אחרי 3 תגובות חיוביות אני ממשיכה יום אחרי מקווה שאהבתם!

אל תהיה כל כך בטוח – פרק 2

30/12/2015 593 צפיות אין תגובות
אחרי 3 תגובות חיוביות אני ממשיכה יום אחרי מקווה שאהבתם!

לאחר שהאנשים שהיו במערה צרחו אמאלה! במקהלה כולנו אמרנו להם:"אמרנו לכם"!.
הם הודו שהם טעו ואמרו שלעולם לא ראו דוב פה לפני והם שם כבר 3 שנים!
טוב איפה היינו? אה כן,יום אחרי,זה הדוב מצא אותנו והתחלנו לרוץ ולרוץ ולרוץ עד שאיבדנו אותו באופק!
הסתובבנו כדי להיות בטוחים שהוא לא מאחורינו, וכשהסתובבנו בחזרה נחשו מה? הדוב היה שם! איזה כיף! (הכי צינית שיש)
הוא הצליח לתפוס את אחותי אבל למזלנו אנשים 250 מטר בערך מאיתנו עשו על האש! הוא נמשך אחרי הריח ושחרר את אחותי!.
רצינו לרוץ לכיוון האוטו כדי לברוח ממלכודת המוות הזאת אבל מרוב הזמן שהיינו שם שכחנו איפה האוטו ובאיזה כיוון הוא! שאלנו אנשים אם הם יודעים איפה מגרש החניה של המקום הזה,וכשהגענו נכנסנו לאוטו ומה ראינו? כל הפאלפונים,הלפטופים,האייפדים,המצלמות שלנו הכל נעלם! נשדדנו! שאלנו את האנשים שהיו במקום אם יש להם טלפונים שאפשר להשתמש בהם רגע לשיחה! בלי לשים לב ש-3 דובים עוקבים אחרי כל צעד וצעד שלנו.
חזרנו לאוטו וראינו את הדלת פתוחה! נכנסנו לתוך האוטו משהו קרע את המושבים!.
מאחורי אחד המושבים היה גור דובים ואמא/אבא לידו!צרחתי! הלכנו לבאגז' (החלק האחורי של האוטו שבו מאכסנים דברים) ומה ראינו בפנים? דביבונים שאוכלים לנו את הגאג'טים (המכשירים האלקטרוניים) ואת האוכל וישר צרחתי:"מי הגאון (ציניות) שהשאיר את הבאגז' ואת הדלת של האוטו פתוחים?" דודו ישר התחיל לשרוק מה שאומר לי שהוא השאיר את האוטו פתוח!אחד האנשים נתן לנו להשתמש בפלאפון שלו אז ישר התקשרנו ללוכדי החיות והם אמרו שהם יגיעו בעוד יום.
התרחקנו מהאוטו במטרה לנסות למצוא את היציאה (איך שהוא לא עלה בדעתנו לנסוע באוטו ליציאה) הדובים יצאו מתוכו לא שמו עלינו פס!
אבל פתאום הדביבונים רצים מתוך האוטו עם הגאג'טים שלנו ואני ישר צועקת:"הלך לי
ה-LG 2 מיני (סוג של טלפון) אבא שלי אומר:"לך הלך הטלפון? לי הלך LGG 4 הגדול" (סוג של טלפון) לי גם הלך לפטופ ואייפד הוספתי, "אני איבדתי מצלמה עם תמונות מלפני 15 שנה אמר דודו! ולא הספקתי לשמור אותן על המחשב שדרך אגב גם הלך לי!"
פתאום אותו דוב רודף אחרינו נכנסנו לאוטו וסגרנו את הדלת,אבל הדובים הרימו אותו ולקחו למקום כלשהו מקום מסוכן מקום ששמו……….
———————————————המשך יבוא——————————————–


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך