הילדה הרעה

02/01/2014 1157 צפיות 4 תגובות

אז מה?
אתה רוצה את האשה הקטנה והטובה
הכנועה שלא מעשנת לא שותה
ברגע שהיא רואה ג'ויינט היא מתעלפת על הרצפה.
מה אתה מחפש בה? חוץ מקרום הבתולים כמובן.
יצא לך לחשוב גבר מתוק, מה אתה מוצא באשה הטובה?
אני יכולה לתת לך הבטחה אולי ממני לא תשמע אני אוהבת אותך
אך הסקס יהיה נפלא
אני לא מהססת לגעת לא מהססת להכאיב
לא מפחדת לצעוק גם אם אף אחד לא יקשיב
"אוי ואבוי תסתכלו על הזונה
איך איך כך היא נהפכה?
הכל בגלל הלחץ מצד החברה"
שקר , שקר וכזב
היא נהנת ממיניות למה לה לא מותר?
היא עשתה לו ביד
לשני היא ירדה
שכחתם שהם אוננו וירדו לה בחזרה?
לכל דבר היא קיבלה את התמורה
ואחרים יגידו מסכנה
אולי בסוף היא תשתנה הילדה הרעה
מצטערת צרי מחשבה
תקראו לי שונה
ילדה רעה
שמעשנת סמים נוגעת בבנים שותה בברים
תסתכל עליי
תביט בי
בילדה הרעה שמעליך
ואתה נהנה מהקצב שאני מכתיבה
אף על פי שיש לך את הילדה הטובה
אתה פה איתי, הילדה הרעה
עושה כל מה שאני רוצה
אני פה זה המילה האחרונה
נכון הילדה הטובה לא תבגוד עם אחרים
והילדה הטובה אין לה צרכים
הרי הילדה הרעה הכל חוותה
היא רוצה את מה שהיא רוצה ברגע שהיא רוצה
ואי אפשר לפתח איתה שיחה שלא תיגרר למריבה
על מהות הקיום אלוקים ואהבה
מה מפחיד אתכם גברים "טובים"
בילדה הרעה
דעה?
מפחדים שפתאום אצלכם לא כל השליטה?
מפחדים שהילדה הרעה תסובב אתכם על האצבע הקטנה
או שמא סתם מגעיל אתכם שהיא יותר ממכם מנוסה
בהצלחה גברים "טובים"
בחיפוש אחר ילדה "טובה"


תגובות (4)

אז מה?
הוא לא רוצה את 'הילדה הרעה'?
זאת שמעשנת, שותה, ברגע שהיא רואה ג'ויינט היא רק רוצה עוד מנה.
מה הוא לא מוצא בה?
אולי את זה שהיא אף פעם לא תוכל להעניק לו אספקה מלאה רגש, תשומת לב, מגע משום שהאספקה הזאת כבר חולקה בין כמה כמוהו.
יצא לו פעם לחשוב, לגבר המתוק מה הוא מוצא בילדה ה'רעה'?
אולי בדידות שהורסת כל נים ונים בגופו, אחרי שדם זרם בהם כמו נהר אחרי סקס מטורף.
כי אחרי הכול מה שנשאר באוויר זה הריח שלה, של הילדה ה'רעה'…והצליל של האנחות עונג ממלא את ראשך, ובכן הצליל 'אני אוהבת אותך' אף פעם לא יישמע.
כי הרי בסה"כ היא נהנית ממיניות, נהית ממגע, כך אחרי הכול היא מספקת את היצרים שלה, כי היא לא מצליחה להתאפק, לא מצליחה לרסן ולכן היא עושה פעם לו ביד, ולשני היא יורדת…אולי קצת שכחו שהם אוננו וירדו לה, אבל היא בהחלט זוכרת…בכל זאת זה הגוף שלה…אני בטוחה שבאותו רגע, הם הרגישו שאותו גוף בבעלות מלאה שלהם.
אולי בסוף היא תשתנה- 'הילדה הרעה',
מצטערת צרת מחשבה,
זאת שכל כך נואשת להוכיח שהיא שונה,
שהיא רעה,
שמעשנת סמים, נוגעת בבנים, שותה בברים,
אך שום דבר לא ממלא את הריקנות שהיא מרגישה אי שם בליבה, אולי האיבר היחיד שלא מכרה,
כי במשחק שלה אין רגשות.
אז הוא מסתכל,
מביט בה,
נהנה מהקצב שהוא מכתיב,
אבל כל מה שהוא מצליח לראות זה את הגוף שלה,
את העונג שמפיק לו הצעצוע שלו,
עונג שיתפוגג לאחר מכן כמו ערפל,
ואז הוא פשוט ילך לחפש גוף אחר,
כי לצעצועים שלו הוא לא נותן שם…
והיא…טוב היא בהחלט לא תוכל להגיד את המילה האחרונה,
כי זה אף פעם לא נפסק,
כי היא 'הילדה הרעה' בוגדת עם אחרים,
יש לה צרכים כמו כולן, רק שהיא לא רוצה לרסן.
כי הרי הכול חוותה הרבה,
ושום דבר לא סיפק אותה,
כי בסופו דבר כמו כל אחד,
היא רק רצתה מילה טובה,
יש לה עבר, ויש לה צלקות,
והיא מנסה להשקיע את יגונה באלכוהול…
אך הכאב לא באמת נעלם, הוא רק מופיע בבוקר שאחרי,
חזק מתמיד פלוס כאב ראש נוסף.
אז מה מפחיד את אותם הגברים בילדה הרעה?
דעה?
בטח שלא…כי אין לה באמת דעה, כל מה שהיא עושה מוכתב לפי היצרים שלה,
אז אולי הם מפחדים שהם יגררו אחריה לשרשרת של תסביכים מלאת כאב.
כי לילדה הזאת אין שום מושג ביקום, אלוקים ואהבה…כי המהות האמיתית של דברים אלו היא עיוותה וזרקה לפח.
הם מפחדים להיות עם מישהי חסרת שליטה,
שלא מסוגלת לרסן את עצמה.
או שאולי הם בכלל לא מגדישים לה ולו מחשבה אחת,
כי איך יכבדו אותה אחרי שהיא בזה לעצמה?!
אז בהצלחה לכם גברים טובים,
בחוסר הרצון בילדה 'רעה'.

25/01/2014 15:57

שלום לך, אני יכולה להבין לאן את חותרת, (ולקחת מילים של מישהי ולהכניס אותן למילותייך הלא כל כך נכונות זה לא הכי יפה אלו מילותיי לא מילותייך), אבל נעזוב את זה לרגע, אולי את יכולה לחשוב שאני ריקנית חסרת דעה שרק מחפשת מילה טובה, אבל שתדעי לך שזאת אני, בכל מובן הילדה הרעה.. ובגלל בנות כמוך לא מוכנים לקבל את מלוא המיניות שיש לאשה, בגלל בנות כמוך אנשים אומרים זונה, שרמוטה (מתנצלת על המילים הגסות) , אולי אם תתחילי לקרוא בין השורות היית מבינה שהשיר מדבר על מעבר לסקס עם שרמוטה או איזה ילדה מצולקת ומסכנה, המילים הללו מדברות על כל הבנות שחושבים עליהם דברים רעים רק בגלל שגם הן נהנות ממיניות לילדות הרעות שלא נותנים להן גם הזמנות שווה, רק בגלל שהן "ילדות רעות" כביכול, ואלכוהול וסמים נכון את צודקת זה בהחלט מתלווה לכאב, אך לא בגלל שהילדה מצולקת אלא בגלל שבנות כמוך אינן יודעות לקבל את השונות שבהן, בגלל שבנות כמוך לא מבינות אותן וגברים האמיני שלא חסר להם ,אבל בנות כמוך נותנות להם את האופציה לחשוב שנשים אחרות זונות בגלל שהם רק קיימו איתם יחסים, למה אשה לא יכולה להיות עם כמה גברים ולהרגיש בטוחה וסקסית בגופה ובמיניותה? למה את חושבת שזה רע? אולי בגלל הנורמה שהכניסו אותך אליה, אולי בגלל שמי שעושה סקס עם כמה היא ילדה מצולקת ומסכנה… (לפי דעתך)… לפי דעתי זאת אחת שנלחמת על עצמה ולהרגיש שלמה עם עצמה , את בהחלט צודקת לא עברתי חיים קלים והרבה צלקות נשארות מאחור אבל איפה שטעית זה איך אני התגברתי עליהן וגיבשתי את עצמי בדרך , איך אני מקבלת כל שונה, איך אני מסתכלת על אלוקים ומהות קיומנו, איך אני מסתכלת על אהבה ויחסי אנוש, יש לי המון דעות שלא כולם יסכימו איתם אך אני לא אזוז מהן כל עוד אני מאמינה בהן … הגיע הזמן שתשני גישה לגביי "הילדות הרעות" , אני גם לא אתחיל לפתח איתך שיחה על סמים (קלים בלבד) כי מה שאני מאמינה בו שונה מהאמונה שלך, אבל אני בהחלט יכולה להגיד שטעית ובגדול, אינך מכירה אותי, אינך יודעת את דעותיי ואמונותיי , את לא יודעת מי אני אז איך לך מה לשפוט, למי שיגיב בהמשך אני רוצה לקבל אך ורק תגובות בונות נאורות הערות והארות גם מי שאינו מסכים שיגיד, אך לא בנימה עוקצנית וילדותית למדי כמו מי שכתבה מעליי.. (אינני מתכוונת להעליב אותך בשום דרך פשוט אינני אוהבת איך שכתבת את תגובתך העוקצנית מדי והחסרת פרופורציות שלך)

29/01/2014 07:58

היי,
כמו שאת יודעת לא תמיד אפשר להבין באיזו נימה או יחס נכתבה הודעה, אז אני רוצה להכין אותך לפני, אני לא תוקפת אני מדברת אתך בגובה העיניים ואני לא רוצה שאף אחת מאתנו תיפגע בדרך כלשהי.
אני רוצה להתייחס להרגשתך בקשר לקטע ובכללי למה שכתבתי, אני לא רוצה שתביני אותי לא נכון.
בקשר למבנה הקטע, זו הייתה כוונתי להשתמש ב'מילים שלך' כביכול, ובאותו מבנה, לא מתוך ילדותיות (כי זה דבר שאני ממש לא…) וגם לא בכדי לעקוץ, אלא בכדי להשתמש בדיוק באותם מילים, אולי לפי דעתך נהגתי ב'חוסר פרופורציות' אך התאמתי את דברי לקיצוניות שבה את השתמשת…כל הדבר הזה , השימוש באותו מבנה רק כדי להראות לך נקודת מבט אחרת. כמו למשל שאפשר לכתוב סיפור, משתי נקודות מבט של הדמויות, הסיטואציה היא אותה סיטואציה, אותו מקום, זמן וכו', אז הדמויות שלי כביכול היו המילים שהשתמשת בהן כדי לבטא את דעתך ורגשותיך. אני לא רואה בזה משהו בעייתי, או משהו שהוא לא יפה, יכול להיות שכשקראת את הקטע זה היה נשמע בנימה תוקפנית או לא נעימה, אבל השתמשתי בדיוק באותה נימה שלך בכוונה, תעברי על הקטע שכתבת שוב ותנסי לחשוב מה מרגיש אדם בעל דעה שונה, ההתייחסות בקטע שלך אל לקורא, או לגברים או ל'ילדה הטובה' לא שונה מהתייחסות בקטע שלי, יכול להיות שנפגעת כי כביכול את מבחינתך ה'ילדה הרעה'.
ובואי שנינו נעשה טובה לאנושות כולה ונפסיק לחפש אשמים, תחשבי על זה רגע- כל בנאדם אחראי לגורלו ולמילים שהוא מוציא מהפה. זה ממש הצחיק אותי כשכתבת שבגלל בנות כמוני אנשים משתמשים במילים כמו 'זונה' או 'שרמוטה', במיוחד שאם יש קללות/אמירות שאני לא מסוגלת לשמוע קל וחומר להוציא מהפה אלו הן (היה לי גם ממש קשה לכתוב את זה עכשיו…) אנשים אחראים למילים שהם מוציאים מהפה לא פחות מן המעשים שלהם. אנחנו לא באמת יכולים לצפות שמעשה שלנו לא יגרור תגובה אחריה או מחשבה כלשהי, וזה לא אומר שזה מצדיק את אותה מחשבה ותגובה, אבל זה קורה.

