LaRrY&ZiAm
עוד פעם ג'אפי החתיך חוזר :* חשבתי על זה ותרגמתי מלא מלא קריפסטות לעלות את ננטש על ידי דיסני?

ג'ף הרוצח חוזר-סיפור מתורגם

LaRrY&ZiAm 10/03/2014 9068 צפיות 21 תגובות
עוד פעם ג'אפי החתיך חוזר :* חשבתי על זה ותרגמתי מלא מלא קריפסטות לעלות את ננטש על ידי דיסני?

הסיפור הבא נכתב על ידי בלש שלאחר ניתוח ראיות וידאו, דיווחים של עדי הראייה, והסרטון שנטען כשכבר נצפה, פיתח סיפור. זהו הסיפור הזה.

היה זה מאוחר בלילה בערב יום שלישי טיפוסי. גלשתי באינטרנט כאשר היו לי שני ספלי קפה גדולים מבית הקפה המקומי שלי ממוקדם יותר באותו יום ולא הייתי מסוגל לישון. לאחר שצפתי בסרטון חסר טעם אחרי וידאו ב-YouTube, נתקלתי בכותרת מוזרה בתפריט "הצעות". אף אחת מהאותיות לא הייתה בשפה האנגלית, אך הצורות דמו למילים, למרות שאני לא יכולתי ממש לפענח אותם. מתוך סקרנות, לחצתי על הסרטון.

פתאום התחלתי לשמוע חריקות וגניחות שונות מגיעות מהבית שלי. הסתובבתי ותפסתי את מחבט בייסבול שהיה בקרבת מקום, מוכן לקרב קטלני. להפתעתי, לא היו פולשים בבית, וגם לא שום סימנים של פריצה. כל הדלתות היו נעולות. חשבתי שאני פשוט משתגע, משכתי בכתפיי וחזרתי לחדרי בעצלות.

השקעתי הרבה כסף על חיבור ברוחב פס גבוה, ולכן הייתי מבולבל כשהסרטון שלחצתי עליו לא נטען עד כה. לחצתי בחוסר סבלנות ארבע פעמים נוספות על הווידאו בניסיון להטעין אותו. אחרי מה שנראה כמו נצח של המתנה, הדף סוף סוף נטען. הרקע היה שחור והוא הסתיר לחלוטין את כל הטקסט, פרט לשם המשתמש של מעלה הסרטון והתיאור שהיו בצבע אדום ארגמן. שם המשתמש של מעלה הסרטון היה "NightmareSLUMBER" והתיאור היה:

כמה אבילי מצידך.

אתה לא מודע לנוכחות הדמונית שלי בחיים שלך.

אני אהרוס את כל מה שאתה מייצג.

חסר ערך פחדן.

אני תמיד צופה בך.

ועוד מעט תבוא לחיות איתי…

לנצח…

חשבתי שזה היה פשוט הטמטום של בני שתיים עשרה, ​​לא הייתי מודע לסכנה שהייתי שרויי בה. הסרטון התחיל עם תמונה של מוסד לחולי נפש נטוש (מאוחר יותר התברר כמקלט Denbigh). התמונה הייתה מסדרון ארוך, חשוך, ומרופט שמתארך מעבר לשדה הראייה של הצופה. על הקיר השמאלי של המסדרון היו חלונות מופרדים על ידי עמודים. המסדרון היה שטוף באור ירח מפחיד, רק נשבר על ידי הצללים של עמודים. החשכה של המסדרון הייתה שחורה טהורה, שכמותה מעולם לא ראיתי. קיבלתי את האווירה שהמקלט ננטש בחיפזון ולא נוקה.

הדקה הראשונה של הסרטון הייתה פשוט תמונת המסגרת של המסדרון. שום קול לא נשמע ולא הייתה שום תנועה. בערך ב-1:13, הבחנתי בתנועה איטית אך ברורה בקצה קצהו של המסדרון. הייתה לזה עמדה אנושית, אבל זה הלך באופן מאוד יוצא דופן, הדבר הכי ניכר היה שראשו הצביע ישר לרצפה. היצור האיץ בהתמדה ככל שהווידאו התקדם,\ וסופו של דבר פרץ לריצה מלאה. היצור רץ עם הראש ישר לתוך המצלמה והפיל אותה. במקביל, שמעתי חבטה חזקה מאוד בדלת. היה רק ​​אחד, וזה נשמע כאילו מישהו פשוט רץ ונתקל בדלת.

