The box-פרק 1
״אמא כסף״ צרחה אביגיל מהקצה השני של המסדרון ״בשביל מה״ השיבה אימה שעמדה ושטפה כלים ״לסרט ולאיזה שימלה חמודה ונעלי עקב חמודות״ אמרה בחנפנות ״יודעת מה יש לי רעיון יותר מצוין לכי לשכנים החדשים ותבקשי לעבוד עצלם בתור בייביסטר במקום לעצבן אותי״ השיבה לנערה המבואסת
״פסדר לא רוצה להביא לי כסף לא צריך״ אמרה ופנתה לצאת מן הבית ״לאן״?! צעקה עלייה אמה ״לשכנים״ אמרה כשצועקת לה במורד המדרגות אביגיל המשיכה ללכת עד שהגיעה לבית גדול שגגו היה כחול ולבני הבית היו לבנים כשלג צחור ולבן והדלת אדומה שניראתה חדשה להפליא שלוש דפיקות דפקה אביגיל המבוישת שתיכננה מראש מה להגיד ושיננה זאת היטב את הדלת פתח ילדון קטן בן 5 או 4 כשפיו מלוכלך בשוקולד ״שלום חמודי״ התקופפה על הילד ״אפשר לדבר עם אמא״ הילד הקטן שלעס לההענתו שוקולד לא ענה והמשיך לנעוץ בנערה אביגיל מבטים לפני שהספיקה אביגיל להוציא עוד מילה מפיה מולה הופיע אישה מפחידה למדי לראשה תלתלים אפורים כלאישה זקנה על הכתפיים ולראשה כתר פרחים שכבר נבלו ובגדיה היו שמלה שחורה ובלויה ורגליה מדממות ויחפות, אביגיל המבובלת הסתכלה שנית על הבית שפתעום הפך להיות ישן ומפחיד ואז על האישה ולא הבינה איך קרה הדבר אחריי שהעבירה כמה מבטים בבית הסתכלה שנית על האישה ומולה הופיע אישה אחרת לגמריי לרגלייה נעליי עקב מחברה יקרה לבושה בשימלה צמודה פירחונית וליידה שעון מזהב ושערה שחור שצף מימנו ריח ורדים ולוונדר היה אסוף בתוך קוקו גבוה ולפנייה חיוך אביגיל המבוהלת הסתכלה שנית על הבית והבית שנית הפך לבלוי משורט ומכוער והאישה שנית הפכה למפחידה ומוזרה כמו שהייתה קודם אביגיל לא הרגישה בטוב ונפלה ארצה…..״ג׳ון תביא עוד מים היא מתחילה לתעורר ״ נישמע כול נשי באוזנייה של אביגיל המאולפת היא עט עט פתחה עיינה ומולה בית יפה תואר שכמהו לא ראתה ומולה אותה אישה יפיפיה שעמדה מולה לפני כמה דקות שניות? שעות? ימים? איזה יום היום ? תהתה אביגיל והביטה עוד פעם בבית שהפך לבלוי עוד פעם הסלון התרוקן מאנשים ורק קולות חלשים של צרחות מחרידות של אישה אביגיל קמה על רגליה שרעדו מרוב פחד והחליטה להתעלות על הפחד שלה היא התחילה להסתובב בסלון ולהביט לכול הצדדים בפחד ובחרדה והתחילה ךצעוד על הריצפה החורקת לעבר האח שאור קטן דלק בו היא הביטה בתמונות שהיו עליו התמונות היו מסך שחור בלי כלום שהיה חרוט עליו ״halp" באותיות מוזרות ובעמצה תמונה יפה של משפחה באמצה הייתה אישה שהייתה דומה לאותה אישה שראתה בכניסה לבית אותה אחת בעלת שער שחור על ידיה של האישה ילד קטן שכירסם שוקולד כמו אותו ילד קטן וליד האישה עוד אישה הפעם אותה אחת מפחידה שראתה ליד כניסת הבית וכול כמה שניות ספורות התמונה התחלפה בקצה מהיר עד שהזכוכית שהגנה על התמונה התנפצה והתמונה המפחידה הפחה למסך שחור שגם עליו היה חרוט ״halp" מאחורי גבה של אביגיל נישמעו נשימות מחרידות של אישה שמתקשה לנשום אביגיל התחילה לרעוד למישמע הקולות המוזרים אז שהפכה לאבן שלא הצליחה לזוז ממקומה עד שהחליטה להסתובב…….
תגובות (0)