משולש ברמודה
היא התעוררה כששמעה צרחות בטלוויזיה, הטלוויזיה הייתה פתוחה על החדשות, ליבי ניסתה לחזור לישון אבל לא הצליחה אז המשיכה להקשיב לחדשות, הם בדיוק עברו לכתבה חדשה, נו באמת שוב פעם זה? היא חשבה, היא עייפה אבל לא מצליחה להירדם היא שונאת את ההרגשה הזאת אבל זה קורה לה כל כך הרבה בזמן האחרון היא מחליטה להקשיב בכל זאת בטלוויזיה מישהי דברה – "הספינה טימלוק "כן שם מוזר ברמות קשות חשבה לעצמה "שיצאה לפני כמספר ימים ב- 3.3 ונעלמה קרוב לקצהו של משולש ברמודה באותו היום" משולש ברמודה? הם באמת מאמינים בזה? סתם היו שם כמה תאונות, ישר הופכים את זה ללא הגיוני "עדיין בסימן שאלה, החוקרים לא מוצאים הסברים להעלמותה ועדיין חוקרים את המקרה, אך היום בשעות הצהריים המאוחרות נמצאו כמה שרידים שעוד לא זוהו כשייכים לספינה פרטים בהמשך.."
יופי ,על כל דבר קטן מעדכנים עם תמצאו שזה שייך לה תודיעו, למה צריך עכשיו למשוך את זה ליבי תמיד לא הבינה למה על כל דבר קטן כולם כל כך מתרגשים אבל היא לא יודעת שזאת רק ההתחלה של משהו גדול משהו משמעותי שישנה את חייה.
כשחזרה מהבית ספר הרדיו היה דלוק ושוב פעם דיברו על הספינה בשעות האחרונות נמסר מהמכון לזיהוי בארצות הברית שהפריטים שנמצאו בים אמש זוהו כשייכים לספינה טימלוק שנעלמה בשבוע שעבר ללא סיבה ידועה בין הפריטים שנמצאו הייתה מראה סדוקה, כיסא ופריטים אישיים. למי לעזאזל אכפת שהייתה שם מראה כאילו יופי מצאתם מראה הידד! חשבה לעצמה ליבי היום כשהיא הייתה בבית ספר דיברו איתם על זה, אבל לדעתה זה מוגזם, גם חברה שלה מיקה חושבת ככה, מיקה עדיין קצת באבל, איזה מישהי שהיא מכירה נרצחה לפני שבוע, ב- 4.3 יום אחרי המקרה הזה עם הספינה, מיקה הייתה איכשהו קשורה לאישה הזאת, היא סיפרה לי שהמישהי הזאת קראו לה אשלי משהו היא מארצות הברית.. והיא יצאה למסיבה עם חברות שלה וכשהם חזרו היא נפרדה מחברות שלה והמשיכה לכיוון הבית, הבעיה היא שהיא לא הגיעה הבייתה, מצאו אצלה על השולחן שקית שנראה שהיא קיבלה באותו יום, חברות של אשלי אמרו שהיא קיבלה את זה בדואר והייתה שם שרשרת, היא לא ידעה מי שלח לה את זה אבל בכל זאת לקחה את זה והראתה להם. מה שהכי מפחיד זה שמצאו את השרשרת בתחילת השביל שמוביל לבית שלה וזה לא הגיוני שזה נפל לה בהלוך, כי היא הראתה את זה לחברות שלה במסיבה וכשהם נפרדו היא עדיין הייתה עליה, זה אומר שכשהיא נעלמה השרשרת זה הדבר היחיד שנשאר ממנה.
תגובות (2)
תמשיכי או תמשיך…
זה תמשיכי… ואני כבר ממשיכה