החדר שאני לא חוזרת אליו

tanya.s 23/03/2014 841 צפיות 2 תגובות

אני קמה בלילה כדי לשתות,עוברת ליד המדרגות ורואה צל. אני בטוחה זאת החתולה שלי בקומה השנייה…הלכתי למטבח,ולקחתי כוס מים.
אני חוזרת למיטה ומנסה להמשיך לישון אבל לא מצליחה,למה? כי אני מרגישה שמישהו מסתכל עלי…יושב לידי ובוהה בי.
המחשבה מטרידה אותי ואני לא יכולה לישון…אני קמה,מסתובב ושוב מנסה לישון.
הפעם אני מרגישה שמישהו נושם עלי..הוא ממש כאן! קרוב אלי! אני מבינה שאני לא מדמיינת אבל לא פותחת עיניים,אני לא רוצה שהוא ידע שאני יודעת שהוא כאן.
אני מנסה לא להיתייחס,ולקוות שזה סתם חלום.
~נרדמתי~, אני מתעוררת כי משהו מושך לי ברגל,זה הוא!הוא מושך אותי אל מתחת למיטה עם הצפורניים החדות שלו, אבל אני לא רואה אותו, אני רק מרגישה שמישהו מזיז אותי מהמיטה ומנסה להפיל אותי, אני מתנגדת בכול הכוח אבל לא מצליחה,אבל הוא מצליח.
הוא מצליח להוריד אותי מהמיטה ואני צורחת כמו לא יודעת מה…אף אחד לא בא לעזור לי..
הוא לוקח אותי מתחת למיטה.ושורט אותי,אני לא יודעת מה הוא עוד עשה לי כי היה חושך ולא ראיתי כלום, רק הרגשתי.אני מצליחה לצאת משם ואני מלאה בצלקות,ובדם.
אני בורחת מהחדר, ולא חוזרת לשם.


תגובות (2)

אהבתי מאוד את הרעיון של הקטע:>
תכתבי עוד

23/03/2014 22:16

אהבתי את הרעיון. למרות שהיית יכולה להוסיף עוד קצת פרטים כדי שזה יהיה מפחיד יותר, אבל אהבתי :)

28/03/2014 08:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך