הגורל שלנו – פרק 5 :))
התיישבנו על המיטה וחיכינו.
רק לאחר חצי שעה באו הספרים, הנשף כבר עמד להתחיל הספרים עיצבו לנו את השיער ועשו לנו בייבליס לאחר חצי שעה הם סיימו והלכנו לכיוון היציאה. "בנות הנשף כבר התחיל!" אמרה לנו שרה מתנשפת , רצנו לכיוון האולם הגדול שבו נערך הנשף עם העקבים שלבשנו לאחר עשר דקות של ריצה היינו קרובות לפתח האולם עצרנו לשנייה להתנשף מהריצה,
ולאחר מכן רצנו מהר ופתאום החלקנו על הרצפה החלקה, כל האורחים נעצו בנו מבטים.
הינו כל כך מושפלות אבל באותו זמן זה היה כל כך מצחיק, וצחקקנו "שלום!" אמרנו מיד והצגנו את עצמנו. כל האורות היו מכוונים אלינו האורות היו כל כך מסנוורים. לפתע התקדם אלינו נער בין גילינו הוא היה בעל שיער בלונדיני ועיניים כחולות על ראשו היה כתר מזהב וכמה יהלומים מחוברים.
הוא הושיט לעבר קלואי את ידו "אני ברנדון" הוא אמר בחיוך,
קלואי בחנה אותו מכף רגלו עד פניו, כך גם ג'יין.
ג'יין תפסה את ידו במהירות ונעזרה בוא כדי לקום מהרצפה. גם קלואי קמה אחריה מהרצפה. הנסיך הסתכל על קלואי למשך כמה שניות והתקדם לכיוונה "קלואי את רוצה לרקוד איתי?" הוא שאל. קלואי הסתכלה עליו, כשמלצר עבר עם עוגה בידו עיניה של קלואי נצצו מרוב שמחה היא לא יכלה להתאפק ורצה לכיוון העוגה עם פה פתוח, מוכן לאכילת העוגה.
"אני ירקוד איתך!" אמרה ג'יין בשמחה. "טוב" השיב ברנדון בחיוך. ג'יין התקדמה לעברו , ברנדון לקח את ידיה ואחז בה מוזיקה שקטה החלה להתנגן באולם הגדול והם התחילו לרקוד האורות היו מכוונים לברנדון וג'יין שרקדו כל כך יפה. הריקוד היה כבר כמעט בסיומו.
לפתע ג'יין דרכה על רגלו של ברנדון, היא הסתכלה מסביבה וראתה את ג'רמי עומד במדרגות שלמעלה, "הכל בסדר תמשיכי!" סימן לה ג'רמי עם היד. ג'יין המשיכה עד לסיום השיר, הריקוד נגמר וכולם עמדו מסבביהם ומחאו כפיים.
ברנדון חייך אליה וג'יין החזירה לו חיוך בחזרה. ג'יין הסתכלה לכיוון המדרגות כדי להודות לג'רמי אבל הוא נעלם כאילו ולא היה שם. ג'יין הסתכלה וראתה את קלואי ליד השולחן זוללת בשמחה עוגות, היא התקדמה לכיוונה בהליכה מהירה "קלואי" צרחה עלייה ג'יין.
"מה?" ענתה קלואי בזמן שלועסת את העוגה.
"אני רקדתי עם ברנדון הוא כל כך מושלם" ענתה ג'יין לקלואי בזמן שמסתכלת לכל כיוונה כדי לחפש את ברנדון. "יפה! ואני אוכלת עוגות ממש טעימות הנה קחי תטעמי!" אמרה קלואי בזמן לעיסת העוגה.
"לא תודה אבל איך את אוכלת כל כך הרבה ולא משמינה?" שאלה ג'יין.
"לא יודעת!" אמרה קלואי בזמן שבוחרת עוד פרוסת עוגה מהשולחן.
שיר אחר התחיל להתנגן באולם וכולם רקדו, אנחנו עמדנו לעד שולחן האוכל, הבחנו שג'רמי מתקרב לכיוונינו "קלואי ג'יין אתם מסתדרות?" אמר לנו ג'רמי וחייך.
"כן, במיוחד קלואי" אמרה ג'יין.
לאחר כמה שעות נגמר הנשף נפרדנו מכל האורחים והם חזרו בחזרה לבתיהם.
הלכנו בחזרה לחדר כדי להחליף בגדים, החלפנו לפיג'מה ושכבנו על המיטה.
התעוררנו מנביחות מטורפות של כלבים.
קמנו ממטותינו ושלפנו את הבגדים מהארון לאחר 10 דקות סיימנו להחליף בגדים. נשמע דפיקה בדלת "מי זה?" שאלנו. "זאת שרה" ענתה שרה. שרה פתחה את הדלת ונכנסה לחדרינו "בנות האוכל מוכן" אמרה שרה ועזבה את חדרינו. ירדנו אחריה לכיוון שולחן האוכל הגענו ממש מהר לשם,
השולחן היה כבר ארוך עם הרבה אוכל התיישבנו מסביבו והתחלנו לאכול לאחר כחצי שעה סיימנו לאכול.
————————————————————————————————-
"אמא! אנחנו יוצאות לטייל" אמרנו לה. "בסדר רק שג'רמי יבוא איתכם כבר מתחיל להחשיך" אמרה אמא.
ג'רמי יתקדם לכיוונינו "אז יוצאים לטיול קצר" אמר ג'רמי וגיחך.
"בי אמא" צעקנו לה. "ביי" היא השיבה לנו. ג'רמי התקדם לאמנו ואמר לה משהו.
יצאנו מדלת הבית והתקדמנו ליציאת השער "אז לאן נלך?" שאל ג'רמי.
"נטייל ברגל" אמרנו לו והתחלנו ללכת קדימה.
באמצע הדרך שמענו צעדים מהירים שממתקדמים מאחורינו פנינו לאחור ואף אחד לא היה שם, רק ג'רמי. המשכנו ללכת, עוד הפעם הצעדים נשמעו ממש קרובים כאילו לחשו באוזנינו פנינו לאחור וראינו זאבים גדולים צמאי דם.
הם הרגישו את הצמרמורות את ההתנשמות את הפחד וכמעט כל סימן אזהרה שהיה בגופנו.
התחלנו לרוץ בכל הכוח שלנו כדי לברוח מהזאבים הגדולים, לפתע שמענו צעקה מטורפת, מחרישת אוזניים.
תגובות (70)
וואוו הכתיבה שלך הולכת ומשתפרת בכל פרק שאת כותבת !
זה מדהים כמה שאת מוכשרת
תמשיכי לכתוב סיפורים מדהימים !
אהבתי את הזאבים שהוספת לסיפור ומעניין מי זה היה .. :O
וואייי תודה :) אףף אחד לא קורא?!?!?! :( ממש השקעתיי בפרק הזה!!!!!!!!!!
חח תודה מאליק אוהוביי על כל התגובותת :))) אני ימשיך עם יהיו לי יותר מ5 תגובות בערך…
וואי מושלם!!! יופי הכנסת את הזאבים החמודים שלי!!!! :P
המשךךךךך….
מתה על סיפורים על זאבים וכשזה מצורף לסיפור הזה זה כבר אומר שהסיפור יהיה מושלם יותר ויותר!!
אני כל כך שמחה שהמשכת.. מתח!! D:
חחחח אני מתה על הכתיבה שלך, ממש כיף לקרוא אותה לא משנה באיזה נושא זה אז תמשיכי כמה מהר שאת יכולה!! :)))
וזו האמת ;)
תודה מרשמלוו אני כל כך אוהבת את התגובות שלך!!!
אני ימשיךךך השבועע אבל נראליי יום רביעי חיחי :))
חחחחחחח כל כך מעצבן להשתמש בדבר הדפוק שנקרא לימודים כתירוץ.. אבל זה לא.. באסה ..!
חחחחחח לא משנה מתי אבל תמשיכי ופרקים ארוכים יותר!! D:
חחחחחחחח תודה מרשמלו שמחה שאת אוהבת!! אני יאריך יותר את הפרקים!! :))
יש קצת חזרות מיותרות…… חוץ מזה.. חסרים הרבה סימני פיסוק….
וגם, גולן אומרות ועושות את אותו הדבר כל הזמן…..
מצטערת….. אבח דיי נטשתי האמצע הפיסקה השנייה…… לא הכי עיניין אותי….
סורי…..
לא נכון אני לא מסכימה איתך , זה הסיפור הכי טוב שקראתי !
אולי חסרים סימני פיסוק אבל זה עדיין מובן וסיפור טוב ..
כלום לא חוזר על עצמו והרבה לא כותבים אם סימני פיסוק אז זה לא נורא !
אני עדיין קוראת את הסיפור והוא מדהים ונפלא מבחינתי !
דנה תמשיכי במהירות הבזק !!
ווהוווו לא שמתיי לב שזה יצאא!!
אני כל כך שמחה שאני קוראת את הסיפור שלך אני פשוט מרותקת למסך ולא יכולה להפסיק ליקרוא אחד הסיפורים היפים שקראתי!
וגוסט דג אני גם לא מסכימה איתך בהרבה סיפורים אין סימני פיסוק נו אז מה אני עדיין מאוהבת בסיפור הזה בליי קשר לסימניי פיסוק והוא כתוב ממש יפה <3
אז דנהxזאיין ממש אוהבת את הסיפור שלך!
מקווה שתמשיכי מהר!
א)מושלם
ב)מושלם
ג)מושלם
דנה את כותבת מדהים עם פירוט שימני פיזוק נקודתייםי וממש מתארת את הדמויות פרט ופרט אני חושבת שאת ילדה עם כישרון ואני מסכימה עם מרשמלו ומאליק אהובי אבל לא עם Ghost Dog איפה את רואה בראש שלך חזרות מיותרות?יש סימני פיסוק והכל היה מושלם וגם אם חסרים סו וואט התוכן והפירוט כל כך טובים ונכונים דנה את מושלמת והיכולות שלך לכישרון Ghost Dog לדעתי את ממממש טועה ואיך את חושבת שדנה מרגישה עם תגובות רעות? איך את היית מרגישה?!
לי יש את הדעה שלי, לכן יש את שלכן…..
זכותי לחשוב ככה….. ואם את חושבת אחרת.. בבקשה….
מושלם!!!
פשוט מושלם!!!
את פוגעת אבל לא אכפת לי מה את חושבת תגידי את זה בעדינות ואל תקראי יותר תסיפור ודנה תמונה יפה <3
חחחחחחח תודה לכולם!! וממש השקעתייייי!
אני ימשיךך בקרוב תודה לכל מי שקראה ואהבה, ועל התגובות המושלמות האלה! <3
אני … אני רוצה להיתאבד מהחיים החרא האלו להארי יש חברה והוא לא מוכן להגיד מי זאת אני שובתת רעב ומים!!! אני לא רוצה לחיות יותר החיים שלי הם חרא אחד גדוללל
לאלאאלאלא
את לא!
אור…
כבר אמתרי לך אם תמותי לא צפגשי את הארי…
ואם לא תפגשי אותו לא תתאהבו ותתחתנו!
זה כבר לא אכפת לי החיים שלי חרא!
אורררררר!!!
אני לא יודעת אם זה נכון שיש לו חבורה זה רק שמועות אז זה יכול להיות נכון או לאא!!!!
והארייי הוא רק מפורסם החיים שווים יותר אז אל תעשיי לעצמךך כלום בגללוווו!!!!!!
ונכון כמו שמאוהבת במאליק אמרה אם תמותי לא תפגשי את הארי ואם לא תפגשי אותו לא תתאהבו ותתחתנו!
לאאאאא!!!!
אז להארי יש חברה… חברה זה לא קיר….
הם עוד מעט יפרדו….
זה לא יצליח להם…
הארי מפורס ועסוק מידי בשביל חברה…
אבל אתם תתחתנו אז יהי לו זמן!!!
נכוןןן הארייייי מפורסםם ועוד מעט הם יפרדו אני בטוחה בזה כל שבוע הוא נפרד ממישהיי אטז הם יפררדווו!!!!!
ואוררר לאאאאאאאא!
תקשיבי למשאנחנו אומרות לךך!!!!!!!!
נכוןןןןן
עצוב ליייייייי!!!!!!!!!!! לא אכפת לי וידידים שלי עוד יותר מעצבנים נמאס לי כבר מהכלללל!!!! אם הייתי יכולה כבר ממזמן לא הייתי חיה! סתם חרא חיים נמאס לי כבררר :(
אוווררררר………..
הארי שלך……….
הם עוד שבוע ייפרדו…..
זה בטח סתם רומן מתוקשב……..
נכוןןן עוד שבועע הם יפררדוווווווווו!!!
וגם החיים שליי בביצר חרא וכל הילדים המפגרים האלה בכיתה שליי אבל אני לא מתייחסת יש לי חברות טובות שעוזרות ליי וגם אסתיי אנחנו באותה כיתה אנחנו לא שמות עליהם ולא מתייחסותת!!!!!
ונכון הארייי שלך ועוד קצת זמן הפ יפרדווו וזהווו!!!! הארי תמיד נפרד אם מישהווו "מחליף"
ואזז הוא שלךך גם עכשיו הוא שלךך!!
אז אור תקשיביי לנוווווו!!!!!!!
אור וויתרתי לך על הארי יש לי בעל יותר מושלם שהישרים שלו הם אמיתים ולא ממוסחרים כמו "וואן דיירקשן"אני אוהבת אותם אבל הם מממממממממממממוסחרים!!!!!! ו3DG הם אני ואדם חתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייך תישאלי את דנה חחחחחחחחחחחח ואור את אשכרה עושה סיפור הארי יוצא אם מישהו SO WAT? אסור לא? יודעים שהוא לא יתחתן עם אחת מאיתנו אז למה לפתח ציפיות ולאדם אין חברה ולא היה לא לאחרונה כי היא בגדה בו והוא הידרדר לסמים אוי מיסכן שלי <3 אז אור תתעוררי מהחלום ואל תיהיה בשביתת רעב זה טמטום
אסתי?!
למה את עושה לה את זה?!
אור….
יש לך מתחרה אחת פחות!
זה לא טימטוםםםםםםם מגיע ליייי!!!!!!!
ועד שאני יגלה מי זאת הדבע שחברה שלו אני לא אוכלתתתתת!!!!׳
ויאי עוד הארי לי :(
אור מאיפה הפלצת שלהארי יש חברה????? כל פעם את מאמינה לשמועות מטומטמות!!!
ובכלל האתר הרשמי שלהם בישראל קרס, פרצו אליו אז מאיפה את מביאה את השטויות האלו???
ואני מתפרצת כי אני סתם עצבנית ונמאס לי לשמוע אותך שאת רוצה להתאבד בגלל שלאיידול שלך יש חברה!!!
הוא אמר שטיילור לא הטעם שלו בכלל!!
ושהוא וקארה לא יוצאים!!
וגם נייל צייץ על זה!!
ובתוכנית של אלן הוא אמר שהוא פנוי!!!
אז תפסיקי לחפש ממה לבכות!!!
וסליחה שזה מרגיש כאילו אני צורחת עלייך את זה אבל פשוט נמאס לי!!
החיים שלך יותר מידיי חשובים בשביל שתוותרי עליהם בגלל אידיוט אחד שלא שם עלייך!!
והולך ושוכב עם כל דבר שזז!!
וגאד דאמאיט את לא צריכה לבכות על השטויות האלו!!!
אני מתה על לואי!! ואני שמחה שהוא עם אלינור כי היא מושלמת בשבילו והם מאוהבים וטוב לי כשטוב לו!!
אותו דבר עם זאיין ופרי!!
ותאמיני לי שאם הוא היה יוצא עם מישהי, והיה איתה ברצינות הוא היה אומר לכולם מיהי ולא מסתיר את זה!!!
אז יאללה תחזרי למצב שמח עם חיוך, ואל תהרסי לי את היום שהיה לי כי עצוב לי כשלכם עצוב!!!!
כלום לא קרה, ואת לא יכולה לדעת בוודאות עד שהוא לא אומר שהוא לא פנוי..
אור!!
את אוכלת!!!!
אם את לא אוכלת אני ירביץ לך עם גזרים ואז לואי ירביץ לי כי הרבצתי לך אם גזרים!!!
ואין כזה דבר יותר מושלם מהאריייייי זה לא אשמתם שהם חצי ממוסחריםםם :(
ררר באלי לרצוח מישו
תרצחי את הפוסטר של טיילור…
חחחחח
חראאאאאאאאאאאאאאאא העולםםםם חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אוררררררררררררררררר
חלאס!
את והארי לנצח נשיקה במצח……..
את לא מתאבדת ולא שובטת ולא כלום!!!!!
האתר שלהם קרס!
מאיפה את יודעת שיש לו חברה?!
אוררררררררר זה יכול להיות שמועותת ולייי לא הכפתתתת עם מי הם יוצאים העיקר שיהיו מאושרייםם!!
את לא רוצה שהם יהיו מאושרים?!!?!?!?!?
וזה רק שמועות אזז..
אזז דייייי לעשות את זה לעצמךךךך ותחשביי טוב על הארייי :))
:( חברה שלי הראתה לי שרשום בפייס והיא גם הכי אוהבת את הארי וזה לא רק קשור לזה נמאס לי להיות שמנע כאילו אני לא אבל אני לא רוצה וחושבים שאני עלק עושה דיאטה והחיים שלי בזבל ילדים בכיתה כל הזמן מצלמים אותי אני כבר לא יכולה עם זה :(
אוררר
את לא עושה שביתת רעב!
זה לא יעזור לך לרזות….
אם תוכלי בריא ותעשי ספורט זה יעזור לך לרזות!
נכוןןן תאכליי בריאא ותעשיי ספורטט אם את לא תאכלייי את יותר תשמינייייי
ואל תתיחסיייי לילדים המפגרים האלה גם לי יש ילדים **** בכיתה
שימי עליהם ***** כמו שאני אומרת לחברות שלי והם אומרות ליי חחחח
אז האריי רק מפורסם והוא מאוד עסוק אז הם יפרדוו וזהווו במלא אם הוא יהיה מאושר את לא תיהיה?? :)
טוב ביושש יצאתייייי עם חברות
דנה צודקת ואדם פי 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 יותר טוב מהארי הם לא חצי ולא בטיח אז הם והבים לשיר סו וואט? אני בחיים לא ימכור את השנמה שלי לעלום המוזיקה ואדם הוא היתמכר לסמים אז הוא כותב שירי רוק גועלים רועשים מוזרים שאני אוהבת אותם בגלל הסיבות האלה את עושה זבוב מפייייל מתי תביני אז יש לא חברה סו וואט ? בילעדיה את היית איתו? לא!!!!!!! תתעוררי מהחלום אור את חייה בבועה משלך והיגעה הזמן שמישהו יפקח לך את העיינים אני אימו בלי לחתוך גוטית לובשת שחור שומעת רוק ולמה? כי ילדים הורים סאותי דורכים עלי מועכים ומוחצים אותי ושורפים את מה זנשאר זאת אני והרוק עוזר לי לא יודעת ובמיוחד שאדם חתיכי חחח אז תתעוררי החיים שלך דבש לעומת מה שאני עוברת ויש דברים שקרו לי שלא קרו לך אבל לשחף כן עזבו זה דברים אישיים שממש לא טובים דנה יודעת אותם תקשיבי טוב את חייה מושלם יש לך סיבות מטומטמות למה שאת עושה אני כמעט עשיתי היום משהו אבל לא עשיתי דנה ואורלי אני ידבר איתכם על זה מחר בבית ספר מתי תביני שאת בחלום תתעוררי למציאות
אליאן…. היא ביקשה ממני לקרוא ולהגיד לה מה לשפר לדעתי…
ומה פוגע בזה… אני רק אומרת שאני לא אוהבת… זה הכל… זה לא אומר כלום… זה לא הטעם שלי בסיפורים…
את לא אומרת מה לשפר את כאילו איך להסביר אומרת שזה גרוע תגידי למשל ככה הכתיבה בסדר חסרים קצת סימני פיסוק וזהו ואפילו אם זה לא מה שאת חושבת ותתרחקי מדנה יישפלי חיים שלי OK?
חחחחחחחחחחחחח מצחיק לייי אסתוששששש יפעעעשליייי :*
אס איזה עצבים תפסנו אהה???
לנשום עמוק!!
אדם נתן לך קצת אומץ אהה??
אין על 3DG אבל אי אפשר להשוות להקה ששרה על דיכאון וחוסר קיום ובכללי רוק ואלטרנטיב מטאל ונראלי גראנג', קיימת מ91' והתפרקה כבר פעמיים, הייתה עם 6 חברים בהתחלה ועכשיו 4, שהוציאה 4 (אני לא ממש בטוחה כמה אבל נראלי) אלבומים, חברי להקה שהם לא בני נוער יותר ללהקה של 5 ילדים בני 19-21, שלא יודעים מושג מהחיים שלהם, ששרים כי הם הגיעו למקום שלישי בתוכנית טלויזיה, הגיעו לטופ של המצעדים בארה"ב, עקפו מבחינת שיאים את הביטלס והרולינגסטונס, ששרים על אהבה נכזבת או כמה שהם רוצים להשכיב בחורה..
אני לא אומרת שהאלבום החדש לא יותר בוגר מUAN אבל אי אפשר להשוות בין שניהם!! וזה דבר טוב שאני שומעת את שני העולמות כי ככה אני לא נדבקת לתחום אחד והופכת להיות דביקי שלהם..
אוהבת את שני הלהקות ובאמת שאין מה להשוות כל אחת מעולה בתחומה!!
ואהבתי מאוד את כל הבסים והגיטרות חשמליות ש1D הכניסו בTMH..
כתבתי שיש לדעתי חזרות יותרות, ושחסרים סימני םיסוק… כתבתי ש***אותי*** לא עיניין….
וביקשתי סליחה על זה!!
מה הבעיה עם זה?
כי תאמיני לי, אם הייתי רוצה הייתי יכולה להיות מגעילה ברמות כרגע… ניסיתי להיות עדינה… לרוב, אני פשוט קשוחה מידי… כי ככה אני…
וחוץ מזה… לא אמרתי שאסור לכם לאהוב את זה ולקרוא.. זה פשוט לא הסגנון שלי, אז לא אהבתי.. זה הכל… ואמרתי את זה ממש בעדינות.. עם התנצלות והכל…
אז תעשי לי טובה……(אני לא מתכוונת לגמור את המשפט הזה!! כי מש שיש לי להגיד… לא ממש נחמד…… >.
נכוןןןן והם מושלמיםםםםםם ותאמיני לי יש בנות שחיות יותר ממני בחלום
והחיים שלי ממש לא דבש אני שונאת אותםםם רררר אמן והייתי איזה בלונדה יפה בלונדון ולא איזה מכוערת כמוני ושחף תאשרי אותי כבר בסקייפ אני עצבנית !!
איזה ילדה מושלמת את וואייי חולה עליךךך מואאהה מתה עליךך חיים שלייי יפעשליי!!
תגידיי מתיי את ממשיכה את הסיפור?! אה?!
כיי אני רוצה את זהב ועכשיו את ילדה מושלמת והכי יפה בעולם!
תמשיייכיי דחוףףף!
גילוי נאות – לא כל כך התעמקתי "בהבנת הסיפור" ♥♥♥♥ אך כן התעמקתי וכן נהניתי וכן אהבתי מאד מאד את הדיאלוגים ביניכם חבל"ז – תמשיכו כך ♥♥
ולילוש אהובתי אם יש לך מייל אשמח לשוחח איתך בנושאים מסויימים בתודה ותמשיכו להגיב ואשמח להמשיך להינות תודה ממני בקי ♥♥♥
וואווו דנהה סיפור מושלם !!!!(: אמרתי לך ששאני יקרא נכון נכן את רואה פאפיי פייס ^________^ טוב אז את כותבת מושלם ואני ממש אבל ממש אוהבת זאבים ואנשי זאב אז סיפור מהמם (: והיו גם ערפדים נכון כי אני אוהבת ערפדים
יש להם שיניים כאלה
ועיניים כאלה והם לרוב כאלה חתיכים אז היה ערפדים ? טוב נו אני יפסיק לדבר על ערפדים
אממ. מה רציתי להגיד לך הא ^.^ נזכרתי את כותבת מהמם אני אישית לא כותבת הם אמרו כו' כי אף פעם לא יצא לי אבל את כותבת את זה כול כך טוב שזה לא מפריע בכלל מוואה :*
מתי עוד פרק ..אני רוצה עכשיו , את כותבת תכתבי טוב תודה חחיחיחיחיחי
><
חיחיחחייח תודה זוהריייי!! <3
אל תפסיקי בחיים לדבר על ערפדים וזאבים כי גם אני חולה עליהם חיחיחיחיח
ובטחחח וברוורר~ שיהיו ערפדים חיחיחחיחיחי הפרק הבא יהיה מעניין אבל אף אחת לא תבחין בשינוייי אבל בפרקים הבאים תראו משהו לא צפויי!! חיחיחיח
אני כותבת אמרוו כי זה מנקודת המבט של שתיהם אבל אליי אני יתחיל לכתוב אחרת חיחחח!! טוב תודה לכל התגובות המושלמות האלה (לחלקם)
מואאההה :*
ופאפיי פייסייי ^_______________________^
את האמת לא חשבתי לכתוב ככה אבל זה די מגניב זה חוסך את כול מנקודת המבט של בלה בלה ובלה והסיפור הזה כול כך מושלם גם פאפי פייס אהב אותו ^______^ ותזהרי לשנות משהו אפלי כזה קטן ברור לך כי מי שאומרת משהוא רק יש לה עסק איתי מובן לכולם (: אבל אני עדיין חמודה ><
אתת חמודהה!!! זוהר מתה עלייךךך!! חיחיח אני לא ישנה כלום לבינתיים נראליי… חחחחח
תודה גם פאפייי פיייס חמוד חולה עליו!!
חיחחי כולם מובן לכם יש לכם עסק עם זוהר ופאפיי ^________________^
חחחחחח פאפי היום די עצבן אז ? שמרו מרחק ^______- את לא משנה לא בכלל את משנה משהוא ואני ופאפי פייס אוכלים אותך כמו גזר רערעאער *~* ונכון אמרתי לך שאני לא מבינה בג'מייל אז יש לי שאלה נכון יש צ'אט אז למה אני לא רואה אותך שם ?><
כיי יש צאט וגם אני לא רואה אותו אבל שלחחתי לך הודעה אז תעניי אולליי אחר כך זה נופיעע תצרפי אותי ל"מעגלים שלך" איך שלא כותבים את זה חחח ותעניי ליי!! חיחי
וכעע פאפיי פייס עצבניי היוםם! ^______________^
מסכןן אני לא יודעת מה קרה לוו , את יודעת אוליי?! חחחח
דנדוש אני מתגעגעת לסיפור שלך ובעיקר אלייך!! ;))
מתי את ממשיכה?!
אוף באמת מתי את ממשיכה?!!!?!!!!
חיחיחיחי גם אני!! אני היום ימשיך לכתוב פרק 6 זה כהראה יעלה מחר
^__________^
אני קוראת חדשה וממש אהבתי אני נקרעתי מהקטע שרשמת… זאבים צמאי דם וגם בשורה הזאת נשפכתי נפלתי מהכיסא חחחחחחח הם הרגישו את הצמרמורות את ההתנשמות את הפחד וכמעט כל סימן אזהרה שהיה בגופנו.
התחלנו לרוץ בכל הכוח שלנו כדי לברוח מהזאבים הגדולים, לפתע שמענו צעקה מטורפת, מחרישת אוזניים.
מתי את ממשיכה? רשום שהמשכת ב23.11 ועבר שבוע רוצה המשך! יותר נכון 8 ימים וגמאני אוהבת פאפי פייס ^___^ ואני מתה מתה מתה על ערפדים וזאבים במיוחד זאבים לבנים חחח המשך
חחחחח תודה א'!
אני או שממשיכה היום או שמחר!!
ואיך אץ יכולה לאהוב את פאפי פייס אם אני יצרתי אותו עם אחותייי חחחח כאילו לא את הפרצוףף קראנו לו "פאפיי פייס"!!
וגם אני חולה על ערפדים וזאבים ובמיוחד זאבים שחורים!! גם לבנים יפים אבל השחוררים תמיד רעים!!
ותלוייי לפעמים אני אוהבת את הזאבים יותר מהערפדים או הפוךך תלויי לסרט אובסיפור חחח XD
חח אני אוהבת לבנים כי לא חושדים בהם אף פעם ובערפדים אני אוהבת רעים חחחחח :)
א' אני אוהבת גם ערפדים רעים שהם באד בויי כזה וזאביל לבניםם לא קשור אפילוו עם הם רעים אז אני אוהבת שחורים הת יהיו תציד רעים ופראיייחם!! את את מבינה אותי א'
חחחחחחחח
אז הכרת את לין חח היא כמוני תני כיף אחות (Y)
ודנה מתי תמשיכי באמת?
א לא הבנתי? אסתי את מחוברת ואואואוואיי חח דנה תסבירי לי ותמשיכי
או שהיום או שמחר!
לין מה להסבירר לך?! חחחח :))
דנה מה שאמרתי לך אני זאת א לא ל חחחחחחחחח לפחות השלמנו :* חח
חחחחחח כע!! XD אבל עדיין
i wiil expose u!! hahahah (צחוק שטן)
כי א' זאת ל' אני חושדת חחחחחחחחחחחחחח
טוב אוליי אני ימשיך מחר חח או היום מי יודע :))
ומתי את מתכוונת להמשיך את הסיפור השני שלך?!?!!!!!!!! מבט עצבני!
א'חחחח אני לא יודעת לא נראלליי אני ממשיכה הוא משעמם!!חחחח
סיפור ממש יפה ואני אוהבת את כיתיבתך …ומקווה שתמשיכי בקרוב
מהמםםםם אהבתיייי מאוד (;