קפצתי ותפסתי את המחבט שוב, כששמעתי את המחשב שלי מוציא צליל שגיאה. לאחר מכן, המחשב עבר למסך כחול והעלה טקסט שאומר שהוא נסגר מטעמי בטיחות. המסך לאחר מכן העלה את העובדה שהאקר בלתי ידוע הצליח להשיג מידע על מקום הימצאותי. תוכנת האנטי וירוס שלי הריצה נסיון לאתר את כתובת ה-IP של ההאקר, וחזרה עם עיר בצפון ויילס, במדויק, מוסד לחולי נפש נטוש.

לאחר מכן נפל החשמל. בשלב זה, נהייתי מאוד מאוים. העיניים שלי התמלאו מים, כמו כן הנשימה שלי האיצה. התחלתי לשמוע מישהו נאנח מכאבים מחוץ לדלת. ידעתי שזו הייתה טעות ללכת לחפש, אבל למרות זאת החלטתי לבדוק. כשהצצתי מבעד לעינית, לא היה אף אחד מחוץ לדלת. עדיין יכולתי לשמוע את הגניחות. אין שום סיכוי מזדיין שאני פותח את הדלת.

נכנסתי לפאניקה וניסיתי ליצור קשר עם המשטרה באופן מיידי, אך היה צליל תפוס בטלפון הקווי ובטלפון הסלולרי שלי שניהם. רצתי בחזרה אל המחשב שלי כדי לראות אם אני יכול לחבר אותו לגנרטור כדי לבקש עזרה בדרך זו, כאשר שמתי לב שמסך המחשב היה עדיין דלוק. בטקסט אדום ענק על מסך שחור, היה כתוב, "לך לישון".

זעקה נוקבת הושמעה. זה נשמע כמו מישהו שעומד למות. רצתי למטבח ושלפתי שני סכינים מהמגירה. זה היה אמיתי. זה באמת קורה. הצרחות התגברו ונשמעו נואשות יותר. תחת הצעקות, התחלתי לשמוע צחוק היסטרי חלש אך ברור.

התרוצצתי בבית, ניסיתי להבין מה קורה. אז שמעתי בכי מגיע מארון ליד חדר המחשב שלי. העור שלי הפך קר שתפסתי את ידית הדלת. היא הייתה קרה למגע. הייתי צריך להגיד משהו לפני שפתחתי את הדלת, אבל לא היה לי את השכל כדי לעשות זאת. משכתי את הדלת הפתוחה וראיתי בחורה צעירה, מתה ועקובה מדם, מעוכה בערימה בארון שלי.
הבטן שלה הייתה קרועה וקרביה נשלפו החוצה. היא הייתה עירומה לחלוטין ומכוסה כולה בדם. הקיר היה פתאום מואר באור אדום. שמתי לב שמשהו נכתב בדם על הקיר.
"היית צריך לשים לב לאזהרה. הגיע הזמן ללכת לישון."

הסתובבתי לאחור במהירות וראיתי את הדמות מהוידאו, עם הראש למטה והכל. קפאתי במקומי בפחד. עם תנועה פתאומית אחת, כמעט כאילו אני צופה בסרטון שדלג על כמה כמה תמונות, הדמות סובבה את ראשה והביטה בי. ואז הכל נהיה שחור…

כתבו של בלש:

גופו של הקורבן נמצא במצב דומה לזה של הנערה הצעירה בארון. למרות בדיקות דם רבות, לא יכולנו לזהות את הנערה. למעשה, עקב המחסור בדו"ח של אדם חסר, והעובדה שאף אחד לא בא לתבוע את שרידיה או לנסות לפתור את המקרה של הרצח, וכי אף בדיקת דם תאמה למישהו שבדקנו, זה נראה כאילו הילדה אף פעם לא באמת הייתה קיימת. יש לנו אישור לכך שהפריצה הגיעה מבית החולים הפסיכיאטרי הנטוש, עם זאת, אין כל הסבר לגבי איך המקרים היו בעיתוי כל כך קרוב זה לזה. יש לנו צו מעצר אך שום קצין לא רוצה להיכנס להריסות בפחד של החיים שלו או שלה. החלקיק היחיד שקבלנו היו עדי ראייה שראו יצור יוצא דופן ומפחיד מאוד שרץ לבית החולים כמה ימים לאחר מכן. מעדותו של העד, הבחנו בדמיון מזעזע בין פניו של הדייר המופרע בבית החולים הנפשי והתמונה הבאה, שנלקחה מאתר מלא בסיפורי זוועה, עם המילים "לך לישון" כתובות מעליו.
רציחות רבות כמו זו שהתרחשו מאז, וכל אחד ואחד מהקורבנות שצוינו צפתה בסרטון כמה דקות לפני שהרצח התקיים. פקידי YouTube ניסו להסיר את הסרטון, עם זאת, כל מי שניסה בסופו של דבר נרצח באכזריות. התיק עדיין בלתי פתור.

כתבו של בלש 2:

לאחר מחקר נוסף של המקרה, כמה גילויים נעשו. ראשית, בזמן שלא הצלחתי למצוא את מקור הסרטון, עדויות מהדקה האחרונה של קורבנות הרוצח סיפקו מספיק ראיות כדי להצביע על תיאורי התמונה המשמשת כרקע לסרטון. למרות שמדובר בתמונת JPEG וכך באופן טבעי היא תמונה סטטית, השמועה אומרת שאם אתה בוהה בתמונה מספיק זמן, התמונה מתחילה להסתובב ולהתעקם. אם אתה ממשיך להתבונן, אתה יכול לראות יצור מתחיל לרוץ לכיוון המצלמה. אף אחד לא ראה את התמונה מספיק זמן כדי לראות את היצור מתקרב, אבל ישנם מספיק ראיות חזותיות כדי להניח שזה אותו האדם הנראה בסרטון. ניתן לצפות בתמונה למטה. צפה באחריותך בלבד, מכיוון שהחיים שלך יכולים להיות בסכנה.

בנוסף, חיפשתי מידע נוסף לגבי הרוצח. לחרדתי, מצאתי סט של סיפורים באינטרנט בנוגע לאחד בשם "ג'ף הרוצח". הסיפורים מספרים על רוצח סדרתי שפיתח נטיות פסיכופתיות בתחילת שנות העשרה שלו ובסופו של דבר הרג את כולם במשפחתו הקרובה. ההיבט המזעזע ביותר של הסיפור הוא שג'ף רצח את קורבנותיו באותה הצורה האכזרית כפי שנראה עם הרוצח ממקלט Denbigh, אפילו מגיע לצורת דמיון כזו ששני הרוצחים אומרים לקורבנותיהם "לך לישון" לפני שרוצחים אותם. ההיבט המפחיד ביותר, עם זאת, הוא שהתמונה הנתונה לג'ף הרוצח היא בדיוק אותו הדבר כמו בתמונה הניתנת על ידי עדים לרוצח ממקלט Denbigh, מה שמוביל את החוקרים למסקנה שהם למעשה אותו האדם. לקריאה נוספת, פשוט חפש "Jeff the Killer" באינטרנט וקרא על אחריותך בלבד.

אם כי, הדבר המפחיד ביותר, טמון בניסיון האישי שלי. לאחר כתיבת דוח זה, שמעתי קולות מוזרים בבית שלי. כשהבנתי שזה שום דבר, המשכתי לעשות את המחקר על ג'ף. רעשי הדפיקות הלכו והתחזקו. חיפשתי בחוץ, חשבתי שאולי ציפור נפצעה. בעודי נכנס בחזרה מדלתי, הבחנתי פתאום בתנועה בחלון. ניסיתי באופן מיידי לטלפן למשטרה, אך קיבלתי צליל תפוס. בעודי מודאג, הנחתי את השפופרת והבטתי לכיוון הדלת, כשאני רואה את ג'ף מסתכל אליי, ישירות עם העיניים המתות, הקרות האלה והפנים המחרידים והמעוותים שלו. החיוך שלו היה הדבר המפחיד ביותר שראיתי מעודי. שלפתי את האקדח שלי באופן מיידי והתחלתי לירות. ג'ף המריא אל תוך הלילה.

אני יודע שאני בסכנה, ולכן התחלתי מעקב סביב הבית שלי כדי להגן על עצמי. אני עדיין רואה הבזקי אור בהירים ושומע דפיקות ורעשים סביב הבית שלי, יחד עם הצחוק הנדיר אך עדיין מחריד שרק רוצח סדרתי פסיכוטי אמיתי יכול לספק. אני לא יודע עוד כמה זמן יהיה עד שנתפוס אותו, אך אם הוא ימשיך לעשות את הטעויות האלה, תהיה לנו זהות מוצקה ומקרה חזק בנושא. אני מרגיש שאנחנו נמצאים על סף של תפיסתו, אם כי אני כל הזמן שומע את הקולות הרמים של הצחוק והדפיקות ואני גם רואה את כדור של אור במרחק. הרדיו מת. האור מתקרב ויש לי את האקדח מוכן. זה הוא. אני יכול לראות את פניו. הגיע הזמן לל צמאםחןוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחו חוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוח וחוחוחוחוחטי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחח.

שלום לכולם. שמי הוא ג'ף. אני לא אוהב את העובדה שהסיפור הזה מתפרסם, אבל נו, טוב. זה לא כאילו שמישהו מכם יכול לתפוס שד ברמה שלי. הבלש עכשיו מת. כתב הדו"ח גמור. וזה די מצחיק, כי בצפייה במסמך זה, נתתם לי להתחבר לכל אחד ואחת מכתובות ה-IP שלכם ולדעת בדיוק היכן אתם נמצאים. קיילה רוג'רס… את הבאה שאני בא בשבילה.

את לא בטוחה. האה. חהחהחהחה. החהחהחהחחח!

אני חושב שזה הזמן בשבילך ללכת לישון. אני אהיה שם בקרוב.

בכבוד רב,

ג'פרי הרוצח.

נ.ב. אני נהנה לראות את הראש הערוף של הבלש מתגלגל סביב על המקלדת. זה הקליד מילים מאוד ייחודיות… :)


תגובות (21)

הסוף קצת הלחיץ אותי אבל ממש אהבתי,מדרגת חמש…
תרגום מעולה כל הכבוד!
♥♥♥לין

10/03/2014 19:09

    וכן תעלייי

    10/03/2014 19:10

אוווווווווו קריפיפסטות *-*
את יכולה לתרגם את בן הטבוע? *פרצוף מתחנן*

10/03/2014 19:12

קריפיפסטה גריל :* ואוהבת את וואן דיי LOVE YOUUUUUUUU
ברור רק מחר :)

10/03/2014 19:17

תודה ~

10/03/2014 19:18

OMG נראה לי אני הולכת לישון עכשיו…
חחח כן תעלי

10/03/2014 20:59

אמאא דייי

10/03/2014 23:32

וואי יש אחד ביוטיוב שמספר את הקריפסטות והוא עושה את זה כל כך מפחיד ככה שלא יכולתי לישון יומיים

13/03/2014 15:37

    ספיסיקארפ? או טוסטיפוקס?

    13/03/2014 19:50

    אההה ויש לך שם מושלם!!!!!!!!!!!!

    13/03/2014 19:51

וואי, הסוף הלחיץ אותי…
זה לא טוב לילדות כמוני לקרוא את זה… ^.^

15/03/2014 15:23

    go to sleep

    15/03/2014 15:40

    הסוף לא כל כך מלחיץ XD

    אמרה הילדה שעפה מהכיסא שהיא סיימה לקרוא

    15/03/2014 15:45

מעתיקן יש את זה ביוטיוב

26/05/2014 15:17

    זה קיים אבל באנגלית, זה לא שהוא עשה העתק הדבק, הוא תרגם את זה לעברית.
    אז זה לא ממש העתקה… זה תרגום. הרבה בנות עושות את זה עם סיפורים באנגלית בשביל כאלו שגרועים באנגלית.

    26/05/2014 15:22

אתה מעתיק

26/05/2014 15:18

    הוא תרגם את זה

    26/05/2014 15:20

    אתה יודע מה המשמעות של לתרגם?
    לקחת תוצר של מישהו ולתרגם אותו שכולם יוכלו לקרוא.
    היא לא העתיקה, היא תרגמה.

    26/05/2014 15:23

    דבר ראשון אני בת.
    דבר שני
    יש דבר כזה לתרגם
    עם אתה מתכוון לספסיקראפ
    אני העלתי את זה בתאריך 10.3
    והוא העלה את זה ב תאריך 15.3
    אז כן די לשפוט אנשים.
    אני לקחתי חלק מהחיים שלי כדי לתרגם את הסיפור הזה
    וככה אתה מודע לי? תודה אדוני אוהבת אותך

    26/05/2014 21:56
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך