אליס
זה היה ביום חמים ונעים, טיילתי עם חברתי ביער וקיווינו לראות משהו מעניין. "היי האקו, תראי את זה!" קראה חברתי סואיס, היא הרימה קלף שעליו מצויר מעוין אדום וגדול, היא הרימה עוד קלף שעליו היה מצויר תלתן ירוק וגדול. "זה שלך" אמרה והושיטה את הקלף האדום לידי, היא החזיקה את קלף התלתן וליד כל אחת מאיתנו היה מונח סכין. "מעניין" אמרה והרימה את הסכין שהייתה מונחת לידה, היא החלה לנופף בסכין ואז תקעה אותה בעץ. "אוי" אמרה ושלפה את הסכין, מאחוריה היה רשום משהו בכתב מסולסל. "תקראי" אמרה סואיס. "הנכן מוזמנות למסיבת תה אצל אליס השניה" קראתי, מאחורי הקלף שלי היה איור של מפה. "בואי נלך!" קראה סואיס וחטפה את ידי, היא התחילה לרוץ עד שהגענו לטירה יפייפיה. "היי, האקו, תראי!" צעקה סואיס בהתלהבות. "האקו וסואיס, אליס השניה מחכה לכן בפנים" אמר אחד מהם, נכנסנו, בפנים היו תמונות של נערה אחת ושניי תאומים. נכנסנו לחדר וראינו את ה"אליס" הזו, היא הייתה יפייפיה, היה לה יופי בלתי קשה לתיאור, היא נראתה..מושלמת. "שלום" אמרה, היא ישבה מול שולחן אדום ועליו שלוש ספליי תה. התיישבנו. "אני האקו וזו סואיס" אמרתי, סואיס הוציאה מכיסה את הקלפים והניחה אותן על השולחן. "אני סאיו" אמרה. "בואו אחריי" אמרה והובילה אותנו לחצר שלה, הייתה לה חצר ירוקה ויפה מלאה בסחלבים לבנים, נדנדה גדולה מעוטרת בפרחים וגדר גדולה. "תתכופפו בבקשה" ביקשה בקול קודר, התכופפנו, היא הכניסה את ראשנו ללולאה. "אחת, שתיים, שלוש, והינה ראשך נכרת" שרה, היא שיחררה את ידה מהידית, הרגשתי כאב חזק בצוואר, ראשי וראש של סואיס נכרת, ולמדתי דבר אחד-ככה מרגישים, שמתים.
תגובות (10)
חמוד! =^.^=
תודה ארנבי =^.^=
ממש ממש אהבתי! D:
אחלה כישרון יש לך ^-^
ויש טעות קטנטנה- בלתי קשה לתיאור, אולי התכוונת לקשה לתיאור? או שאני טעיתי :)
בכל מקרה… ממש אהבתי @_@
שמחה שאהבת ^^ (זוכרת את צ'ירונו? זו אני ^^)
הדמות האהובה עליי כאן היא אליס.
ממש אהבתי את הסיפור.
זה שיר (מטריד) במקור XD
אהבתי מאוד, סיפור ממש נחמד ^_^
את יודעת איך לשנות את השם באתר? ניסיתי הכל וזה לא הולך…
לילה טוב :)
פני אליהם בצור קשר (:
לילה
אהבתי מאוד איזה יפה זה את כותבת מקסים ^_^
אוהבת שרית
בוקר אור *^*
בוקר אור (: