גברים בלבן- פרק ד'
מכוניתו של וילינג האטה מעט. מים נשפכו על העוברים ושבים כתוצאה מכך שגלגל אחד הסתובב במהירות רבה מאוד בתוך שלולית מים גדולה. וילינג פנה לכיוון שמאל ואני אחריו. אני לא סובל פניות. זה פשוט משגע אותי. אני חושב שכריסטיאן ממש נהנה מכל הדבר הזה. ניתן היה לראות זאת לפי הבעת פניו הקורנת. אדריאן ניסה לפגוע בגלגלו השני של הלמבורג'יני של וילינג. הוא רק החטיא ופגע בחלונות ראווה ובבקבוקי זכוכית, אשר אלו התנפצו למיליוני רסיסים קטנים. התחלנו לצמצם את הפער שעמד בינינו לבין וילינג, בעזרת העברת ההילוך המהירה שלי. לא היה לי זמן לחשוב ולתאר את הרחובות ואת הפניות שבעזרתן וילינג ניסה להוציא אותי מדעתי. "ג'יימס, הבט הצידה רגע," אמר כריסטיאן. העפתי מבט קצרצר ימינה והבחנתי בגשר ענק, שלמרבה הצער יתחיל להיפתח עוד כמה דקות. "הוא פונה לשם!" צעק אדריאן והצביע לכיוון הגשר. וילינג נסע לכיוון הגשר וברגע האחרון הצליח להסתובב ולעקוף את הגשר. אנחנו לא הצלחנו לעשות את הדבר הזה והמשכנו להיאבק בכוח במשיכה על הגשר. המזראטי קפצה קפיצה ענקית, נשארה כמה שניות באוויר תוך כדי תנועה מהירה ביותר, ונפלה ארצה. היא בקושי שרדה, אך הצלחתי להשתלט עליה, כשהדלתות והחלונות אינם נמצאים בה. וילינג עדיין הצליח לעקוף אותנו. התקדמנו לעבר גשר שני. אין מצב שאצליח הפעם. וילינג שוב הסתובב ועקף את הגשר, אך בהתחשב בעובדה שחצי מהאוטו שלי היה מושמד, לא יכולתי לפנות. המשכתי לעבר הגשר והמכונית עלתה גבוה לאוויר, עוקפת את הגשר בכמה שניות בלבד. כשם שעלינו, כך צנחנו אל הקרקע. הבעת אימה אחזה אותי ואת אדריאן.
__________________המשך יבוא_______________
תגובות (0)