סיפור ראשון שאני כותבת – חלק א'
הרוח נשבה דרך צמרות העצים, מטלטלת אותם בחוזקה ובמהירות.
הגשם שהתחיל לרדת לאט הפך במהרה לגשם חזק וסוער. לסופה שהתרחשה בשעות האלו לא היה שום דבר שירמז על בואה. בשעות הבוקר המוקדמות ואחר הצהריים זה היה סתם עוד יום שטוף שמש רגיל ונעים.
המכונית הכסופה התקרבה במהירות לבית הניצב בקצה הרחוב. הבית היה מפואר ומרהיב ביופיו, מוקף בגינת נוי גדולה עם עצים גבוהים וססגוניים בכל מיני סוגים, ועם פרחים בשלל צבעים. הבית עצמו היה צבוע בצבע בז' עם חלונות גדולים מעוצבים ועם וילונות בצבעי בורדו.
מהמכונית יצא אדם צעיר בסביבות גיל העשרים עם כובע גרב על ראשו, הוא נכנס לחצר הבית בשקט ובמהירות, הסתכל על הבית, הסתובב סביב, הוציא מצלמה מכיס מעילו, צילם כמה תמונות וחזר לרכב הכסוף שנעלם באותה מהירות שבה הגיע.
* * *
תגובות (20)
יפה, הכתיבה שלך מעולה, אני חייבת לציין P;
הארה: יהיה ברור יותר אם תרדי שורה כל פעם שאת מסיימת נושא, כמו:
"…שירמז על בואה. בשעות הבוקר המוקדמות ואחר הצהריים זה היה סתם עוד יום שטוף שמש רגיל ונעים.
המכונית הכסופה התקרבה במהירות לבית הניצב בקצה הרחוב…"
או שתשתמשי במילות שיחברו איכשהו את המשפטים, ככה זה יהיה יותר נעים לקרוא.
הערה: אין! ;o
מקווה שאת לוקחת את ההארה כביקרות בונה
אני
תודה רבה דאסיש
היה נעים לי לשמוע :)
דאשיס :)
אני ממש שמחה שהגבת לי :)
(סליחה על הטעות בשם שלך)
מסקרן ומותח, תמשיכי :)
ואוו…
איזה יפה!!!!
תמשיכי!
את הסופרת שאני תמיד רציתי וארצה להיות.. אחת שיודעת לכתוב סיפורים ארוכים שמשאירים טעם טוב בפה!
תמשיכי (: !
תודה רבה לכולכן :)
אני אמשיך בקרוב, אבל קודם אני צריכה לסדר את הסיפור שלי וזה ייקח כמה זמן…
סיפור מדהים לא הייתי משנה בו כלום! אשמח אם תגיבי גם בסיפור שלי (צל הגורל) ;)
נשמע טוב..תתחילי :)
תודה רבה לכולכן!
ממש משמח אותי ואתן נותנות לי רצון להמשיך ולכתוב :)
* * *
מיטל, אני כן ממשיכה לכתוב אבל כמו שכבר אמרתי זה יקח לי זמן להעלות אותו :)
ממש אהבתי, אני מקווה שתעלי את זה כמה שיותר מהר!!! :))
|"'/
| |____
__\ (|___]
/ (|___]
\ (|___|
~~,,, (|___]
***|"'/*********
***| |____
__\ (|___]
/ (|___]
\ (|___|
~~,,, (|___]
|"'/
| |____
__\ (|___]
/ (|___]
\ (|___|
~~,,, (|___]
התגובות הקודמות – ניסיון לצייר יד שמסמנת כל הכבוד…
…..|"'/…………
…..| ..|_____
__\ ……(|___]
…../…….(|___]
…..\ ……(|___|
~~~,,,, (|___]
וואווו….
איזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייי!
את יודעת למתוח אותנו טוב טוב!
אשרייך!!
וואו איזה התחלה יפהפייה חבל"ז תמשיכי ואל תשאירי אותנו במתח "פליז" תודה
בקי
מממממממש יפה ורציתי לומר לך תודה על התגובות שהגבת ל"אחיות"….:):):) ממממממממממדדדדדהההההההההההייייייייייייםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה =]