משומש
לפעמים יש לי תחושה כזאת שאני משומשת. בדיוק כמו גרב שגרבו יותר מידי וכבר נוצר חור או עיפרון שחידדו אותו יתר על המידה. או כמו פלסטר שספג יותר מידי דם. וסופו של כל חפץ משומש- לפח. אבל מה קורה כשבן אדם נהפך למשומש מידי? בן אדם כזה שאיבד את הזוג שלו, שהוא כבר לא העיפרון הכי חד בקלמר. בן אדם שספג יותר מידי זבל של אנשים אחרים. אותו אי אפשר לזרוק לאשפה, אפילו לא למחזורית. ובאמת שאני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי. אולי אקנה לי כמה בגדים וסרט לשיער, שיראה כאילו אני חדשה? אבל תמיד מתחת לשמלה הלבנה העור יתקלף והפצעים יפערו.
וכל כך חבל להרוס שמלה לבנה בדם
תגובות (7)
מה קורה לבן אדם משומש מידיי?
או שהוא מתעלם מהעזרה, מסרב להאמין שיש עוד מישהו שרוצה אותו, נועל את עצמו בבועה של בדידות, ובאופן כללי מסיים בפח כמו כל שאר הדברים.
או שהוא מעלה את הרגשות שלו לאתר סיפורים.
ויוצא מהבועה בהבנה שעדיין יש לו שימוש.
אם לא הייתי בטוחה שזאת פריקה, הייתי אומרת שזאת התחלה מעולה לפרק בספר. אבל גם אם את מרגישה ככה, זה לא מחייב שזה באמת נכון. אני בטוחה שיש אנשים שאת חשובה להם. (ואני יכולה בבקשה פריקה
אם לא הייתי בטוחה שזאת פריקה, הייתי אומרת שזאת התחלה מעולה לפרק בספר. אבל גם אם את מרגישה ככה, זה לא מחייב שזה באמת נכון. אני בטוחה שיש אנשים שאת חשובה להם. (ואני יכולה בבקשה פריקה
אם לא הייתי בטוחה שזאת פריקה, הייתי אומרת שזאת התחלה מעולה לפרק בספר. אבל גם אם את מרגישה ככה, זה לא מחייב שזה באמת נכון. אני בטוחה שיש אנשים שאת חשובה להם. (ואני יכולה בבקשה פריקה
אופס, אין לע מושג למה זה קרה. *אני יכולה בבקשה להעתיק את זה?)
משומשת. דווקא אהבתי. יש רגעים שבהם אני מרגישה כמו זקנה מרוטה שכל מה שעושים זה לסחוב ממנה כסף ושמחת חיים. (זקנה מרוטה, אבוי לי).
שאר הזמן אני סתם מרגישה ריקנות שאני מנסה למלא. (מה כבר לא ניסיתי, אבל שום טיפת סאנשיין לא נכנסת לחור השחור הזה). לא יודעת למה כתבתי לך את זה.
תביני,כולנו בסופו של דבר במקום כלשהו גרביים משומשות ומסריחות, אבל במהלך החיים לומדים ליהנות מהחרא הזה.
עכשיו בואי נעשה עסקה; את לא כותבת את הפרשנות שלך לשירים שלך, אבל אני רוצה לדעת מה היה המסר שלך (או מהשזהלאיהיה). את מסבירה לי את הרבדים העמקמקים האלו שאני לא מצליחה להבין. ואני בתמורה נותנת לך את הפרשנות שלי.
לא"ש ^^
התקדם לנקודה על הבגדים שהייתה ממש מקסימה ונוגעת ואז מעט לפואנטה סתמית יותר