ירח מלא פרק 3 – פנים חדשות .
הופרדנו רוז לחדר אחד ואני לחדר אחר היא לאזור בני גילה ואני לאזור בני ה-16 , עצרנו בפתח הדלת
" הייתה בקשה מיוחדת ממשהי שכנראה מכירה אותך היא התעקשה עלייך " אני מביטה בגברת הזקנה
" זוהי בטח טעות " אני ממש עייפה אין לי כוח לכלום אני רוצה כבר לשקוע בכר .
הדלת נפתחת אני צועדת צעד אחד פנימה אני רואה מישהי בעלת שיער חום ארוך ומתולתל שמתבהר באור הירח " חיכיתי לך " אומרת הילדה ומסתובבת היה מוכר לי " דניאלה ?! " אני המומה לא ראיתי אותך שנים " דודה " היא מחייכת וקופצת עליי לחיבוק .
האומנם אני בבית יתומים אבל סוף סוף פנים מוכרות ועוד דודה שלא ראיתי שנים " אז אנחנו לבד בחדר ?"
אני מסתכלת מסביב אבל רואה עוד מיטה " לא יש כאן את נינה את ממש תחבבי אותה אבל עד שהיא תחזור בואי נשב " היא מסמנת לי מיטה מסודרת שכנראה הולכת להיות שלי , " אז זה נכון מה ששמעתי ? מהזקנה ? " היא מביטה בי בעיניה הגדולות " הזקנה ?!" אני שואלת כדי להבין במי מדובר "לורן , גברת לורן אבל אנחנו קוראים לה הזקנה היא ממש נחמדה " אני מחייכת עוד דמות חדשה שנכנסה לחיי " אז זה נכון שאמא שלך .." היא לא מסיימת את המשפט " כן היא ..מתה " כואב להגיד את המילים האלה שרק עכשיו מתעקלות במוחי .
"אני מצטערת " דניאלה מחייכת ובדיוק מישהו נכנס זה בן אז זאת לא נינה " היי דני " הוא מחייך לעברה
"היי תכיר זאת ג'מה " היא מציגה אותי אני מחייכת " היי " הוא זורק חצי חיוך לעברי וממשיך אפילו בלי להציג את עצמו " אז אפשר ? " הוא שואל את דניאלה " כן כך אבל זה לא ממני " היא מחייכת לעבר הנער המסתורי ומוציאה מהתיק כמה דפים " שיעורי בית " היא מחייכת אלי והוא יוצא מהחדר .
" טוב אנחנו נבלה כאן הרבה זמן ביחד נשלים פערים מחר בבוקר " אומר דניאלה , אני שמחה שיש לי זמן לנוח אני חושבת לי ומניחה את ראשי על הכר " רגע , לפני שאת נרדמת " אני מפנה את מבטי לדניאלה
" מה ? " אני שואלת " מה אם רוז איפה היא ? " היא שואלת סקרנית ומודאגת יותר מודאגת " היא כאן בבית החדש שלנו " דניאלה מחייכת אחרי שהסרתי כול דאגה מליבה אני מפנה את מבטי אל התקרה ומפליגה במחשבות על העתיד על בית היתומים אבל אני חייבת לנוח .
קמתי מתנשפת , החלומות האלה יכולים להרוג מישהו לחזור לישון אני כבר לא אצליח אבל לפחות זכיתי למיטה שמשקיפה לחלון הנוף כאן…יער מדהים הירח כאן זוהר באור שונה אני בכוכב אחר ?
-המשך יבוא
תגובות (14)
תמשיכי ואני רוצה !!
אז שם:לירון
אני רוצה להיות עם נייל
אז תיאור:שער גלי חום עיניים חומות
אוהבת לצחוק להנות ולהיות איתו ולא אכפת לי עם תוסיפי משהו
תמשיכיייייייי!!!!
ואני יכולה? אם כן לא אכפת לי עם מי להיות ותגידי לי אם כן שאני ארשום לך תיאור…………
בכל מקרה תמשיכי את הסיפור הזה!!!!!!!
אז ככה דיירקשנית בדם את עם זאין ותתארי לי את הדמות (:
ולירון את יכולה את נייל אני מתחילה לכתוב את הסיפור מחר ((: וואוו עכשיו יש לנו את כול הדמויות אז אפשר להתחיל ^________________________^
תמשיכיייייי אני יכולה את הארי?
הארי כבר תפוס אבל את יכולה להיות חברה טובה או אחות ..
אפשר את ליאם ?
ומושלםםםם תמשיכייייי
תמשיכי ^^
הארי שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אמנדה אל תגעי בו
תמשיכי :)
זאין פנוי מי רוצה אותו ?P: ואני מחפשת להארי אחות אז מי שרוצה שתגיד לי שם=תיאור דמות
אני את זאין !!!!! ואם הוא תפוס את אחות של הארי אפשר ?
אמה וזאין כבר ביחד סורי אבל את אחות של הארי אז תבחרי שם : )
שם : אביה סטיילס
גיל : 17
תיאור חיצוני : שיער שחור כהה מחומצן הקצוות לבלונדיני , עניים כחולות ירוקות כמו של הארי , חיוך כובש עם גומות .
אופי: נחמדה די ביישנית , אוהבת לצחוק , מצחיקה , אוהבת לבלות ולהנות , הארי כול הזמן שומר עליה , הם בקשר טוב כול דבר שקורה הם מתייעצים אחד עם השני …
ואשמח אם תעשי לי חבר אני לא רוצה להיות בדד *~*
ותמשיכיייי !!!