אנג'ל
המשך יבוא..

סוכן חשאי 5437780-פרק 9

אנג'ל 13/12/2012 744 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

סקוט אחז ביוליה קרוב לגופו כשהיא שומעת את נשימותיו.
נהנית ממגע גופו הנעים. שניהם נהנו זה בחברת זו.
כשמאוחר יותר,התכוננו שניהם למרדף אחרי האיש המסוכן שנצטוו לתפוס.
מצוד,אחר מבוקש .יוליה הכינה את הנשק שלה כשהיא מרכיבה משתיק קול על האקדח שלה.
ומכניסה עוד אקדח למקום סודי בבגד שלה.כל אחד מהם לקח איתו בקבוקון עם רעל,שמא יתפסו אותם ולא,יצטרכו לשתות את הרעל בכדי להתאבד.לא,קל זה לא הולך להיות.עליהם לשמור על ריכוז ושפיות.

כשמאוחר יותר סקוט נעמד ליד החלון,במפקדה הרוסית,מביט בה.הוא כבר לא יכל יותר לשמור לעצמו את כל מה שהרגיש.כשהוא בעצמו כבר מבין שהוא מאוהב בה.
"אני יודע שגם את מרגישה משהו כלפיי.."אמר לפתע,לוקח אותה הצידה.
הוא הרגיש שהוא חייב להתוודות בפניה ולומר לה מה הוא מרגיש.אלא,שרצה לדעת מה היא מרגישה.
"אני מרגישה משיכה מינית חזקה אלייך."היא ענתה בפניו.
"זה לא מה שהתכוונתי,יוליה,ואת יודעת את זה.."הוא הוסיף לומר בסערת רגשות.
"סקוט.."שוב אמרה,הודפת אותו ממנה.
"יוליה,מה שאני מרגיש כלפייך,חזק יותר ממשיכה מינית.."נאנח,כשעיניו היפות מלאות אור.
והוא מלטף את פנייה,"ברגע הראשון שראיתי אותך,קופידון ירה חץ לתוך הלב שלי.את היית האישה הכי יפה שראיתי מיימי והארת את החדר באור חזק כשנכנסת אליו..בו ברגע,הרעדת את הלב שלי. כל כך חזק,שלא יכולתי לנשום."
"מה אתה מנסה לומר..?"ניסתה להבין את פשר התנהגותו,כשהוא נוגע בשפתיה הענוגות,המלאות.הבשרניות.
"תווכחי בעצמך,"אמר מצמיד את כף היד שלה לחזה שלו.הלב שלו הלם בחוזקה.
"סקוט,מה אתה עושה?..מה קורה לך?"היא שוב שאלה.
סקוט שתק.
"..אני אוהב אותך."הוא אמר לה לבסוף.
"אתה..מה?"היא אמרה לו המומה.
"יוליה,אני בחיים שלי לא הרגשתי את מה שאני מרגיש כלפייך."אמר בפניה.
"סקוט,אנחנו לא יכולים להיות ביחד.זה מטורף!"היא קראה.
"לא הכל הגיוני בחיים,יוליה.."אמר בפניה.."רק תגידי לי שאינך מרגישה כמוני ואני אניח לך ולעולם לא אטריד אותך שוב."


תגובות (1)

לאאאא שתגיד שהיא גם מאוהבת בו !! תמשייכי :)

13/12/2012 13:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך