עסקה עם המוות – פרק 10

28/01/2012 670 צפיות 4 תגובות

בעוד קייסי ואני הלכנו ברחוב השקט, ראיתי משהו מרחוק, מין עצם דומם ששכב על המדרכה, הלב שלי חזר לפעום בחוזקה, הרגשתי איך בטני מתהפכת, משהו הרגיש לי לא בסדר, התקרבתי מהר לעצם הדומם הזה בעוד קייסי צועקת לי מרחוק "אדמונד, חכה רגע, מה קרה?!". ככל שהתקרבתי יותר לדבר הזה החששות תקפו אותי יותר, הייתה לי הרגשה שאני יודע מה הולך פה, הייתי חמישה מטרים מהדבר הזה, ארבעה וחצי, ארבעה, שלושה וחצי, שלושה, הפחד המשיך לזחול אלי, הרגשתי כאילו כל הגוף שלי רועד מבפנים, זאת הייתה אריקה!
מישהו רצח אותה, הבוס ככל הנראה, אז הוא כבר בטח יודע שברחתי, אבל שאלה עלתה בי פתאום, 'אם הוא היה יכול לעשות את זה לבד, אז למה הוא שלח אותי ואת ארו לשם?', צרחה נשמעה, היא הייתה של קייסי, היא פערה את עיניה, "מה? מה הולך פה? אתה יודע מי זה?" הנהנתי לאט, קייסי התחילה להתרחק ממני, פניה אלי כאילו שהיא מפחדת שאם תפנה אלי את גבה אתקוף אותה מאחור, הבעת הפנים המוגעלת שלה, הפחד בעיניה הירוקות, הידיים הרועדות שלה, הכל נראה לי מבועת לגמרי, הרגשתי כאילו אני באיזה סרט אימה, הבעת הגועל על פניה החדירה בי עצב…
הסתכלתי על אריקה, גופה חיוור לגמרי, שיערה יבש ומלוכלך בדם, ברקה שלה היה כתם דם גדול, הבנתי שאין דרך להחזירה מפה. קמתי ותכננתי להמשיך ללכת, אבל אז ראיתי מכתב קטן, הרמתי אותו לאט, המכתב היה מלוכלך טיפה בדם, שלפתי אותו בזהירות מהמעטפה והתחלתי לקרוא…
'אדמונד ילד טיפש, מה עשית?!
נתתי לך משימה, היית צריך להרוג אותה! עכשיו הנער השני והבחורה מתים, הקרבת את חברך הטוב!
תפסיק להסתכן כל הזמן, נותנים לך הוראות, תבצע אותן, עכשיו אני ארדוף אחריך ואמצא אותך, תתכונן לסופך, ואולי תצליח להציל כמה אנשים ככה, תחשוב על זה…
אם אתה רוצה לבחור במוות המהיר וללא הכאבים, תחזור מייד למחבוא, עכשיו!
בברכת מוות מהיר וטרי, הבוס שלך, הלורד ארג'
'אז זה היה הוא' – חשבתי לעצמי, 'כל הזמן הזה'
דמעות נצנצו בעיני, הגיע סופי…


תגובות (4)

יואו! אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך.
תמשיכי דחוף אני בלחץץ תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!

28/01/2012 13:29

אעאעא תמשיכי מהר!!!

29/01/2012 08:02

די, מישהו קורא בכלל?
טוב אבל אני אסיים די מהר, אולי אני אעשה עונה שנייה אני לא בטוחה…
ותודה שהגבתן :)))))

29/01/2012 11:00

תמשיכי מהר!!!

29/01/2012 11:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך