החיים האמיתיים- פרק 22 :)

sheleg 08/08/2013 1020 צפיות 2 תגובות

קמתי ב10 וחצי וג'ייס לא היה שם. "ג'ייס?!" קראתי.
"במטבח" הוא קרא חזרה..
ניגשתי אליו ונישקתי אותו.
"את יודעת שעוד חצי שעה בריאן מגיע ואנחנו עוד לא מוכנים, נכון?"
"שיט!!" רצנו לחדר להחליף בגדים. לבשתי גופייה אדומה ושורט, ותוך 5 דקות הייתי במטבח בחזרה, אכלתי ארוחה בוקר בזמן שג'ייס מתלבש. בריאן הגיע וג'ייס עדיין בחדר.
"ג'ייסון קוניס!!" צעקתי. "הלכת להתלבש, או לתפור את הבגדים?!"
הוא יצא, לבוש בטרנינג, "אתה רציני?! אפילו לא התלבשת??"
"מה יש לי להתלבש אני הולך ככה!"
"חחח זה הבחור שלי!" נישקתי אותו על הלחי ודחפתי אותו החוצה.
כשנכנסנו לרכב בריאן הסתכל עליי וחייך.
"אני רואה שהמשימה הראשונה הושלמה. ג'ייס איתנו. שמח לראות אותך ג'ייסון." הוא חייך אליו.
"שמח לראות גם אותך אדוני" הוא החזיר לו חיוך.
"אוי, לא אדוני, רק בריאן." הם צחקו שניהם.
"אוקיי רק בריאן.. לאן הולכים?"
"אני רואה שזו תחילתה של ידידות מופלאה, אה בנים?!" אמרתי בציניות.
הם הנהנו ביחד וצחקו שוב. נהדר, ממש גן ילדים!
ככה זה היה כל הנסיעה.. הם לא הפסיקו לצחוק ולדבר, בעיקר עליי. בריאן סיפר לג'ייס כל מיני סיפורים מביכים עליי בתור ילדה קטנה שאפילו אני לא שמעתי אותם מעולם. הגענו.
ג'ייס הגיב אפילו יותר גרוע ממני.
"מה זה החורבה הזאת?! כאן אנחנו הולכים להתאמן? אין מקום לנשום!"
"תירגע ג'ייס, זה הרבה יותר גדול ממה שזה נראה." בריאן אמר לו וקרץ לי. צחקתי והובלתי את ג'ייס לתוך המבנה. הוא היה בשוק, אבל התלהב כמו ילד קטן.
"מתי מתחילים?" שאל ג'ייס בהתלהבות.
"כבר" אמר בריאן והוביל אותנו לאותו החדר. החדר שבו התעלפתי לפני יומיים. החדר שבו פגשתי את טיי אחרי 5 שנים.
ג'ייס נכנס לחדר בהתלהבות, עושה קולות של קראטה ובועט באוויר. צחקתי ואחרי כמה דקות כולנו צחקנו.
"טוב די עם השטויות," אמר בריאן רציני, "יש לנו הרבה עבודה ולא הרבה זמן."
"ג'ייסון תעמוד לידי." ג'ייס ניגש לבריאן ונעמד מולו.
"אשלי, מול ג'ייסון." התקדמתי לעברו של ג'ייס וחיכיתי להוראה נוספת.
"לפני שתלמדו לתקוף, תצטרכו ללמוד להגן על עצמכם" בריאן הניח בידו של ג'ייס אקדח וסידר את ידיו על הקנה.
"ג'ייסון תאחוז באקדח חזק, לא בהגזמה כי אם תתאמץ תזיע האקדח ייפול ויפלט כדור. אסור שזה יקרה ברור?!" ג'ייס הנהן.
"אוקיי את האצבע תניח בעדינות על ההדק, והיד השנייה תפקידה לייצב את היד שאוחזת באקדח."
אחרי שג'ייס החזיק באקדח כפי שבריאן לימד אותו בריאן ביקש ממנו לכוון את האקדח אליי.
"אין מצב!! אין סיכוי שאני מכוון עליה אקדח." ג'ייס אמר מופתע, לא מבין לאן זה הולך.
"ג'ייס האקדח לא טעון! המחסנית אפילו לא בפנים, אתה באמת חושב שהייתי לוקח סיכון?! אתה אפילו לא יודע לירות!" ג'ייס נרגע והרים את האקדח.


תגובות (2)

פרק ממש יפה!!!
רק רציתי לומר-1. מותח!!!!
2. תודה שהכרת לי את three days grace!!, את יודעת מה זה מוזיקה טובה!!!

09/08/2013 04:58

חחח 1. תודה :)
2. לא זכור לי שהכרתי לך אותם אבל אין ספק להקה טובה אני הכי אוהבת את "pain" .

10/08/2013 11:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך