RCS בית ספר לסוכן חשאי-פרק 8 תן למלחמה להתחיל

DemonSlayer 24/09/2013 796 צפיות 5 תגובות

אבא שלי,רקס השני טבח בקבוצתו.
הבנתי למה שונאים אותי עכשיו.מוזר מאוד,ההורים של טום נהרגו על ידיו והוא מדבר איתי,שאר הילדים לא.לירון לא יודעת מי רצח את אבא שלה וגם לא אגלה לה על כך.היא עלולה לשנוא אותי גם.
כשהתעוררתי היינו אמורים לצאת לעולם השלישי.אני,טום,ניקול,אנני,אליסה ולירון.לוקאס לא היה יכול להצטרף אלינו כי הוא בפציעות קשות מאז הקרב עם אנני.אנני גם בקושי על הרגליים,טום ואני מרגישים יותר טוב כי הספיקו לרפא את טום ואותי,למרות שאני מרגיש שהקרב עם אבא שלי ריפא אותי.
כשנכנסנו לעולם השלישי,הוא לא היה שחור ומפחיד כמו עולם של זומבים אלא הוא היה מדהים,פרחים צמחו כמעט בכל פינה.מן האדמה יצאו בקבוצות חיילי העולם השלישי והתחילו לתקוף את הקבוצה שלנו.
ואני כשהייתי בקרב והמצאתי את מתקפת ה״ראיקירי״ חיסלתי אותם במתקפה אחת.
״מה זאת ההתקפה הזאת..?״שאלו חבריי מופתעים.
״עבדתי עליה כמה שעות״שיקרתי להם.
לא היה לי נעים לספר להם שאבא שלי רצח את ההורים שלהם,אבל את אבא של אנני הוא לא הרג.
אנני כנראה לא ידעה על זה.כשהעיניים דל אבא שלי נחרטו,הם היו כחולות,קטנות,עם אישון קטן וכמעט שבלתי מובחן.שבקרב שלנו האישון הקטן הפך לשלושה אישונים בתוך עין אדומה שרואה רק דם.
אחרי הקרב שלי עם אבא שלי,הרגשתי כאבים בלב על הכאב שהאנשים שהוא הרג הרגישו.
ידעתי שהיום הזה יבוא ואני אצטרך לגלות את האמת.האמת על האבא הנורא שיש לי.
כשהמשכנו במסע התקבלה קריאת חירום.
״אנחנו מטפלים במצב!חזרו מיד לעיר!״נשמעה קריאה ממסוק ענק שאסף אותנו אל העיר.
כשהגענו לעיר הלכתי לצוד.חזרתי עם שלל די גדול שכולל גופת דוב אחת.
כשהגעתי הביתה הנחתי את השלל בחדר הציד,שאחסן בשבילי גופות ליצורים.
נכנסתי לחדר,נפלתי לכרית ופרצתי בבכי.

-המשך יבוא..-


תגובות (5)

עיינים אדומות עם 3 אישונים זה מגניב!

24/09/2013 11:10

נכון הא?קוראים לזה שארינגן.(לקחתי את זה מנארוטו^__^)

24/09/2013 11:12

גם רקס השלישי יודע להשתמש בזה.

24/09/2013 11:13

גם אני רוצה שארינגן! (הולכת וגונבת אחד מאיפשהו)

24/09/2013 11:36

תמשיךךך

24/09/2013 12:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך