Butterfly
סורי שזה קצרר פשוט צריך איזה מתח כלשהו לא?
חחחח מקווה שאהבתםם <3

מבחן האומץ-פרק 17

Butterfly 23/08/2013 699 צפיות 6 תגובות
סורי שזה קצרר פשוט צריך איזה מתח כלשהו לא?
חחחח מקווה שאהבתםם <3

"אני מצטערת.. פשוט אתמול גיליתי שאבא שלי עומד להתחתן עוד שבועיים עם אישה אחרת.. אני יודעת שאני אמורה לשמוח בשבילו, אבל מאז שהוא עזב את אמא שלי, היא פשוט שבורה! לי ולדין היה שנה קשה בגללו ועכשיו הוא מתחתן ורוצה שאני אהיה השושבינה.." אמרה שרלוט והשפילה את מבטה.
"ההורים שלך גרושים?" התפלא ג'ייק. אחרי הכל, הוא לא יודע הרבה על שרלוט.
"כן.. מאז שאני בת עשר.." אמרה שרלוט ונאנחה.
"איך דין מתמודד עם החתונה?" שאל ג'ייק.
"אהה.. דווקא דיי טוב.." אמרה שרלוט בספקנות.
"בואי אני אשנה לך את המצב רוח" חייך ג'ייק והניח את ידו בפעם השניה על לחיה.
"אולי זה מה שאני צריכה.." נאנחה שרלוט וחייכה אליו. הוא התקרב אליה ונישק את שפתיה בעדינות. שרלוט נשכבה על הכיסאות וג'ייק נשכב מעליה.
"את בטוחה שנוח לך?" שאל אותה ג'ייק בחיוך.
"נשרוד" חייכה גם היא ונישקה אותו.
"נא להדק חגורות! אנו נוחתים" נשמע קול בכריזה. ג'ייק נאנח. תמיד יהיה מישהו שיפריע להם.
לבסוף המטוס עצר, הם ירדו, עשו את הבדיקות בטיחות ויצאו לכיוון המונית. המונית הסיעה אותם לבית מלון. הם לקחו את המפתחות של החדרים ועלו למעלה.
"החדרים מכוונים לשניים" אמרה שרלוט, מחזיקה במפתחות.
"רוצה להיות איתי בחדר?" חייך ג'ייק וזכה למכה בכתף.
"אני יהיה עם דין, דמי עם פיית', יולי ולירון, מייק וג'ייק, ואריק בחדר לבד. וזה סופי אז לא להתווכח" אמרה שרלוט בהחלטיות.
"אבל למה אני איתך שוב? לא רק שאני סובל אותך בפנימיה עכשיו גם פה?!" מחה דין. שרלוט התסכלה עליו במבט מאיים והוא השתתק בפנים מעוצבנות.
"אה, ודבר אחרון, מחר בתשע בבוקר כולם בחדר שלי ושל דין. עובדים על התוכנית" הוסיפה שרלוט ונכנסה לחדרם. היא הניחה את הדברים והחלה לסדר את הדברים בארון שלה.
כל שאר הילדים התמקמו והתקלחו, וירדו לארוחת ערב.
"אני ייקח מרק אטריות וקוקה קולה בבקשה" התחילה דמי. לפתע היא הבחינה באיש מסתורי עובר מאחורי המלצרית. הוא לבש חליפה אדומה, ונראה לגמרי לא שייך למקום. היא הסתכלה בו, ולרגע העיניים שלהם נפגשו. האיש הסתכל עליה ואז הלך במהירות לשולחן. היא ראתה אותו שולף משהו כסוף מתוך כיסו.
עיניה נפערו באימה. זה היה אקדח!
היא קפצה מהכיסא במהירות ורצה לעברו. היא נתנה מכה לשולחן והוא עף קדימה וחשף את האקדח. האיש נבהל וניסה להסתיר אותו בחולצתו, אך זה היה מאוחר מדי.
דמי בעטה בידו, והוא שמט את הקדח לריצפה. היא חטפה אותו במהירות והכניסה לכיסה. לבסוף היא נתנה לו בעיטה בראש וגרמה לו לאבד את ההכרה וליפול אחורה. בשניה שאחרי זה צוות הביטחון נאסף סביבה וסביב האיש. היא נתנה להם את האקדח והם הכניסו אותו לתוך שקית פלסטיק. הם לקחו את האיש באלונקה לאמבולנס, ובירכו את דמי.
דמי חזרה לשולחן ואל הילדים והמלצרית ההמומים.
"מה קרה שם בדיוק?" מילמל אריק בעיניים פעורות. דמי חייכה לעברו.
"אני כבר לא רעבה. אני בחדר" אמרה, והוסיפה את סוף המשפט לכיוון פיית'.
היא עלתה למעלה ושטפה את פניה. היא בעצמה עוד התקשתה לקלוט מה הלך שם.
היא הורידה את חולצתה ואת מיכנסיה, ולבשה גופיה ושורט קצר. היא נכנסה למיטה ועצמה את עיניה.


תגובות (6)

תמשיכי!!!!!!!

25/08/2013 06:48

חחח אמשיך בקרוב ♥ אני חסרת רעיונות XD

25/08/2013 07:16

תמשיכי D: אם את צריכה רעיון הנה אחד, ששתי הבנות שחטפו את מייק יגיעו לבית מלון וייכנסו דרך החדר של פיית' ודמי, אז הן מתעוררות, אחת מהן מחזיקה שוקר חשמלי וכזה שואלת איפה מייק, ואחר כך את כבר יכולה לעשות מה שבאלך חחח

25/08/2013 12:54

פרק יפה!
את חייבת להמשיך!

26/08/2013 01:51

חחחחחח גדול :) אני אולי ישתמש בזה XD
פשוט הקטע שיש לי התחלה פשוט אין לי מושג מה עומדת להיות התוכנית שלהם! איך לעזאזל הם אמורים להמציא תוכנית שתעזור להם למצוא מישהו שגר איפשהו בלונדון, ואולי חטף את דיינה?! אני דיי מיואשתתת

26/08/2013 05:29

חחחחחח אולי פשוט תעשי שמישהו שלח מישהו אל מייק עם כופר, אם הוא רוצה לשחרר את דיינה הוא צריך לעשות ככה וככה, אז הם סוגשל עוקבים אחריו… XD

27/08/2013 04:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך