The Last Fight
פרק 1
*מיקום* – הארמון של ג'וליאן*
פריז !,פיירן! בואו מיד,יש לי משימה חשובה בשבילכם!
מה קרה ג'וליאן?
הקשיבו…ישנו כפר אחד דיי מרוחק מכאן,כבערך 100 קילומטרים,בכפר הזה חיים נזירים משונים,אני רוצה שתשרפו את כל הכפר הזה עד עפר ותהרגו את כל החיים שם!
פריז – אבל בוס מה אני קשור לעזאזל? תן לפיירן לטפל בעיניין..אמרת לשרוף לא להקפיא..
ג'וליאן – טוב,אך ליתר ביטחון פיירן,תיקח איתך עוד 50 בנדיטים,הנזירים האלה אומנם לא חזקים אך הם דיי מוזרים.
פיירן – אבל מה הנזירים האלה עשו לך בוס?
ג'וליאן – לא כלום,זה מבחן כדי לבדוק את יכולותיך,כבר הרבה זמן שלא ביצעת משימות ואני לא רוצה שתידרדר בכושר.
פיירן – אבל בוס,אם הם לא עשו לך כלום זה לא צודק להרוג אותם זה…
ג'וליאן – זה או אתה או הם! עכשיו צא מיד לדרך!
פיירן – בסדר,בסדר בוס.
פרק 2
*מיקום – היער האפל*
דייויס – עוד כמה זמן אתם חושבים שנגיע?
וודי – לא יודע אני כבר מתחיל להתעייף…
דניס – אני חושש שהלכנו לאיבוד,היער הזה מאוד מבלבל..
דייויס – תתכופף!!!!!!!!!!!!!!!
דניס – ואווווווו מה לכל הרוחות?! (צלחת קסומה עם סכינים מסביבה עברה מעל ראשו)
ג'ון(קוסם אפל) – לעזאזל,חשבתי שאגמור כל אחד מכם במכה אחת.
וודי – חחח ג'ון הטיפש שנבגד על ידי ג'וליאן.. תגיד לא נמאס לך להפסיד לנו ולברוח כל הזמן?
ג'ון – קבלו את זה טיפשים! (מתח של 3 יריות לעבר דייויס,וודי,ודניס)
כולם הצליחו לחמוק מלבד וודי שנפצע,דייויס ודניס רצו לעזור לו,אך שהם לא שמו לב ג'ון תקף אותם שוב! דיוויס הצליח להדוף את המתקפה אך דניס ספג פגיעה ישירה,ג'ון הרשע לעג לטיפשותם,דייויס קרא לו מלוכלך כיוון שהוא תוקף שהם לא שמים לב ונלחם בדרכים מלוכלכות,אך להפתעתו ג'ון הסכים,
ג'ון – אתה צודק,אתם כל כך אפסים שאביס אותכם גם ללא טריקים,קחו
*ג'ון הוציא לעברם את מקל הקסמים שלו ונתן להם שני כדורי ריפוי,*
הלוחמים היו מופתעים מאוד,ומיהרו לגעת בכדורים ולהתרפא מפציעתם הקשות
אך לצערם נפלו למלכודת של ג'ון,אלא לא היו כדורי הריפוי הידועים שלו,אלה היו כדורי שיגור,שמשגרים כל מי שנוגע בהם למקום אחר,ג'ון הרשע הצליח לייצר קסם חדש,כדור שיגור בצורת כדור ריפוי…
דייויס נשאר לבדו ונלחם עם ג'ון אך כשהוא לבדו ג'ון כמעט והביס אותו אבל קיבל התראה בשעון הקסום שלו,היה רשום שם ש51 פולשים נכנסו לשטחו של היער האפל שלו,ג'ון שהיה המום מהכמות נלחץ ושיגר את עצמו לשם במהירות,אך לא לפני שאמר לדייויס "אתה לא תמצא את חבריך לעולם,יכול להיות שהם כבר מצאו את מותם,אבל אל תדאג אני אחזור בקרוב ואשלח אותך לעולם הבא שם תפגוש אותם."
פרק 3
פיירן ו 50 חייליו שהיו בדרך לכפר החליטו לקצר את דרכם ולחתוך דרך היער האפל,הם לא ידעו שיש לג'ון מכשיר חדש שמדווח לו על כל כניסה.
פיירן וחיילו המשיכו לצעוד שפתאום ראו צלחת עם סכינים עפה לסביבם,זה היה קטלני,ג'ון הרג 20 חיילים במכה אחת!.
פיירן – מה לעזאזל?! זה ג'ון!! תיקפו אותו!!!
ג'ון,שראה שהוא אחד מול רבים השתמש בקסם האשליה שלו וייצר מלא אשליות!
הבנדיטים המבולבים תקפו את האשליות ללא הצלחה וג'ון האמיתי תקף אותם מלמעלה וחיסל אותם במהירות!
פיירן,שקלט את התרגיל של ג'ון ירה לעברו מתח גדול של כדורי אש,ג'ון ששם לב לזה הבין איזה מזל ישלו וייצר את המגן הקסום שלו שמחזיר כל מתקפה ליריב
פיירן שקלט את חורמת ההחלטה שלו צעק לכל חייליו לברוח,אך זה היה מאוחר מידי.כל כדורי האש של פיירן נחתו מלמעלה כמו מטאורים ושרפו את כל החיילים.
ג'ון – חחחחחחחחחח פיירן הטיפש… אני רואה שג'וליאן עדיין לא מאמין בך שהוא שולח איתך 50 חיילים..
פיירן – לך לעזאזל! וירה עליו שוב כדורי אש
ג'ון צחק והתחמק מהם בקלות
אך פיירן לא הפסיק,כעבור זמן מה ג'ון צעק לעברו "תגיד אתה באמת כל כך אדיוט? אתה רואה שאני מכיר את המתקפה ומתחמק ממנה בלי בעיה ואתה ממשיך?"
פיירן – לא נראלי שאני האידיוט,לא הבנת שהמטרה שלי לא היית אתה?הסתכל סביבך =)
ג'ון – לעזאזל!!!!!!!!!
פיירן שרף את כל העצים שנפלו כמו דומינו בזה אחר זה וג'ון שהיה חסר אונים נקבר תחתיהם,
פיירן – חח,סוף סוף הטיפש הזה מת,הבוס ממש יתגאה בי שחיסלתי את הבוגד הזה D:
פרק 4
אחרי הליכה רבה סוף סוף הגיע פיירן לכפר הנזירים המשונים,פיירן ראה את הכפר מצוק גבוהה וראה שהכפר קטן מאוד ולא תהיה לו כל בעיה,אבל משהו בתוכו לא נתן לו להרוג אותם ללא סיבה,בדיוק אז הופיע מאחוריו נזיר מבוגר ששאל לשלומו,ומה הוא עושה פה
פיירן השיב שהוא חייל בכיר מצבאו של ג'וליאן ונשלח לחסל את הכפר הזה
הנזיר היה בשוק ורעד מפחד…
אך פיירן הרגיע אותו,
"אל תדאג,לא אהרוג אותכם,אבל אני חייב להשמיד את הכפר,אני נותן לך שעה לרדת לכפר ולהוציא משם את כל האנשים,תחפשו לכם מקום אחר לחיות בו,
הנזיר הודה לפיירן שחס על חייו וחייהם של אנשי הכפר והלך להציל את כולם…
כעבור שעה פיירן התחיל להרוס ואחרי 10 דק' לא נשאר זכר לכפר.
פרק 5
מיקום*מבוך אפל,חשוך,ואין סופי.
וודי – דניס,דניס! קום!
דניס – מזה,איפה אנחנו?
וודי – אני לא יודע,אני זוכר שנגענו בכדורים ו..
דניס – ג'ון! הוא עבד עלינו ושיגר אותנו לכאן,לעזאזל!
ג'ון שיגר אותם למבוך אין סופי שיש בו מיליון דלתות ורק יציאה אחת,וכל פעם שפותחים דלת שגויה,יוצאת מפלצת משם
וודי ודניס היו חסרי אונים ולא ידעו מה לעשות,
הם פתחו דלת אחר דלת ונלחמו במפלצות אבל אחרי 100 דלתות כבר התייאשו,"אוף לעולם לא נצא מפה ובסוף נמות ברעב"
וודי – אל תהיה פסימי דניס אנחנו נצליח!
דניס- כן איך בדיוק,הכל חשוך ואין לנו קצה של אור,
רגע,זהו זה! אור!!!
וודי – מה?! למה אתה מתכוון?!
דניס – מאחורי הדלת שמובילה חזרה לעולם יש אור נכון?
וודי – כן,ו..?
דניס – שחכת את מתקפת הכדור העוקב שלי?
וודי- לא אבל מה היא קשורה…
דניס – הכדור מתבייט על חום גוף וככה עוקב אחרי הבנאדם עד שהוא פוגע בו! אז אני יכול לעשות שייתבייט על אור שמש!!
וודי – גדול!!! דניס אתה גאון!!!
דניס אכן עשה זאת והם רצו אחרי הכדור שלו ומצאו את היציאה.
פרק 6
אחרי שגמר לשרוף את הכפר,פיירן בא לחזור לארמון אך להפתעתו הוא ראה את פריז!
פיירן – מה אתה עושה כאן?!?!?!
פריז – ג'וליאן שלח אותי לעקוב אחריך,זה היה מבחן לראות אם אתה נאמן לו או שאתה רכרוכי וטוב לב…ונחש מה?
פיירן – לא!! אבל… זה לא היה צודק להרוג אנשים ללא סיבה
פריז – זה לא ממש מעניין אותי!
פריז ירה לעברו נטיפי קרח ופצע אותו,
פיירן – אחי? מה אתה עושה?
פריז – אני לוחם מצטייין,ואין לי בעיה להרוג את אחי הטיפש!
פיירן – אולי אני טיפש,אך לא רשע,מצטער.
פריז – אין לך על מה זה לא אשמתך שנולדת ככה
פיירן – לא,אני מצטער על..זה!
פיירן ירה כדור אש ענק לריצפה שהוציא מלא עשן והשתמש בריצת האש המהירה שלו כדי להעלם מקום.
פריז – לעזאזל,הוא התחמק!,אם הבוס יגלה הוא יהרוג אותי…אני חייב למצוא אותו!!!!!!!!.
פרק 7
בנתיים וודי ודניס שיצאו מהמבוך פגשו בדייויס חברם הטוב וסיפרו לו את הכל,
ואז הם המשיכו במסע שלהם לחסל את כח הרשע של ג'וליאן.
אך להפתעתם הם ניתקלו בפריז!
פריז – לוחמי הצדק…הרבה זמן חיפשנו אותכם
הלוחמים – גם אנחנו,הגיע הזמן שנסיים עם זה סופית פריז.
פריז – אני מסכים!
יריות של נטיפי קרח לכל עבר
הלוחמים התחמקו,פריז שראה שזה לא עוזר התחיל לירות כדורי קרח שמקפיאים כל דבר שהם נוגעים בהם,הלוחמים ידעו שלא יצליחו להמשיך לאורך זמן,אבל לוודי עלה רעיון,הוא התגנב מאחורי פריז,שהמשיך לירות כדורי קרח ואז הוא השתמש בבעיטה המיוחדת שלו שיכולה להעיף אנשים ל 10 מטרים,פגע בפריז שעף ישר על אחד מכדורי הקרח שלו וקפא.
דייויס ודניס הודו לוודי על הרעיון המצוין והחליטו להשאיר את פריז קפוא לנצח.
פרק 8
פיירן היה אובד עצות,אחיו והבוס שלו בגדו בו,ולא היה לו לאן לחזור,הוא המשיך להסתובב ביער עם מחשבות שלפתע ראה את פריז קפוא!
פיירן היה המום ולא הבין והתקרב אליו ואז…בום! קפץ מהר אחורה
העניים של פריז זזו,כאילו מבקשות עזרה
פיירן,המבולבל לא ידע מה לעשות אבל נגע בכף ידו בראשו של פריז הקפוא והמיס אותו כדי שיוכל לדבר.
פריז – אחי,איזה מזל שבאת,אלה הלוחמים…הם עשו לי את זה
פיירן – מה אתה אומר?,אני הייתי הורג אותך,ולא משאיר אותך ככה,בעצם,זה בדיוק מה שאני הולך לעשות עכשיו.
פריז – לא לא!! בבקשה,האמן לי אח שלי,ג'וליאן הרשע איים שאם לא אלחם בך הוא יהרוג את שנינו!,הוא רק רצה שאפחיד אותך כדי שתהיה חזק יותר ותקשיב לפקודותיו,אחי,אני יודע שהייתי רשע…אבל,אני מקיים הבטחות!!!
פיירן,שהיה טוב לב,חס על אחיו והפשיר את כל גופו,ונתן לו חיבוק.
בעודם מחובקים,פריז העלה חיוך מרושע,ואמר לו " טיפש היית וטיפש תמות"
פריז הקפיא את פיירן המסכן והשתמש במתקפה הכי חזקה שלו שהיא סופת קרח שמעיפה אותך רחוק ובמהלכה את סובל המון יסורים וכאב,
פיירן התעופף קפוא וכאוב הרחק הרחק….
פרק 9
פריז שהיה מאושר שהצליח לחסל את פיירן היה בדרכו לארמון של ג'וליאן לספר לו את כל מה שהתרחש,אך לפני שהגיע לשם נתקל בלוחמים שגם חיפשו את גוליאן
הם היו בשוק לראות אותו,הם חשבו שהוא ישאר קפוא לעד
פריז אמר להם שהם היו צריכים להרוג אותו שיכלו ועכשיו זה סופם,אבל בדיוק שאמר את זה,נפל עליו עץ גדול שריסק אותו כמעט לגמרי,מסתבר שהם היו באותו מקום שפיירן וחייליו נלחמו עם ג'ון,העץ הזה היה אחד היחידים ששרד את השרפה הגדול שפרצה בעקבות פיירן,אבל עכשיו הוא נפל,בדיוק בעיתוי הנכון בשביל הלוחמים,פריז שהיה תשוש ומרוסק התחנן על חייו אך זה לא עזר לו דייויס,וודי,ודניס הרגו אותו במתקפה משולבת שלא השאירה לו סיכוי לחיות.
בנתיים,לא רחוק משם הסופה של פריז נפסקה ופיירן נפל במקום שומם אדם,פיירן עוד היה בחיים אבל היה מדמם בכל חלקי גופו,הוא ידע שאם לא יטפל בעצמו ימות,אבל הוא לא יכל לזוז!,בעודו משלים עם מותו האכזרי הוא שומע קול קורא לו,היי!! פיירן!! מה קרה לך?!
היה זה הנזיר המבוגר שפיירן פגש בראש ההר ואמר לו שיחוס עליו ועל שבטו,הנזיקים שנדדו וחיפשו מקום נתקלו בפיירן במקרה,שהרי הסופה של פריז העיפה אותו ממש רחוק…
הנזיר,שזכר לפיירן חסד,למרות שהרס את הכפר שלהם נתן לו צמח ריפוי שריפא אותו תוך 2 שניות!
פיירן היה המום,הוא בחיים לא ראה דבר כזה!
הוא מיד הודה להם ושאל מזה צמח הזה,הנזירים הסבירו לו שזה צמח מיוחד שגדול רק בכפר שלהם ויש לו כוחות עצומים,הוא מסוגל לרפא בנאדם ולהפוך אותו לבילתי פגיע,
עכשיו היה הכל מובן לפיירן,ג'וליאן לא רצה סתם להרוס את הכפר,הוא כנראה שמע על הצמח ופחד שעוד אנשים יגלו עליו וימרדו בו,ולכן ביקש לשרוף את כל הכפר ולא רק להרוג את האנשים שם!!
פיירן היה בהלם מוחלט וסיפר לנזירים את כל מה שאירע לו בתקופה האחרונה,הנזירים אמרו לו שלצמח יש השפעה לזמן מוגבל,והוא האחרון שנשאר,אם יש סיכוי לנצח את ג'וליאן זה עכשיו!,כולם הסכימו פה אחד ללכת לארמון של ג'וליאן ולחסל אותו,
פרק 10 האחרון!
בנתיים הלוחמים הגיעו לארמון של ג'וליאן פרצו את השער והרגו את השומרים,ג'וליאן ששמע את כל המהומה יצא לברר מה קרה בעצמו וראה את הלוחמים
ג'וליאן – חרקים קטנים…היה לכם מספיק אומץ כדי לבוא להילחם בי?
הלוחמים – אתה רשע והורג מלא אנשים,גם את אלו שאיתך!,החלטנו לשים לך סוף.
ג'וליאן – טיפשים..,החלטתם לשים לעצמכם סוף!
גוליאן ירה עליהם מתקפה של פצצות רעילות שמתבייטות על חום גוף בדיוק כמו הכדור של דניס,רק יותר קטלניות,הלוחמים נלחמו,זה היה קרב עקוב מדם!,הם ניסו הכל אבל ג'וליאן פשוט היה חזק מידי,כולם היו ברצפה,ג'וליאן צחק ואמר " זה סופכם!!"
וירה עליכם כדור רעל ענקי,אך להפתעתו הכדור התפוצץ
שהתפזר העשן הבין מה קרה,זה היה פיירן.
ג'וליאן – מה? אתה חיי!? איך זה ייתכן!,איפה פריז!
פיירן – פריז ניסה להרוג אותי כיוון שלא הרגתי את הנזירים שביקשת,רק שרפתי את הכפר אבל לא הבנתי למה..פריז פצע אותי אנושות והעיף אותי למדבר,הייתי קרוב למות,אבל הנזירים שחסתי על חייהם הופיעו וריפאו אותי בעזרת הצמח האגדי שלהם,
שיכול לרפא כל אדם והופך אותך לבילתי פגיע.
אני מניח ששמעת עליו נכון?
ג'וליאן – לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!
זה לא יתכן!!!!!!!!!!! איפה פריז הארור הזה!!!
"חחח הוא כבר לא יבוא" אמרו הלוחמים,אנחנו הרגנו אותו,מצטערים פיירן,אך הוא ניסה להרוג אותנו פעמיים…
פיירן – אני מבין,הוא ניסה גם להרוג אותי,הוא העדיף את ג'וליאן על פניי אחיו,זאת היית בחירתו והוא שילם עלייה,בניגוד אליהם אתם אנשים טובים ואשמח להיות אתכם,ואני חושב שבאנו לפה במטרה משותפת לא?
הלוחמים חייכו,נכון! מוכנים?! 3,2,1 בכל הכח!!!
כולם ירו על גוליאן שירה עוד כדור רעיל אבל הכדור הרעיל שלו היה יותר חזק,אבל פיירן שהיה בילתי פגיע הצטרף הדף את הכדור בגופו,והסית אותו לכייון של ג'וליאן,שניפגע ממנו ומהיריות של הלוחמים ומת.
כיום,הנזירים,הלוחמים,ופיירן חיים יחד בארמון המפואר של ג'וליאן שכמובן עבר שיפוץ ושיחררו משם את כל השבויים,סוף סוף יש הנהגה טובה בעולם
וכולם יכולים לחיות בשלום ובשלווה לעד.
*הסיפור מבוסס על משחק אמיתי שנקרא ליטל פייטר 2
ממליץ להוריד ולשחק!
:)
דמויות –
ג'וליאן – הבוס הגדול והרשע ששולט בעולם ומשעבד כל מי שבא לו.
פיירן ופריז – אחים תאומים,אך שונים בצורה הכי קיצונית שאפשר,פריז הוא שליט הקרח ויכול להקפיא כל דבר,והוא בעל לב קרח ללא רגשות.
פיירן הוא שליט האש,בשונה מאחיו פיירן הוא בעל לב טוב ורגיש.
שניהם עובדים אצל ג'וליאן הרשע,כי הוא הציל אותם שהיו קטנים.
דייויס,וודי,ודניס-הלוחמים הטובים,כל אחד מהם היה אלוף בסגנון אומנויות לחימה בכפר שלו,כעבור זמן התחיל ג'וליאן לתקוף את הכפרים שלהם,וכולם רצו לצאת ולהילחם בו,וכך הכירו זה את זה
הנזירים – אומנם הם לא חזקים פיזית אך יש להם המון טריקים וקסמים.
בנדיטים – חיילו הרגליים של ג'וליאן.
ג'ון – קוסם אפל ואכזרי,ששירת את ג'וליאן,אך ג'וליאן ניסה להרוג אותו בטענה שהוא חלש,ג'ון הצליח להינצל ולברוח ליער האפל,שם הפך לשליט היער והתאמן כדי לנקום בג'וליאן,פיירן,ופריז.
תגובות (0)