Mrs. Pancakes
אז , גיבור\ת הסיפור היא...הוא...
לילית!
מקווה שתהנו (:

אי השדים – דמויות

Mrs. Pancakes 24/06/2013 978 צפיות 7 תגובות
אז , גיבור\ת הסיפור היא...הוא...
לילית!
מקווה שתהנו (:

הסיפור מסופר על חבורת שדים שחיים באי ומנסים למצוא אוצר.
הכירו את הדמויות.
סואיקה-עיינים חומות , שיער ג'ינג'י , קרניים , שתיינית גדולה , בת 12, הנשק שלה הוא אולר כיס.
קאגויה-שיער שחור חלק , חולצת בטן שחורה ושורט שחור עם חגורה עם קוצים ונעלי עקב שחורות , בת 16 , דכאונית , הנשק שלה הוא תיבת הפנדורה.
לילית-שיער לבן ארוך,עיניים אדומות כדם,יש לה קרניים שחורות וארוכות,ציפורניים חדות ושחורות,יש לה גם כנפיים ,בדרך כלל מופיעה בשמלה בצבע אדום ומגפיים , בת 17 , ביישנית , הנשק שלה הוא קוצר נשמות.
אילנה-שיער שחור קצר קוצני, עיניים סגולות, ג'ינס כחול עם קרעים, טי שורט שחור עם כיתוב של מוות לבובות החמודות , בת 17 , נחמדה , הנשק שלה הוא קשת.
איטה-שיער בלונדיני עם גוונים אדומים חלק וארוך, שורט גינס שחור קרוע טי שרט שהלייה כתוב BVB עם התמונה שלהם , בת 15 , חברתית , הנשק שלה הוא חרב.
טאדאר-שיער חום קצר , חברותי ומאוהב בלילית , חולצה שחורה , מכנס ג'ינס כחול , בן 18 – הנשק שלו הוא סכין.
ג'ייס-בלונדיני עם גוונים שטנים קצר אבל לא גלך חולצת טי שחורה חלקה ומיחנס ג'ינס כחול כהה סנייקרס , בן 16 , חסר סבלנות , הנשק שלו הוא גרזן.
טיילור-שיער חום שטני קצר, גינס כהה חולצה אפורה וונס , חסר סבלנות , בן 15 , הנשק שלו הוא כדור קוצים.
אריק-עיניים כחולות, שיער כסוף עם גוונים שחורים,לבוש בטי שחורה עם הכיתוב גו פור הל ומכנס ג'ינס לבן , בן 18 , רב מלא עם סואיקה ואילנה , סבלני , הנשק שלו הוא קילשון.
ג'ונתן-רזה, גבוה, שרירי, חטוב. שיער שטני כזה באורך שהפוני נופל על העיניים. כנפיים כחולות כהות מאוד, כמו הלילה שהוא ממש שחור ובלי כוכבים. מתחת לעין השמאלית יש לו כוכב בצבע זהב , נאמן לטאדאר ולשאר הבנים ואיטה מאוהבת בו , בן 19 , אין לו נשק אבל הוא אומר שהכוח זה נשק.


תגובות (7)

יאי לילי היא הגיבורה… ♥♥♥

24/06/2013 08:40

אין לי סבלנות לפרק הראשון

24/06/2013 08:41

זה נשמע מעניין ^^
ואת פאקינג מכירה BVB????
גמלי לי יש טי שרט עם BVB (השם המלא והתמונה שלהםםם) :') :')

24/06/2013 08:49

אה ובכיתוב על החולצה אולי התכוונת גו *טו* האל? ככה זה נכון יותר..

24/06/2013 08:53

זה היה בהרשמה חח

24/06/2013 09:04

אה ו What The Hell תמשיכי תסיפור נוו

24/06/2013 09:06

המשכתי (:

24/06/2013 09:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך