החיים האמיתיים- פרק 23 :)

sheleg 10/08/2013 614 צפיות 2 תגובות

"תעצום עין אחת ובעזרת העין השנייה תכוון על אשלי. אשלי, תדמייני מצב. את במשימה, את צריכה להילחם עם גבר. הגבר גדול ממך וחזק ממך ובנוסף הוא מכוון אלייך אקדח. מה את עושה?"
"בורחת?" שאלתי בתמימות.
"אז זהו שלא, את חוטפת לו את האקדח. לכי על זה!" אמר וסימן בראשו לעבר ג'ייס.
"אוקיי.." אמרתי בלית ברירה. ניגשתי לג'ייס וניסיתי לקחת ממנו את האקדח. ג'ייס שיחרר את האקדח והוא נותר בידי. "לא לא, לא!!" צעק בריאן. "אסור לך לוותר לה!"
"אני מצטער בריאן אבל אני לא נלחם בבנות!" הוא אמר בנחישות. איזה מתוק.
"אתה באמת חושב שברחוב ירחמו עליה רק כי היא בת?! או שאתה תרחם על פושעות כי הן בנות?! כי אם כן תגיד עכשיו ואתה עף מכאן!"
"בסדר, בסדר הבהרת את הנקודה.." ענה ג'ייס.
"יפה, עכשיו אשלי קחי מג'ייס את האקדח." בריאן הורה לי.
התקרבתי בעדינות, מפחדת להכאיב לו, לפתע בריאן צעק לג'ייס. "תירה!!" ג'ייס לא הקשיב.
"עכשיו!" בריאן צעק חזק יותר. ובלי לדעת איך, ברגע שג'ייס בא ללחוץ על ההדק, בעטתי באוויר והעפתי את האקדח מידיו של ג'ייס. האקדח על הרצפה. אני וג'ייס הסתכלנו על האקדח , ואז אחד על שנייה, ושוב על האקדח.ג'ייס רץ לכיוונו ואני החלקתי על הרצפה ותפסתי אותו, האקדח אצלי.
נעמדתי מול ג'ייס ותפסתי באקדח בדיוק כפי שבריאן לימד אותו.
"כל הכבוד אשלי! איך עשית את זה?" בריאן שאל בחיוך מרוצה.
"לא יודעת, כנראה זה נמצא אצלי בדם." השבתי בחיוך.
"בדם.." חזר ג'ייס בעצב.
"מה קרה?" שאלתי בדאגה.
"אשלי," הוא התחיל לומר, ואז כאילו חזר בו. הסתכלתי עליו במבט מעודד, שימשיך.
"מה אם אני יעשה כמוהו? מה אם גם אני יהפוך לפושע? ואת תצטרכי לעצור אותי?! אני לא רוצה לאבד אותך, אני לא רוצה להשתנות." היה לו מבט שבור, אותו המבט שהיה לו בדירה, באותו היום שחזרתי ומצאתי שבר כלי בתוך דירה מרוסקת. לא יכולתי לראות אותו ככה, לא שוב.
"ג'ייס אתה לא תהיה כמוהו. אני לא אתן לך להיות כמוהו."
"מבטיחה?" הוא שאל.
"מבטיחה." עניתי ונישקתי אותו ברכות.
"טוב די עם הפוצי מוצי!! חזרה לאימונים!" אמר בריאן בכעס.
"מקנא?" התגרתי בו.
"תסתמי.." הוא צחק.
"טוב קלטתם את הטכניקה, תתרגלו בהמשך. עכשיו נעבור להתגוננות. היות וזה לא ממש כוחות, נאמן קודם את אשלי ואז ניתן לך לכפכף את ג'ייס. הולך?"
"לכו על זה.." אמר ג'ייס.
"תרביץ לה.." אמר בריאן באדישות.


תגובות (2)

מה תרביץ לה???????????מההההההה????תמשיכי דחוף אני ממש אוהבת תסיפור הזה:)סורי שאני לא מגיבה בכל הפרקים,אני אפעם לא רואה מתי את מפרסמת אז אני מחפשת את הפרקים…
xx

10/08/2013 15:49

תודה רבה אורי (; כבר ממשיכה..

10/08/2013 16:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך