Dammit96
השקעתי חח דרגו (:

ג\'ז הרוצח ( CreppyPasta מומצאת ) סיפור מזעזע

Dammit96 29/04/2014 963 צפיות 5 תגובות
השקעתי חח דרגו (:

הוא חייך חיוך רצחני לאחר עוד גופה שהרג. עוד דם. אף אחד לא ידע שמסתתרת מתחת לרוצח נער שבור לב ופגוע.
עוד נערה תמימה שהייתה בדרך למסיבה. רק עברה בסמטה כקיצור דרך.
הוא תפס אותה. סימם אותה. וכשהתעוררה דקר את ליבה.
זהו הסיפור של ג\'ז הרוצח.
הוא היה נער רגיל בבית ספר תיכון. כל הילדים הציקו לו וחשבו שהוא מוזר. לא דיברו איתו, הרביצו לו, קיללו אותו ורבו איתו.
והוא ישב ולא עשה כלום. פשוט הביט. הביט בשעונו. וחיכה. חיכה לזמן שבו יתנקם בכולם.
יום אחד הוא בא לבית הספר מחוייך. כולם התפלאו, ניגשו אליו 3 ילדים
\" תראו תראו, ג\'ז מחייך. \" אמר הראשון
\" מה קרה חמודי? \" אמר השני
הם הקיפו אותו. השלישי לא אמר דבר.
הם הפילו אותו על הרצפה.
ג\'ז קיבל רצון להחזיר. הוא קפץ מהרצפה ודחף אותו על הקיר, הוא שבר לו את המפרקת.
השניים האחרים ברחו.
הוא לא הספיק להחזיר להם. הוא ברח כי ידע שמצפה לו עונש.
באותו יום משטרה הגיעה לבית שלו ושאלה את הוריו אם הוא בבית. ההורים ענו שלו בזמן שג\'ז שומע את דברם. הוא ידע שהוריו כועסים. באותו לילה הוא ברח מהחלון של חדרו.
פתאום הוא המשיך ללכת ברחוב תוך כדי שהוא רואה את 2 הילדים האחרים. הוא רץ אליהם בחושך והתגנב. הוא הפיל אחד מהם ומשך אל השיחים. הוא תקע בו סכין שקודם לכן לקח בחדר.
הוא רץ אחרי השני שברח. הצליח לתפוס אותו והכניס את הסכין ללב שלו רק יותר לאט.
שניהם מתו והפשע נעשה, ג\'ז ברח.
יום למחרת ג\'ז התעורר בחדרו. הוא חשב שזה חלום עד שהוא ירד לקומה שלמטה וראה בחדשות ששני נערים נהרגו אמש ע\"י סכין ונדקרו.
הוא עלה בחזרה למעלה. תכנן את מותו של אביו ואמו ללילה.
הוא צבע את שערו לשחור. וחתך את פיו לחיוך ענק ואת עיניו ל X
הוריו לא ידעו את הנעשה.
הוריו חזרו הביתה מעבודתם. היה 11 בלילה. הוא תכנן ולא ישן בלילה, ב3 בבוקר התעורר.
לקח את הסכין
עלה לחדרם ורצח אותם, הוא הרג אותם ולאחר הוא חתך להם את העיניים. הוא חייך. חיוך עוד יותר רצחני.
חיוכו היה נראה כמו סמיילי שמח.
כל יום ב11 בלילה. הוא מתכנן לרצוח אנשים.
יום אחרי זה הוא נעלם ולא נראה יותר…
אולי הוא מאחוריכם


תגובות (5)

אוי לא הוא מאחורי :D
אבל יפה !

29/04/2014 21:30

יפה! אבל דיי מזכיר את ג'ף הרוצח :)

29/04/2014 21:44

אני יודעת חח

29/04/2014 21:56

תשמעי זה מזכיר את ג'ף וג'ף זה כבר חרוש.. בכל זאת החלק האחרון הצליח לגרום לי לצמרמורת (ואני בן אדם שלא מפחד מכלום רק שיהיה ברור XD)

30/04/2014 18:09

לא ממש מפחיד אותי , את יודעת למה? כי מאחורי יש קיר! XD אבל יפה מאוד!!! זה סוג של פאנפיק מזה לא? בכל מיקרה , הסיפור של דולי הצליח להפחיד אותי יותר (שבוע פחדתי מהבובות ( לא ברביות ) של אחותי) איזה קטע סוגריים בתוך סוגריים!

30/04/2014 18:14
סיפורים נוספים שיעניינו אותך