מבחן האומץ-פרק 6
"נו דיי מה את כלכך לחוצה?" שאל מייק את פיית' כשנכנסו לחדרו.
"אני מפחדת שדיינה תתפוס אותי פה ותעיף אותי!!" אמרה לו פיית' בעצבנות מעושה בפחד.
"אין מצב שהיא תתפוס אותנו. דבר ראשון יש לי חדר משלי. שני, דיינה יצאה ואמרה שהיא חוזרת רק בערב. שלישי אני נועל את הדלת. אין לך מה לדאוג" הוא אמר ונכנס לחדרו. הוא חיכה שגם היא תיכנס, ונעל את הדלת. הוא חיבק אותה אך היא התנתקה ממנו במהירות.
"מה עכשיו?" נאנח מייק. הוא חיבב את פיית', אבל כרגע ממש נמאס לו ממנה.
"תמיד יכול להיות שהיא תחזור מוקדם, ואז שיהיה לה מפתח נוסף לחדר שלך ואז היא תכנס ותראה אותי מנשקת את הבן שלה. היא תכעס עלייך ואולי תעיף אותי!" אמרה פיית' בלחץ והתישבה על המיטה.
"אז רוצה שפשוט נראה סרט? ואז עם היא תכנס אני יגיד שהזמנתי אותך לעשות שיעורים ואז נמאס לנו אז ראינו סרט. מה את אומרת?" שאל מייק ופיית' הנהנה. מייק ידע שגם כשדיינה תראה אותם רואים סרט, היא תחשוד, מפני שהוא הסתכל על פיית' מהיום הראשון.
הסרט התחיל. זה היה סרט אהבה קיטשי שפיית' בחרה. מייק לא כלכך התענין בסרט והלך להביא להם קולה. כשחזר הוא התישב לידה והסתכל על פניה היפות. איך היא ממוקדת בסרט.
"מה?" שאלה בחיוך כשהרגישה שהוא בוהה בה.
"כלום את יפה." אמר מייק והמשיך להסתכל עליה.
"שתוק כבר" צחקה וזרקה עליו כרית. היא הסתובבה חזרה לסרט. הוא המשיך לבהות בה.
"נו מה" הסתובבה אליו שוב.
"סתם.. הסרט הזה משעמם ואני ממש רוצה לנשק אותך" פלט מייק. פיית' צחקה ומייק האדים.
"אמרתי את זה בקול…?" שאל מייק בחשש והיא המשיכה לצחוק. היא הנהנה ואז שמה את ידיה על עורפו. "תאמת גם אני רוצה שתנשק אותי" חייכה פיית' והתישבה על ברכיו.
"אני שמח" אמר מייק ונישק את שפתיה.
"היי" אמר ג'ייק לשרלוט כשנכנסה לחדר שבו הוא ודין ישבו ודיברו.
"היי" היא ענתה בחיוך ואז נזכרה במה שקרה במסיבה. היא נזכרה איך הנשיקה עם ג'ייק הייתה מדהימה, ואיך היא רוצה עוד אחת. היא גם נזכרה שהוא זכר שהייתה לו חברה והוא עדיין נישק אותה. אבל היא גם ידעה שג'ייק בכלל לא יודע מה קרה במסיבה.
"צ'רלי? הכל בסדר?" צ'רלי היה השם חיבה שדין קרא לשרלוט.
"כן.." נאנחה שרלוט.
"טוב" אמר דין שלא הבין שהיא לא באמת בסדר.
"אמ.. ג'ייק אני צריכה לדבר איתך.." אמרה שרלוט וג'ייק אם ונעמד לידה.
"מה?" אמר.
"לבד.." אמרה ופזלה לעבר דין שלא הבין מה קורה. למה אחותו צריכה לדבר עם חבר שלו. למה היא אמרה שהיא בסדר אבל היא לגמרי לא נראית בסדר.
הם שניהם יצאו מהחדר ועמדו במיסדרון.
"אוקיי מה?" אמר ג'ייק והסתכל עליה. היא הייתה לחוצה קצת וידיה הזיעו. 'וואו היא ממש יפה' חשב לעצמו ואז התנער מהמחשבה זאת. 'יש לך חברה דפוק. תשמע מה היא רוצה לומר לך ואז תחזור לדין. וואי כלכך באלי לנשק אותה. אתה דפוק' המחשבות התערבלו בראשו.
"אז.. אתה זוכר משהו מהמסיבה אתמול?" היא שאלה. הנשיקה הזאתי הציקה לה משום מה.
"אה לא ממש" גיחך "הייתי דיי שיכור"
"כן שמתי לב.." מילמלה שרלוט.
"מה?" אמר ג'ייק.
"כלום. בקיצור אמ.. במסיבה קרה משהו.. אה.. כשהיית שיכור.." גימגמה שרלוט.
"מה קרה?" לא הבין ג'ייק.
היא נשמה עמוק. "נישקת אותי."
ג'ייק הסתכל עליה כמה שניות. 'אני כלכך רוצה לנשק אותה יואו'
"שמעת מה אמרתי? התנשקנו! אני ואתה! הלו!" היא נופפה בידיה מול פניו.
"מה?" התבלבל לרגע. הוא שמע שהיא אמרה שהם התנשקו, אבל הוא לא זכר שנישק אותה. הוא ידע שעם זה היה קורה הוא היה זוכר.
"אנחנו התנשקנו! אתמול במסיבה!! כשהיית שיכור!" אמרה שרלוט וכמעט פרצה בבכי.
"באמת?" שאל אותה.
"אני אומרת לך שאתה אתמול בגדת בחברה שלך וזה מה שאתה אומר לי?! באמת?" שרלוט כבר הייתה על סף יאוש. נראה שלה זה הפריע יותר מאשר לו.
"ואיך זה היה?" שאל שוב.
"וואי אתה אטום לגמרי?! מה עם חברה שלך?! אתה בגדת ב.." ג'ייק לא יכל יותר לשמוע אותה צועקת. הוא נישק את שפתיה.
"אלוהים ישמור מה אתה עושה?!!" צעקה עליו ברגע שהתנתקה מהנשיקה.
ג'ייק נראה נבוך.
"אתה פשוט דפוק!" אמרה לו שוב ורצה לחדרה של דמי.
'יואו מה עשיתי?! שיטט' חשב לעצמו ונכנס בחזרה לחדרו של דין.
"הכל בסדר אחי?" שאל דין למראה ג'ייק המבואס.
"לא בדיוק…" התחיל ג'ייק ואז התפרצה לחדר דיינה.
"אלו החליפות מגן שלכם. אתם תלבשו אותם במשימות ובאימונים. מחר השיעור האמיתי הראשון שלכם. תביאו את החליפות ואת עצמכם. להתראות." אמרה והניחה שתי חליפות על המיטה. אחת סגולה לשרלוט והשניה כחולה לדין.
"מגניב" אמר דין ולבש את החליפה "בוא נראה מה זה עושה"
דיינה סיימה לחלק את החליפות ונכנסה לחדר שלה ושל מייק.
היא עלתה לקומה למעלה ורצתה להביא לדין את החליפה שלו.
היא פתחה את הדלת במהירות ואז פערה את פיה. מולה על השטיח ישבו מייק ופיית' והתמזמזו. ברגע שנכנסה הם הפסיקו והסתכלו אליה באיימה. "שיט" סינן מייק.
היא לא אמרה כלום ויצאה מהחדר.
"חשבתי שאמרת שנעלת" אמרה פיית' בשקט.
"באמת נעלתי!" התבלבל מייק ואז נזכר שכשיצא להביא שתיה פתח את הדלת. "כנראה שכחתי לנעול אותה כשחזרתי עם השתיה." אמר מייק.
פיית' פרצה בבכי. "עכשיו היא תעיף אותי. אני בטוחה" התיפחה.
מייק חיבק אותה.
"נראלך שאני ייתן לה להעיף אותך? אני יסביר לה שאני הייתי היוזם ואת בכלל לא רצית. ואני גם יאמר לה שזה קרה בדיוק לשתי שניות ושזה לא יקרה עוד פעם וגם ש.." התחיל מייק אבל פיית' הפסיקה אותו. "מייק היא תפסה אותנו מתמזמזים. אין מצב שהיא תאמין שזה 'היה בדיוק שתי שניות'. גם היא הייתה ילדה פעם והיא יודעת מה ההבדל בין להתנשק, ללהתמזמז."
"אז אני יוריד את זה. אבל אני ימציא לה עוד מלא סיבות למה את לא יכולה לעוף." אמר מייק ונראה נואש. היא נישקה אותו בעדינות.
"לך תדבר איתה. תראה מה היא תגיד. אני יחכה לך פה למעלה בסדר?" אמרה פיית' וליטפה את שיערו. מייק הנהן. ונעמד. הוא ירד למטה.
"מייק" אמרה דיינה שישבה למטה על הספה וחיכתה.
"אמא" אמר מייק ובלע את רוקו. הוא התישב לצידה.
"אמא את לא יכולה להעיף את פיית'! היא הכי כשרונית כאן! את פשוט לא יכולה! אני ימצא לך אלף סיבות למה!" אמר מייק "רק אל תעיפי אותה. אני יעשה הכל אמא! בבקשה!"
"מי דיבר בכלל על להעיף" אמרה דיינה בשקט.
פניו של מייק אורו "אז את לא הולכת להעיף או…" דיינה הפסיקה אותו.
"אני רוצה שתספר לי בדיוק מה קרה שם. הכל."
"אמ אוקיי… אז ראינו סרט ואז אמרתי לה שאני חושב שהיא יפה ואז היא צחקה והעיפה עליי כרית ואז הלכתי להביא לנו לשתות ואז השעממתי מהסרט ואמרתי לה שמשעמם לי ואני רוצה לנשק אותה ואז היא צחקה כי אמרתי את זה בטעות והסמקתי ואז היא התישבה עליי ואמרה שגם היא רוצה שאני ינשק אותה ואז התנשקנו…" אמר מייק וכל מה שקרה בצהריים האלו זרם מפיו כמו מים מתוך ברז.
דיינה דיי הופתעה שהוא שיתף אותה כל הפרטים.
"אבל אמא אני התחלתי את זה. עם את רוצה להעיף מישהו אז תעיפי אותי." הוסיף לפתע מייק.
"אני לא מעיפה אף אחד." אמרה דיינה וקמה בפתאומיות.
"היא עדיין כאן?" שאלה. הוא הנהן.
"אז תחזור אליה ותגיד לה שאני מסכימה לכם להיות ביחד" אמרה דיינה ועלתה למעלה.
מייק חייך חיוך גדול ועלה לחדרו.
"פיית' לאן?" שאל כשראה אותה במדרגות.
"סתם.. מה היא אמרה?" שאלה פיית' בחשש.
"היא מסכימה לנו להיות ביחד!! את מאמינה עליה?? איזה כיף!!" אמר מייק בחיוך.
פיית' חייכה גם היא וחיבקה אותו.
תגובות (8)
תמשיכי!!! פדלאה!!! אם את לא רוצה להיקבר בחיים תמשיכי!!
אין לי רעיון שיכול למלא פרק :(
חחחח נסתפק גם בחצי פרק… את יכולה לעשות אותו בשני חלקים D:
כאילו, בחלק הראשון תעשי את הרעיון שבא לך, ובחלק השני- אם יבוא לך רעיון תכתבי אותו D:
ותמשיכי פליייז !
שכחתי לספר לך שדירגתי 5…
חחחח רעיון מעולה! אני ינסה אבל הרעיון שלי ממש קצר…
אחרי הפרק הבא אני עושה פרק בשני חלקים, שהוא הפרק המותח ביותר.
אוהבת אותכן <3
תמשיכיי דחופ!!!
^^
וווווווווואייאיאיאיאיאיאיאיאאי חתיכת פדלאה!! תמשיכי!!