uta
פרק קצר ומקוצר.. האם הם יצליחו לצאת מהאי ולעזור לג'קסון?... ומה יקרה במשולש האהבה הזה?.. מקווה שאהבתם

הגואלים פרק 24

uta 12/10/2014 596 צפיות 7 תגובות
פרק קצר ומקוצר.. האם הם יצליחו לצאת מהאי ולעזור לג'קסון?... ומה יקרה במשולש האהבה הזה?.. מקווה שאהבתם

פרק 24
נ.מ בת'
'איזה מטומטמת אני.' דיברתי לעצמי, אריק התהלך מאחוריי.
"אז.." אמר אריק והמצב נהיה מביך עוד יותר,
"שנמצא את השאר, איך נצליח לצאת מכאן?" לפחות הוא לא דיבר על הנשיקה.
"בוא נתרכז בלמצוא אותם פשוט!" אמרתי ושמעתי קול של נערה
"הציילו.." היא אומרת, התקדמתי לעבר כיוון הרעש ולבסוף ראיתי את ג'ולין וזואי צועקות הצילו למסוק שעבר כאן.
"ג'ולין? זואי?!" אמרתי בהתרגשות, הם הפנו את מבטם ורצו לעברנו.
"בת'! אריק!" אמרה זואי וקיפצה לעברי התחבקנו. ג'ולין הביטה בעיניו של אריק,
"חשבתי שלא אראה אותך שוב.." היא אמרה בעדינות והתקרבה אליו, היא חיבקה אותו והוא הניח את ידו השמאלית על גבה.
"תקשיב אני חייבת לומר לך, כול הדברים שאמרתי לך, הכול היה הצגה בגלל שהאיש במסכה אמר לי לעשות ואם לא הוא יהרוג את גרייס. אז עשיתי את מה שהוא ביקש, לעולם לא אפסיק.." היא אמרה וקיוויתי שהיא לא תאמר 'לאהוב אותך' .
"לאהוב אותך" היא חייכה , 'תודה באמת עולם' חשבתי לעצמי בזעם.
הוא היה נראה מבולבל גם.
"גם אני." הוא אמר ופתאום הרגשה נוראית עברה בליבי, הם התנשקנו מולנו והדמעה שהייתה על העין שלי כמעט וירדה.
"בואו נזוז." אמרתי והלכתי משם, זואי הייתה מאחוריי ניגבתי את הדמעה על חולצתי והתקדמתי לעבר היער.
"לאן הולכים?" שאלה ג'ולין,
"למצוא מעיין שנוכל לשתות בו." הוא אמר ונשק לה במצח.
**
"יש שם מערה!" קראתי בקול והצבעתי על מערה,
"איפה כולם?" שמעתי קול מהמערה, הקדמתי במהירות לעבר מערה, היה שם נחל מלא במים מתוקים שאפשר לשתות מהם ויותר חשוב,
רייצ'ל ואמילי ישבו בצד ושוחחו.
"רייצ'ל! אמילי!" אמרתי והם הביטו בנו בחיוך, מיד הם רצו לעברנו וגם אנחנו לעברם וחיבקנו אותם.
"מים!" אמר ונפל על האדמה, הוא גרר את עצמו לשם ולקח כמות מים בידו ושפך אותה על פניו, הוא שתה ושטף את ידיו. גם אני עשיתי כמוהו והבטתי בו בתסכול וזעם.
"איפה שלי?" שאל אריק כאשר גמר לשתות,
"אני מצטערת.. היא לא שרדה." אמרה רייצ'ל והשפילה את מבטה, ידיו רעדו ועיניו החלו לדמוע
"לא.." הוא אמר חלושות ונפל ארצה.
"לא!!"
"אריק.." אמרה ג'ולין שניסתה להרגיע אותו,
"תני לו את זמן, הוא בסוף יירגע." אמרה אמילי וכולם השאירו אותו לבד מול המעיין, הוא התחיל לבכות והדבר היה עצוב. ג'ולין הביטה בי כאשר הסתכלתי לרגע על אריק, הבטתי בה חזרה ומבטה היה קר וחסר רחמים.
"תתרחקי ממנו." היא לחשה.


תגובות (7)

יפה!

12/10/2014 10:21
    uta uta

    תודה אבל קראת את כול הסדרה? כי אם לא יהיה לך קשה להבין את העלילה…

    12/10/2014 10:23

מה סיפור אהבה עכשיו על הבוקר? אהבתי אבל יש מצב תוריד הילוך אם כל האהבה הזו? זה מתחיל לעצבן אותי טיפה. חוץ מזה יפה מאוד! תמשיך דחוף!

12/10/2014 10:28
    uta uta

    כן.. כתבתי לך בהודעות במייל שבקרוב הפרקים יהיו טיפה אהבה וזה.. אל תדאגי זה ממש לא יהיה עכשיו סיפור אהבה קיטשי..
    תסמכי עליי פרק הבא ה"משולש" הזה ישבר..
    וחוץ מזה פרק הבא יש רק מתח מתח מתח!!!

    12/10/2014 10:37

    סורי, אני לא נכנסת למייל, אני לא יודעת מה עושים בדבר הזה. אבל סבבה, אני לא יכולה להגיד לך מה לעשות נכון?

    12/10/2014 14:40

אני כמה ימים לא על האתר ואתה כבר כותב 24 פרקים???
מהמם, אתה חייב להמשיך בקרוב :)

13/10/2014 11:20
    uta uta

    חח תודה :))))))))

    13/10/2014 11:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך