החטיפה ברחוב מונדרסון 13
מפי זלג דם, הסכין היה בידו ואני מתחננת בבכי: בבקשה, בבקשה לא… אבל אני תמיד יודעת, שמאוחר מדי. אחותי הקטנה, נועה נכנסה לחדר. אימא! צעקתי. מה את עושה פה?! שאלתי. סירי, אימא אמרה לך להתלבש(קוראים לי שירה, אבל היא קטנה…) "למה" שאלתי. אנחנו יוצאים לעין גדי! (מוזיאון פתוח בטבע) אוי נו באמת… חשבתי לעצמי. קמתי מהמיטה שלי.
התלבשתי ,אני ונועה ירדנו במורד המדרגות עד שהגענו לבחוץ. לא היה שם אף אחד, הכול היה מאורפל… נועה התחילה להיעלם, נועה! צעקתי. סירה… צעקה חלשה נשמעה. ידעתי שאני אבודה, רציתי לברוח, אבל מישהו תפס אותי, שהסתכלתי לאחור לא ראיתי כלום חוץ מחושך. הוא משך אותי אל אוטו שחור, ונתן לי מכה חזקה בראש.
~לאחר חודש~
"שירה?" קולה של אימי אמר. "אימא?" שאלתי. "כן מתוקה שלי?" "מה אני עושה פה?" שאלתי. " את התעלפת לפני חודש בדיוק! "אז חלמתי רק חזיון נורא?" כן. *הרופא נכנס* הפנים של הרופא הזה… הם מוכרות לי. חשבתי לעצמי. זה הרוצח מהחיזיון! ידעתי שמשהו מוזר קורה פה… "שלום שלום שירה!" ניסיתי לקום מהמיטה בבית החולים, אבל הניסיון היה אבוד. "יש לך משהו שאני בדיוק צריך!" התחלתי לפחד, הזיעה ירדה על מצחי, ופני נהיו אדומות. החדר הלך והחשיך, עד שנראה כמו רחוב חשוך, המקום שהתעלפתי בו. עדיין שמעתי את הצעקות של נועה, אבל מאוד חלשות… הוא לכח את הסכין, וקירב על הצוואר שלי. "תזוזה אחת ו… צ´יפ!" הוא אמר. ניסיתי להרגע, אבל זה היה בלתי אפשרי. פתאום נשמעו הזעקות משטרה, הוא הסתכל שניה לאחורה, וחזר עלי." את לא הולכת לשום מקום!" המשטרה התקרבה יותר. התחלתי לבכות בשקט. "שש…" הוא אמר לי. המשטרה באה לעברנו. " תרימו ידיים! תזוזה אחת ואני הורג אותה!" כל השוטרים הרימו ידיים, ועוד שהסכין חונק את גרוני הצר. הוא הלך בצעדים קטנים אל האוטו, וזרק אותי אל הסוף של האוטו(שחכתי איך קוראים לזה, מגג´?) והוא התחיל לקשור אותי, היה שם חונק, לא יכולתי לזוז, הקשר חנק אותי.
התחלתי להתעלף, ניסיתי להשתחרר, לפחות לפתוח תבגז´! האוטו הלך והחשיך, הלך והחשיך…
~לאחר 60 יום~
שלום שלום גברת שירה! הקול של הרוצח נהיה מפחיד, הדם שלי קפא. היתי קשורה לכיסא, שרשראות ברזל חנקו והכבידו עלי לנשום.
"מה אתה רוצה ממני?" שאלתי בקול חלש וצרוד והתחלתי לבכות.
"מה אני רוצה?" הוא התחיל לצחוק. "אני רוצה את השמה שלך!" הוא אמר בקול מפחיד שיכולתי למות. התחלתי לבכות, אמרתי לעצמי :" אני מתגעגעת, לאחותי, לאימי ולאבי!"
פתאום ראיתי שם גופה, ו.. ו…
תגובות (8)
מעורפל*
חסרים המון סוגריים וסימני פיסוק (ואז הכל יוצא מבולגן), יש שפה דיי ירודה וממש מעט תיאורים. (לא הבנתי מה זה ה-"שמה" שלה.. התכוונת לנשמה?)
ולא כותבים בסיפור בגז', כותבים תא המטען.
הרעיון נחמד אבל.. חסרים יותר מידי דברים… :(
לקח*
אבל אני מבקשת המשך… למרות הכל…
מסכימה בכל מילה.
תעלי עוד פרקקקק…נוווו את חייבת,אל תשאירי אותי במתח…בבקשה:)
♥♥♥לין
את צריכה לשים סימני פיסוק הפרדות ונקודות , הסיפור עצמו מבוסס על רעיון מאוד יפה אבל תנסי לשפר את רמת הכתב שלך בכדי שהסיפור יצא טוב מאוד , אם תרצי טיפים תפני אליי דרך הפרופיל
שלום לכולם! אני מודה שפרשתי לעשור שנים ענק, אבל חזרתי עם ידע, ביקורת והבנה על הנושא הבסיס שניקרא 'סיפור' אני המשיך, כמובן שהמשיך.
*אמשיך… -__-
אני ממש ממליצה לך לערוך את הסיפור… להשתמש יותר במקש אנטר, גרשיים כל פעם שמישהו מדבר, ושימוש נכון יותר בפסיקים.
בנוסף, יש כמה שגיאות כתיב, והכתיבה עצמה דיי מבולגנת. אהבתי את השם של הסיפור ואת הרעיון… אבל העלילה יצאה דיי מבולגנת.
תתקני אני אשמח להמשיך לקרוא ;)