לא חשבתי על זה ככה…
רגע!
אז בוא ניראה כמה הצלתי!
כלב +חתול +חתול+חתול+חתול+חתול = 37
הצלתי 37 עולמות!

22/07/2012 23:38

החתול הסופר, אני חושב שלא הבנת את התגובה שלי כמו שצריך.
כתבתי שיש דברים יותר חשובים שהם ל-א כמו עולמי האישי, והם כ-ן דברים כמו מצב העולם. אבל אחרי שקראתי את התגובה שלך, חשבתי שלא יפה להפלות בין דבר אחד לאחר, וגם תיארתי לעצמי לעצמי את ההרגשה של החתול, כשהוא מקבל קערה של מים.
אבל אני עדיין חושב שהעולם מתפרק תחתינו, ושעם היה הכוח לעשות משהו, הייתי מטפל קודם כול בו.
בכול אופן, תודה על התייחסותך, אפריים.

23/07/2012 05:49

יש לי תחושה שכתוב לי על כל סיפור "נא לפתוח פה ריב!" כי כל סיפור אנשים מתחילים דו שיח!

23/07/2012 05:52

יאללה.. ילדת צומי !

23/07/2012 05:53

קרן, אולי במקום כל הזמן לרשום שכל הזמן מתחילים ריבים, פשוט אל תרשמי כלום? את סתם גורמת לכך שאנשים ימשיכו שוב ושוב לכתוב לך דברים כאלו.

23/07/2012 05:56

לאפריים, מתנצל אם תגובתי הקודמת הפריעה לך, אך מה שאמרת נכון. העולם מתפורר.
וזה אחד מהפירורים הקטנים שנעלמים ממנו ברוח.
לקרן, אני מאוד מכבד אותך מכל הסיבות הקיימות (ובייחוד בגלל שאני קומוניסט גאה), אך אין צורך להפסיק דו שיח אם הוא קשור בסיפור או במסר שלו.

23/07/2012 06:55

עצוב לי שעל נושא כזה מדרגים אפס.

10/09/2012 13:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך