האחת_ והיחידה
היי, אני ראיתי שהסיפור ספג הצלחה ומלא אהבו והגיבו אז החלטתי לעשות עונה שנייה. החיים של מרי הפכו לחיים שגרתיים אבל משעממים? אין מצב! :) אני מקווה שתהנו מהעונה השנייה לא פחות מהעונה הראשונה. אוהבת בלי סוף ומקווה להפתיע. אשמח לתגובות ודירוגים.

כלואה2- פרק 1.

האחת_ והיחידה 05/08/2015 1541 צפיות 18 תגובות
היי, אני ראיתי שהסיפור ספג הצלחה ומלא אהבו והגיבו אז החלטתי לעשות עונה שנייה. החיים של מרי הפכו לחיים שגרתיים אבל משעממים? אין מצב! :) אני מקווה שתהנו מהעונה השנייה לא פחות מהעונה הראשונה. אוהבת בלי סוף ומקווה להפתיע. אשמח לתגובות ודירוגים.

Panikbetegseg_1eb56ac614961216491f3eaad9db7ece
"נסיך קטן תקום" פתחתי את תריס החדר של אנדי והוא השמיע קולות שמסבירים לי שהוא מתקשה להתעורר. התיישבתי על ידו במיטה, על יד הדבר הכי יקר לי בעולם וליטפתי את שיערו. "אימא, נו באמת" הוא ניער את ידי ממנו וחייכתי. ידעתי עד כמה הוא נבוך, תמיד הוא היה כזה. "איך גדלת" החזרתי את ידי ללטף את פניו "כבר חשבת מה אתה רוצה לעשות לכבוד יום ההולדת הארבע עשרה שלך?" הוא עצם עיניו במטרה לנמנם עוד כמה שניות ואני פקחתי אותן בעזרת אצבעותיי. "קום!" פקדתי ויצאתי מחדרו. שמעתי אותו נאנח כשהתחלתי לרדת במדרגות לעבר המטבח להכין לו את הכריך פסטרמה שלו.
בעודי פותחת את הלחמנייה בעזרת הסכין ומסדרת את הפסטרמה בצורה שתתפרס על כל הלחמנייה שמעתי את המים מחדר המקלחת, הבנתי מכך שאנדי התעורר.
עטפתי את הלחמנייה בנייר והכנסתי אותה לתוך שקית. הוצאתי את הבקבוק הריק של המים מהתיק של אנדי שחיכה לו על יד הדלת כמו בכול בוקר והתחלתי למלא אותו במים, מבקבוק גדול שהיה במקרר. "אימא" הוא אמר בנימה כמעט שואלת כמעט אומרת והתיישב בכיסא שהיה צמוד לשולחן.
העברתי בו מבט חטוף מהחשש שיזלגו מים מחוץ לבקבוק הקטן והחזרתי את מבטי היישר להעברת המים מבקבוק לבקבוק. "אני יודע מה אני רוצה לכבוד היום הולדת" הוא אמר במעט שמחה. "נו" חיכיתי שימשיך "את האמת" הוא אמר והבקבוק הקטן החליק מידי וצנח אל הרצפה. לא העזתי להסיט את מבטי לעבר אנדי. הנחתי את הבקבוק השני על הכיור ותפסתי סמרטוט כדי לספוג מהר את המים הקרים שנשפכו על הרצפה "איזו אמת?" שאלתי בעוד אני מעבירה סמרטוט וסוחטת אותו מעל הכיור וכך כמה פעמים. "האמת על אבא והאמת עלייך" בלעתי רוק ושאלתי "איזו אמת עליי?" התעלמתי מהר מלדבר על אבא שלו. "לאנדי הייתה עבודה על המשפחה שלו" הוא דיבר על עצמו בגוף שלישי וזה היה מוזר "לכל הכיתה היה מה לכתוב על הילדות ורק לי לא היה" סחטתי את הסמרטוט בפעם האחרונה והשלמתי את החסר בבקבוק של אנדי. "מה זאת אומרת לא היה?" סיימתי והנחתי את הבקבוק מול אנדי ובאתי להסתובב אך הוא מיהר לתפוס את ידי. "לא מספיק שאין לי אבא, לאימא שלי אין ילדות" הוא הסתכל עמוק לתוך עיניי כמעט נשברתי אך עשיתי מה שלילי תמיד אומרת לי לעשות, לספור עד שלוש כשאני מתמודדת איתו. "בעבודה היה צריך לכתוב על הילדות שלך לא?" התחכמתי מעט או ניסיתי למשוך זמן מי יודע. "אימא" הוא הטביע אותי בעיניו השחורות, עצמתי את עיניי חזק לרגע ופתחתי. הוא כל-כך הזכיר לי את אבא שלו באגרסיביות של לתפוס לי את היד. "מה עם הילדות שלך?" שחררתי את ידי ממנו בתוקפנות "אמרתי לך מיליון פעמים אנדי" תפסתי פרצוף רציני "עברתי תאונה שהייתי ילדה, אני לא זוכרת כלום!" צעקתי. הוא שתק כמה שניות אחרי הצעקה שלי "שקרנית!" הוא צעק לעברי בחזרה ותפס את הבקבוק מהשולחן. הוא הכניס את רצועות התיק עד לכתפיו ופתח את הדלת. דמעות עמדו בפתח גרוני ורק איימו לצאת "אנדי הכריך שלך" צעקתי לעברו "אני לא רעב" הוא סינן ויצא מהבית והשאיר אחריו טריקה ושקט רב שבא אחריה.
לא נתתי לדמעות לעמוד הרבה זמן בגרוני ונתתי להן לצאת ולשטוף את פניי שרק אתמול בלילה בכו, כמו בכול לילה.
התיישבתי בכיסא שאנדי ישב עליו קודם והכנסתי את ראשי בין שתי ידיי בעוד הן נשענות על השולחן. "הלוואי שהיית פה בשביל לעזור לי" לחשתי לעצמי ואולי לרוח של אנדרס, בתקווה שישמע את הזעקה שלי.
"מרי" הרגשתי את ידה העדינה של לילי על כתפי והרמתי את ראשי אליה "מה קרה?" היא שינתה גישה כששמה לב שפניי רטובות. "אנדי" לחשתי בקול צרוד. היא העבירה שבילים של אצבעותיה בשיערי, מנסה לעשות לי נעים ולהסב לי טוב לאותו הרגע. "מה קרה?" היא גררה את הכיסא מהקצה השני של השולחן והתיישבה על ידי. נתתי לשקט לעבור בנינו ולצור אווירה אחרת או שפשוט לא הצלחתי לדבר "הוא רוצה לדעת את האמת כל הזמן" אמרתי באותו קול צרוד והיא חייכה חיוך קטן מנחם "הוא כבר גדול מרי" היא המשיכה כמו קודם לשחק בשיערי "הגיע הזמן שתספרי לו" בלעתי רוק והתעמתי ממולה "את רצינית לילי?" חייכתי חיוך צבוע מלא בעצב "מה לספר לו?" הדמעות החדשות שעמדו בגרוני זלגו החוצה והראו ללילי את הפחד שלי. "איזה חלק לספר לו?" הרמתי מעט את קולי "שאבא שלו רוצח?" הרמתי את קולי והכנסתי לכמה שניות שוב את ראשי בין כפות ידיי "או שאימא שלו הייתה בארגון פשע?" עיניה של לילי החווירו "אה לילי?" הסתכלתי עליה כשהדמעות זולגות ללא הרף ומרטיבות את השולחן וקצת את מכנסיי "איזה חלק לספר?" היא נשכה שפתיה והסתכלה לאחוריי "אני חושבת שכבר סיפרת" הסיטה מבטה שאסתכל.
הסתובבתי בחצי הגב וראיתי את אנדי עומד שם.


תגובות (18)

יייייישששששששש יישששש עוד עונההה יואוווווו!!!!!! אני מחכה כבר לפרקים הבאים!!! פרק מהמםם כל כך היתגעגעתי לסיפור הזה!!! אני במתחחח

05/08/2015 20:38

    אין כמו לקרוא תגובה כזו! חשבתי הרבה אם להמשיך או לא. מזל שיש אותך! תודה :)

    05/08/2015 20:43

יש יש יש כמה חיכיתי לעונה שנייה!! מושלם תמשיכי

05/08/2015 21:20

    אני שמחה שאת אוהבת! איזה כיף לקרוא תגובות כאלה משמחות!

    05/08/2015 22:19

וואווו אני לא מאמינה שהמשכת איזה כיףף לא מזמן התחלתי לקרוא את הסיפור שלך ופשוט התמכרתי!
סיימתי אותו תוך יום והוא היה נורא יפה!
את כותבת ברמה אחרת מכל הכותבות פה באתר!
הסיפור שלך מותח ומרגש ביחד וזה מדהים
בקיצור רציתי להגיד שאני מאושרת שהמשכת וכל הכבוד על הכתיבה

05/08/2015 22:51

    את לא מבינה איזה טוב זה עושה ללב לדעת שקראת מהתחלה למרות שהיה המון פרקים ובכלל שאהבת! כן, הגיע הזמן להמשיך לא? חשבתי על זה המון. אני שמחה שאהבת.

    06/08/2015 07:14

נכנסתי לפרופיל שלך כדי לראות מה חדש אצלך. כשראיתי כלואה 2 את לא מבינה איזו קפיצה של אושר עשיתי, ממש שימחת אותי שהמשכת בסיפור הזה.
אני רוצה להגיד לך שזה הסיפור הכי יפה ומעניין שקראתי באתר, את מוכשרת ברמות שאין לתאר. תודה לך באמת תודה!
מקווה שתעלי את פרק 2 ממש מהר כי אני כל כך במתחח מעניין מה אנדי יגידדדד!!!
אוהבת ומעריכה המון!

06/08/2015 08:09

    את לא מבינה איזה אושר זה עושה לקרוא תגובות כאלה. אני מקווה שיהיה לי זמן הסופש לעלות עוד פרקים כי הסופש הזה ספציפית עמוס אבל בעקרון אני מעלה כל יום. תודה על התגובה ומקווה שתמשיכי להגיב בכל פרק את דעתך. אוהבת מלא!

    06/08/2015 10:46

ואווו לפני הכול אני עדיין מעכלת שעשית עונה שנייה!!! הסיפור כזה מדהים ותמיד יש את ההרגשה של עוד ואי אפשר להפסיק לקרוא אותו!
ובכלל הפרק הזה מדהים כמו שאר הפרקים הקודמים..בכל פעם אני חושבת שפרקים כאלה טובים לא יהיו עוד,את מתעלה על עצמך ומפתיעה אותנו ברמות מטורפות!
כבר אמרתי לך שיש לך כישרון מדהים! את לא פחות משאר הסופרים שאני מכירה,את יכולה לעקוף את כולם!!!! מחכה לראות את 'כלואה' על המדפים בסטימצקי ❤❤

06/08/2015 10:55

    כן, האמת שחשבתי על זה מלא אם להמשיך או לא. ראיתי שמלא אהבו וגם היה לי רעיון טוב איך להמשיך אז אמרתי זה חובה! הלוואי שביום מין הימים באמת אצליח להוציא ספר לאור. תודה על הפרגון, אוהבת המון.

    06/08/2015 21:46

יששישששיששש ישששש ישששש יששש
אני מאושרת!!!!!!!!
איזה כיף שיש עוד עונה!!
פרק מושלם!!!
תודה לך!!!!!!!!!!!

06/08/2015 16:22

    כן, האמת שהתגעגעתי לכתוב בהמשכים וגם נוצר לי געגוע לדמיות שיצרתי, מוזר לא? כנראה כי ממש התחברתי אליהם. תודה על הכול אהובה!

    06/08/2015 21:47

אעאעאעאע כמו תמיד. כותבת מושלם! מחכה להמשךך

06/08/2015 23:44

    אני אמשיך רק בראשון כי הסופש אין לי זמן בכלל לכתוב. תודה על התגובה. אוהבת.

    07/08/2015 12:33

איזה כיף !!! אני בטוחה שהעונה השנייה תיהיה מדהימה !!

08/08/2015 08:50

מהממת שלי ! חיימשלי! אהובתי! נדירה שלי! כותבת מושלמת שלי!!!!
את לא מבינה עד כמה ריגשת אותי שהמשכת את הסיפור המהמם שלך!!!
נכנסתי לפרופיל שלך במקרה וראיתי שרשום״כלואה עונה 2 פרק1״ ולא האמנתי למה שאני רואה הייתי כל כך מופתעת שמחה והתרגשתי שהמשכת
לא ידעתי שהמשכת בגלל זה לא הגבתי אבל תמיד טוב מאוחר מאשר מוקדם או איך שלא אומרים את זה חחח!!
הפרק מהמם ומעניין אותי איך מרי תתמודד עם אנדי!
את חייבת להמשיך ודחוף כי אני מתה לראות המשך כבר היום!! חחחח
שוב אני מצטערת שלא הגבתי קודם פשוט לא ראיתי ולא ידעתי!!!!
אני אוהבת אותך המון ומלא תמשיכי כמה שיותר מהר!!!

08/08/2015 22:24

    חחחח… מבינה אותך כל-כך! תודה על החום והאהבה שאת מפזרת לי תמיד! אוהבת מלא בלי סוף, תודה רבה!

    09/08/2015 17:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך