ההחלפה-פרק 2
"הלוו? משטרה?" דיברה כריסיטין בפאניקה לתוך שפופרת הטלפון. "זה הילד שלי הוא נעלם!"
"אני מצטערת, לא מטפלים במקרים של ילדים נעדרים במשך 24 השעות הראשונות." ענה הקול מהקו השני.
"אבל את לא מבינה-"
"גברתי, אני חושבת שלא הבנת נכון, אי-אפשר לעשות דבר אלה אחרי 24 שעות, שלום." והקו שני נותק.
"לא!" זעקה, "לא!! וולטר! הבן שלי!" התייפחה כריסטין.
בבוקר:
"הלוו? משטרה?" שאלה שנית כריסטין.
'את האישה שהתקשרה אתמול?' שאל הקו השני.
"כן, זאת אני. הילד שלי נעלם."
'עברו 24 שעות?'
"כן."
'אפשר לקבל תיאור של הילד?'
"כן, וולטר בן-7, יש לו שער חום חלק ועניים חומות."
"מה הגובה שלו?"
"חצי מטר ועשרה, אני בדקתי את הגובה שלו לפני אתמול."
'יש סיבה לכך שנעלם, את חושבת?' שאלה בקול חוקר.
"לא! הכול היה בסדר," ואז היא חשבה קצת, "אולי בגלל שאיחרתי ללכת לסרט איתו. אבל מה פתאום! וולטר לא היה בורח בגלל זה."
'מה שמך, גברתי?'
"כריסטין קולינס."
'ומה שמו של בעלך?'
כריסטין היססה.
"הוא לא כאן," היא אמרה לבסוף, "הוא עזב אותנו."
'אולי זו הסיבה ל-'
"לא יכול להיות," קטע כריסטין את דבריה המרשיעים, "וולטר כבר מזמן השלים שאביו….נעלם"
'ילדים יכולים להיות הפכפכים.'
"אבל לא הילד שלי."
'טוב, אנחנו נחקור על זה ונביא לך את בנך בריא ושלם.'
"תודה, תודה רבה לכם!" אמרה כריסטין באושר.
אבל השיחה כבר נותקה.
אבל לא היה לה אכפת, היה לה אכפת רק שעכשיו יש סיכויים שוולטר יחזור הביתה.
תחנת המשטרה של מחוז לוס-אנג'לס:
"קפטן ג'ונס," אמר מפקד התחנה, "אני מפקיד בידך את החקירה שאולי תחזיר לנו את כבודנו,"
הוא אמר בכובד ראש. "כבר שני המחוז מתלונן על המשטר הרשלני שלנו, והמושחת. חייבים להפסיק לעשות חיים ולהשיב לאזרחים את אמונם בנו ורק אז נוכל לחזור לנוהל הרגיל."
"כן, המפקד."
"המשטרה תתחילה בחיפושים מעבר לחובתה שמוטלת עליה, ראשי המשטרה מקווים שפתירת המקרה בזריזות ויעילות תביא לפרסום חיובי לאחר חודשים של מטחי האשמות מצד התקשורת בדבר שחיתות ואלימות מוגזמת של כחולי המדים. מבין?"
"כן, אדוני."
"אני לא רוצה שום טעיות, לא כמו בפעם הקודמת."
הוא אמר בכעס וזרק על שולחן העבודה שלו את עיתון השבוע המקומי הפתוח על עמוד השער.
"תקרא את זה!" פקד עליו המפקד.
בעיתון היה כתוב כך:
'המשטרה המושחתת שוב הוכיחה את עצמה.
לפני יומיים המשטרה הכתה אזרח חף-מפשע על שעמד בדרכם.
כול-יום אנו דנים בכך שהמשטרה לקחה את הכוח שנתנו לה בשביל להגן ולהשליט סדר ברחובות והפכה אותה לדיקטטורה מושחתת.
הנה המקרים שקרו החודש:
-העלת המס בטענה שזה לצורכי הציבור.
-רציחת 7 פושעים.
-חוקקו חוק חדש שיש בידיהם של המשטרה זכיות יתר.
-זכויות בתי המשפט לפושעים יתבטלו.
ועוד…
מאת: הכומר גוסטב בריגלב.
תגובות (0)