אם תקראי עוד פעם, אולי תביני שגם אני לא מדברת רק על סקס, אם תשימי לב כל פעם שכתבתי הילדה הרעה רשמתי את זה במירכאות בכוונה. (במקומות שלא, רק כי פספסתי…) בגלל שאני לא רואה אותן, או אותך לצורך העניין בתור 'ילדה רעה' או כל כינוי אחר, והיה לי קשה לשמוע אותך אומרת את זה על עצמך, לא כתבתי שילדה זו 'מסכנה' או 'מצולקת' יש הבדל בין זה ולבין להגיד שיש לה צלקות ועברו עליה דברים לא פשוטים, שימי לב, את בחרת לייחס את זה לכינויים אלו, לא אני. ואין דבר רע בלרצות מילה טובה, את יכולה להתכחש לזה כמה שאת רוצה, אבל בסופו של דבר כולנו צריכים תשומת לב, בדיוק כמו מזון, מים ואנרגיה, ולכן רשמתי 'כי בסופו של דבר כמו כל אחד'- זה שאת או אני רוצות מילה טובה, לא הופך אותנו למסכנות.
בקטע שלך הצגת את הגברים והילדות הטובות אם בטון מזלזל או חסר חשיבות זאת לא הנקודה, תיארת אותם לפי דעתך והצגת אותן לפני הקורא, בקטע שלי אין שום דבר לא בסדר עשיתי את אותו דבר.
לפני שאני כותבת מה שאני כותבת, תנסי לפרק את קיר הלבנים שנמצא עכשיו מולך, כי ישר כשקוראים דעה שונה משלנו אנו נוהגים לדחות אותה, מתוך פחד לסטות מהדרך שלנו. אני אספר לך סיפור, בשנה האחרונה התחבטתי עם עצמי קשות בנוגע למשהו מסוים בקשר אל איך אני רוצה שהעתיד/חיים שלי יראו, עד אותו זמן הייתי רגילה לדרך אחת, ובשנה האחרונה עולמי התערער, נפתחתי לדרך חדשה, בהתחלה לא הייתי מוכנה לשמוע…ולאחר מכן נפתחתי לאט לאט, בסופו של דבר הבנתי שהדרך הראשונה היא מתאימה לי, אבל רק אחרי שקפצתי למים הבנתי את זה והגעתי למדרגה בה אני שלמה עם הדרך הזאת, ולא רק זה אלא שעם הצלילה אספתי פנינים מהדרך השנייה.
בקיצור אל תמנעי מעצמך לשמוע לדברים אחרים, אולי תישארי עם האמונות שלך ובנוסף לכך יכול להיות שמשהו בדברים של אנשים יקרוץ לך ותאמצי אותו אליך.

דיברת על הנאה ממיניות, אני לא רואה בזה דבר רע, ואני גם לא חושבת שיש מישהו בעולם הזה שלא נהנה מזה…השאלה איך את מתייחסת לזה.
את יכולה לקרוא לזה סקס, זיון, יחסי מין…אני קוראת לזה לעשות אהבה,
ואם כבר דיברת על הנאה, תמצאי את ההבדלים בין לקיים יחסי מין עם אדם אקראי לבין לקיים את אותם יחסים עם אדם שאת אוהבת, אני בטוחה שהסקת לבד מה יותר מהנה.
תחשבי לרגע שאת לא תשכבי עם אנשים באותה תדירות שבה זה קורה אצלך עכשיו, ככל שיש הפסקות, יותר מתגעגעים לזה, את מסופקת הרבה יותר.
נניח למשל את תאכלי שוקולד שוויצרי מדהים כל כיום….כלל שהזמן עובר את נהנית הרבה פחות, ובאיזשהו שלב נמאס לך, אבל אם תחליטי שפעם בשבועיים את אוכלת את אותו שוקולד, את תחכי לרגע הזה והרגע הזה יהיה מדהים. (תסלחי לי שאני לא כותבת נמשל למשל, אני סומכת עליך שתביני לבד.)
אני רוצה להתייחס לשורה הזאת, תרשי לי להשתמש במילותיך, "למה אישה לא יכולה להיות עם כמה גברים ולהרגיש בטוחה וסקסית בגופה ובמיניותה?"
יש לי גם שאלה, למה אישה לא יכולה להרגיש בטוחה ושלמה עם עצמה בלי קשר לגורם מבחוץ?! בלי קשר לפעולה כלשהי?!
ניסיתי את זה, זה לא הולך…אני אף פעם לא אוהב את עצמי ואהיה שלמה עם עצמי באמת אם זה יהיה תלוי במשהו ובמצב משתנה…אני אף פעם לא אהיה יציבה בקשר להשלמה עם עצמי כי הרי שום דבר לא יגרום לזה אם אני לא עושה משהו מסוים.
פעם (וגם עכשיו כמו כולם) היו לי בעיות של ביטחון עצמי, ברגעים שהייתי מוקפת בחברות ובמילים טובות הייתי בטוחה שאני הבנאדם עם הכי ביטחון עצמי שיש, אבל לא…טעיתי בגדול, הביטחון והרגשה שלי אל עצמי לא צריכה להיות תלויה בחברה או במצב שלשהו, אם זה סקס, חברות, מראה טוב.
צודקת אני לא באמת יודעת מי את, ואני לא באמת מכירה אותך בשביל שיהיה לי אכפת, אבל אם אכפת לך מעצמך תנסי לחשוב על מה שכתבתי.
נכון, את נהנית…מה לעשות שבגוף שלנו יש מקומות שאם נוגעים בהם, הם מספקים לנו עונג וריגושים, אני לא חושבת שזה רע…
אבל…אין איזשהו ערך לגוף שלך?! למה הוא משחק פה תפקיד של כלי שמספק לך הנאה, מי אמר שתמיד זה טוב?!
אני אוהבת לאכול, אם אני לא אפסיק לאכול אני באיזשהו צורה אפגע מזה, במראה, בבריאות….
יש איזשהו גבול וקווים אדומים שצריך להשים, אם אכפת לי מעצמי.

ולא אני לא חושבת שאת ריקנית…אני חושבת שיש לך מקום ריק בלב, גם לי יש תקופות כאלו.
ניקח את הדוגמה של השוקולד, אחרי אותו רגע טעים…ההנאה נעלמת, את לא תצליחי למלאות את הריק שיש לך בפנים על ידי סקס חסר רגשות, זה משהו פיזי וחומרי, את תיהני ואחרי כן זהו…זה נגמר…ואת תרוצי בלי סוף לחפש אחרי משהו שיטעין אותך.
החוכמה להטעין את עצמך בלי שתאזול הסוללה, ויש דברים שגורמים לכך, כמו מעשה טוב או מטרה מסוימת שהצלחת להשיג.
אני לא רואה במיניות רק דבר גופני, אני רואה בדבר הזה של חיבור של שני אנשים וזה הדבר הכי מדהים בעולם.
הרגע הזה , זה אחד הרגעים הכי אינטימיים שיש בשביל לשתף אותו עם הרבה אנשים, זה קצת מאבד מהערך שלו את לא חושבת?!

אז י.ש.א,
דיברת על 'לקבל את השונה', דעי יש עוד דעות, מאחוריהן עומד הרבה פעמים היגיון,
בסופו של דבר את תעשי מה שאת רוצה עם החיים שלך…אבל אף אחד מאתנו לא רוצה להגיע לנקודה בחיים שבו הוא היה אומר הלוואי והייתי עושה אחרת.
אני לעומתך, נהנתה לקרוא את הקטע שלך, נכון אני לא מסכימה ולו עם מילה ממה שכתבת, ונכון שבהתחלה התרעמתי…אבל אחרי שלקחתי כמה נשימות, יכולתי להכיל, וזה חשף אותי למציאות בה אנשים מתייחסים לדברים אחרת.

אז מה שלא תעשי אני מאחלת לך בהצלחה, באמת מכול הלב.

30/01/2014 09:38

עכשיו אני מבינה את הנימה של התגובה הראשונה, בהתחלה בלי שהסברת חשבתי שזו נימה עוקצנית ומתנשאת , אך לאחר מה שכתבת הבנתי שכוונתך הייתה להביע את דעותייך כמו דעותיי, ויש המון דברים שאני לא אסכים איתך ואת צודקת שהתגובה שלי הייתה מתרעמת , אך כמו שכתבתי לא הבהרת את עצמך נכון, הרי לקחת מילים של מישהו אחר ולשנות אותן למשהו שאני חשבתי שהוא מזלזל זה מכעיס, אך לאחר תגובתך אני מבינה שלא מדובר באיזה מישהי שקופצת בגלל שהיא חושבת שאשה אמורה להיות שמורה ובתולה, את פשוט חושבת שסקס זה משהו מעבר לפיזי , שמחה על תגובתך השנייה, היא הייתה מעוררת וקראתי אותה בשקיקה, פתאום הבנתי שאת לא ילדה נאיבית וקטנה אלא אשה עם דעות, ואני בהחלט מקבלת את מה שאת אומרת, גם אם אינני מסכימה, המשיכי להגיב לשירים כאלו או אחרים שלי עם דעותייך אשמח לשמוע…

31/01/2014 11:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך