אמא – פרק 1 (תגיבו בבקשה :)
(לסיפור הזה כתבתי תקציר , אם תרצו פשוט תקראו אותו . )
בתי היקרה, לא היה ברצוני לעזוב אותך כבר מרגע לידתך.
אבל כך קרה, עזבתי אותך לבד עם אביך.
אני מצטערת מתוקה שלי, אבל תצטרכי להמשיך בלעדיי .
אני אצפה בך מלמעלה, צעד אחרי צעד, יום אחרי יום. אראה איך תגדלי ותהפכי לאישה יפהיפיה. איהיה לך כמלאך שומר.
אני אוהבת אותך , -אמא-
———————————————-
התעוררתי מוקדם בבוקר, ושמעתי את ציוץ הציפורים .
השמש זרחה כל-כך עד שיכולתי להסתנוור.
הסתכלתי מבעד לחלון, וראיתי המון פרחים וכבר יכלתי להרגיש את האביב מתקרב.
זה היה בוקר נפלא.
התלבשתי , ויצאתי מחדרי אל חדר המדרגות וירדתי לסלון.
הסתכלתי וראיתי תמונה ממוסגרת שמונחת על השידה במסדרון . התמונה הייתה שחור לבן , ובה מופיעה אישה יפיפיה מחייכת יפה כל-כך . ישר עלו בי המון שאלות ..
*מי זאת האישה היפה הזאת?, איך קוראים לה? , מאיפה היא באה? , איפה היא?!*
בהיתי בתמונה במשך כמה דקות ארוכות , ופתאום אבא הגיע והפך את התמונה כדי שלא אסתכל בה יותר. "למה אבא? , זאת אישה ממש יפה.. אולי אתה יודע מי זאת?" שאלתי בפתאומיות. "זאת אף אחת, אולי דוגמנית. צריך להחליף את התמונה , נשים שם את התמונה של אמך" אמר . "לא אבא! , היא יפהיפיה , אל תחליף אותה!." . "התמונה הזאת אל צריכה להיות פה וזהו!!" הרים את קולו. נבהלתי,והופתעתי מההתנהגות של אבא.. הוא אף פעם לא התנהג בצורה כזאת , כאילו הוא מסתיר משהו . "אבל אבא, בבקשה." אמרתי בקול שקט. "עלי מיד לחדרך והשארי שם!" הרים את קולו שוב. רצתי לחדר וטרקתי את הדלת.
"מה קורה לו ? למה הוא מתנהג ככה, מי זאת לעזאזל האישה הזאת."
תגובות (2)
זה מושלםםם
תמשיכיייייי
אהבתי מאוד.
ממליצה לך להאריך את הפרק… ואל תדגישי בכוכבים את השאלות. אל תתחילי לשאול אותן ,בכללי, יישר כל הפסקה הראשונה. מעט צפוי, סליחה ^^"