אוי לבושה ולכלימה
אוי לבושה ולכלימה
"בואו מתוקים שלי יש לי הפתעה בשבילכם" "הבאת לנו עוגות מאמי"???? "לא, אך הבאתי לכם צעצועים" "הם התאכזבו מאד ומוחמד הצעיר אמר כאלה מתנות קונה לנו דודה נזימה"
פטמה מיד ניצבה לצידה של אמה וכעסה על אחיה אך נדייה ביקשה שתתן לו לומר את כל מה שעל לבו.
"אנחנו רעבים מאד אמר מחמוד " "מיד אכין לכם ארוחת מלכים"
היא הפשילה שרוולים ומיד טיגנה לכל אחד מהם ביצה מקושקשת כפי שאהבו מאד ואת שתי העגבניות שנותרו הכינה סלט טעים עם שמן זית.
"בואו מתוקים שלי בואו נאכל בצוותא".
הילדים טרפו את החביתות והסלט ונדייה הביטה לעברם ולבה רמז לה שהכל יהיה בסדר אפילו בסדר גמור.
לאחר שסיימו שבו הילדים להמשיך לצייר לאמא נדייה והיא לקחה פיתה וניגבה את מה שהותירו כמעט כלום אך לא חשוב היא ניגבה עם הפיתה והכינה לה כוס קפה וכמובן הציתה סיגריה , עליה להירגע לאלתר.
לאחר שסיימה את הקפה דפקה בדלת השכנה נזימה.
"מה שלומך נדייה שאלה השכנה"???? "תודה נזימה יותר טוב אך הראש דופק לי כמו שמקישים על התוף אך מיד אשכב לנוח ומקווה שהכל יהיה בסדר."
"בוודאי שיהיה בסדר, והנה הבאתי לכם קצת תורמוס מבושל שהילדים מאד אוהבים"
"תודה נזימה נישקה לה נדייה וכשאחוש חזקה אספר לך מדוע בכיתי בכי כל כך כואב".
"מאמי אינך חייבת לי שום הסבר העקר שתרגישי טוב"
"אני יודעת שאני לא חייבת אבל אני כן רוצה"
תגובות (1)
בקי היקרה ,
אם אני לא טועה , הסיפור "אוי לבושה ולכלימה" הינו המשך ל"פחד מוות" …
סיפורייך מרגשים מאוד ולפי דעתי אמורים להיות בקטגוריית סיפורים מרגשים :)
לפי מה שהבנתי , זהו סיפור עצוב על אישה ערבייה , נדייה , אשר מגדלת את ילדיה
לבדה , כשהיא עובדת בעבודה קשה ומרוויחה מעט מאוד …
אשמח מאוד אם תמשיכי את סיפורך הנהדר וקשה
אוהבת , רומי ♥♥♥