Geek girl
אוקיי אני לא יודעת מה עבר עלי שכתבתי את זה אבל מאוד השקעתי בסיפור ואהבתי אותו מה אתם אומרים לשלוח אותו לבחירת העורכים? תיהיו עדינים כתבתי את זה מהאייפון

היער הנעלם – לכל אוהבי מסתורין וסוף עם מתח כנסו

Geek girl 05/07/2014 1368 צפיות 14 תגובות
אוקיי אני לא יודעת מה עבר עלי שכתבתי את זה אבל מאוד השקעתי בסיפור ואהבתי אותו מה אתם אומרים לשלוח אותו לבחירת העורכים? תיהיו עדינים כתבתי את זה מהאייפון

אנשים שואלים עליו, אנשים מספרים שמועות על זה, אנשים מסוקרנים מזה, ואנשים מדברים על זה.
אבל רק מעטים מהאנשים האמיצים ביותר, לא שואלים על זה, אלא קמים והולכים לראות את זה.
אבל עוד לא נולד האדם שהיה מספיק אמיץ, כדאי להיכנס לשם.
עד אותו יום שטוף שמש, שג׳ייק הכריז שהוא הולך ליער, ליער המוות.
משפחתו כבר התחילה, להתאבל עליו, מכריו בכו עליו, ושאר אנשי העם, בירכו אותו לדרך צלחה.
ג׳ייק נכנס ליער, שרק חרב אוכל ובקבוק מים לצד גופו, וחולצתו הלבנה לא תישאר כך לזמן רב.
הוא נכנס בצעדים איטיים ליער, צעד אחר צעד ברחש מפעים לב.
האדמה היתה בוצית ומלאה בגופות טרף, השמיים היו אפרוריים וקרירים, והאוויר היה סמיך וקשה לנשימה.
אפשר היה לשמועה את קולות כנפיהם של העטלפים, המכוונים את דרכם למצוא טרף קל.
אפשר היה לשמועה, את החול הטובעני מתבעבע ברחבי היער, ואת העצים חסרי העלים, מתנוענעים בקצב הרוח הסמיחה החולפת.
עקבות חיות טרף, חותמות את המשך היער ואפשר היה לראות, שהם מחפשים ארוחת ערב.
לרגע ג׳ייק הרגיש חרטה, ורצה לחזור לביתו ולמשפחתו, אך כבר היה עמוק בתוך היער. עם רדת החושך, היער נהיה מפחיד יותר ויותר.
כבר אי אפשר היה לראות כמעט את המשך היער, קולות חיות הטרף רק גברו וגברו, ורחש העצים המתנוענעים ברוח רק המשיך והמשיך.
ג׳ייק טיפס על עץ, ואכל ארוחת ערב מתוך קופסת שימורים קרה כהלילה.
אחרי ששבע ובטנו כבר לא התחננה לאוכל, מצא מקום קטן לנוח בו, וחשב לעצמו ״כל מה שצריך לעשות זה לשרוד פה לילה, ולאחר מכן אני נחשב לגיבור״ ממחר אני ייחשב לגיבור.
עם עלות השחר ג׳ייק קם קופיפים הרעבים לאוכל, זה כבר לא נראה לו כזה מפחיד, מה שנותר לו זה רק לחזור לעיר.
הוא אכל ארוחת בוקר מקופסת שימורים, שכבר הספיקה להחליד אמש.
והתחיל ללכת לכיוון תחילת היער, אך ברגע שבא לצאת מהיער.
היער נעלם, כאילו אף פעם לא היה קיים, לא היה שום זכר ליער או לג׳ייק.
ורק אז הבינו אנשים, למה אף אחד לא העז ללכת לשם.
זה לא סתם יער, זה יער מיוחד, זה יער עם רצונות משלו, ברגע שמישהו דורך בו, היער מחשיב את אותו האיש האמיץ לעצמו.
הוא לא יוכל לצאת מהיער לעולם, אך היער שומר על האיש, הוא הגן על ג׳ייק בלילה מחיות טרף, הוא פינה לג׳ייק מקום לנוח בו.
וברגע שהאיש מנסה לצאת, היער נעלם עם אותו האיש לתוך לב האוקיינוס, ורק אחרי אלפי שנים חוזר היער לקחת עוד שבוי, שיישאר עם היער לעולמים…


תגובות (14)

*חרב, אוכל ובקבוק מים* פיסוק.
*עטלפים הם יונקים. את יכולה לשנות את זה לנץ או נשר.
זה יפה מאוד. אבל אין ממש מסר מאחורי זה.

05/07/2014 19:19

לא התכוונתי שיהיה מסר זה סתם אמור להיות משהו מסתורי כזה

05/07/2014 19:35

    בשביל לשלוח לבחירת העורכים קטע בדרך כלל אמור להיות לו מטרה.

    05/07/2014 19:47

    לא חייב להיות מסר. הכתיבה צריכה להיות ברמה גבוהה והרעיון מושך. לא חייב להיות מסר.
    אני עכשיו אקרא~

    05/07/2014 19:50

    ליז באמת. חייבת להיות סיבה מסויימת בשביל לשלוח את זה לשם.

    05/07/2014 19:52

    לא חייב להיות מסר. בחירת העורכים אמורה להיות לסיפורים שרמת הכתיבה שלהם גבוהה, לא המסר.

    05/07/2014 19:59

    כל אחד ודעתו…

    05/07/2014 20:01

וואו !
רצית להתכוון למסתורי והצלחת.
מאוד אהבתי !!
את מוכשרת מאוד !

05/07/2014 19:43

*סמיכה
*לשמוע
ומסכימה עם לובבבב

05/07/2014 19:49

אחד גרמת לי להיות מסוקרנת, דסי.
לבחירת עורכים? אני לא חושבת שיש לך פה מה להפסיד.
ותתעודדי! את לא המוזרה היחידה שכותבת בלי לדעת מהי כותבת!
מממ אני אתמול כתבתי את מכתב המוות שלי בחמש לפנות בוקר :)

נ.ב
זה מאוד הזכיר לי בהתחלה את היער שליזה כתבה בסיפור שלה… [תבדקי בבחירת עורכים].

05/07/2014 19:51

ראיתי שבע טעויות בערך, הייתי מפרטת אם הייתי מהמחשב השני אבל כאן קשה יותר ><
סך הכל, לדעתי האווירה לא הייתה אפלה מספיק. לדעתי זה קרה מהר מדי, ויכלת להמציא "עובדות" "שנים" "מקומות" וכאלה, לא אמיתיים, אבל לא לומר שזה לא אמיתי ממש עד הסוף וזה היה נותן הרגשה כזאת שזה אמיתי יותר.
אני יודעת שזה לא סוג סיפור שמצריך הרבה תיאורים ודברים כאלה, אבל זה לא הרגיש הכי… מנוצל [הפוטנציאל של הקטע, הכוונה]
אני באמת לא יודעת מה הפך אותו לכזה… לא-מפחיד לטעמי, אבל משהו בו נראה לי בהיר מדי.

05/07/2014 19:58

טוב אני כותבת די חדשה, זה בערך הסיפור החמישי או השישי שלי(?)
וloveeee ואלין חיימשלי אתםם חולה עלכם
אני אקח את ההערות לפעם הבאה ואשתדל להפוך את זה ליותר אפלולי ומעניין (שנהב וbed littel girl) תודה על הביקורת הבונה ושהייתם כנות איתי <3
ואלין שותפהה למוזרות חולה עלייך אהבהשליי אתתת <3

05/07/2014 20:02

יפה!!
קראת את בובות הסמרטוטים המהלכות?
זה משתפר מפרק לפרק!

05/07/2014 20:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך