Someone Like You
טרולולולולולו וכאלה. איכסה פיכסה על נח :< בן אלף . פרק חדש מחרר ^^

אין ייאוש בעולם! (פרק 4)

Someone Like You 18/07/2012 867 צפיות 4 תגובות
טרולולולולולו וכאלה. איכסה פיכסה על נח :< בן אלף . פרק חדש מחרר ^^

הוא ירד למטה ומרוב פחד נטלי עצמה את העיניים שלה וכיסתה את האוזניים עם הידיים.
אבל נח לא הלך לכיוונה בכלל. נח הלך ולקח את הטוש .
"תכתבי על הקיר את מה שאני אומר לך לכתוב"
נטלי הנהנה. "בתנאי אחד"
"את מציבה לי כאן תנאים?!!?" צעק נח וזרק עליה את הטוש.
"כבר איבדתי הכל. תן לי לפחות את זה. התנאי שלי הוא שאני אכתוב כאן בעברית"
נח לא הבין את השאלה המוזרה שלה, והסכים לה.
"תכתבי : אין אלוקים, אף פעם לא היה אלוקים וגם לא יהיה אלוקים"
נטלי הנהנה וכתבה על הקיר.
היא כתבה :"שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד…" באותיות גדולות וקצת רועדות.
נח היה נראה מרוצה. " עכשיו תקריאי לי מה כתבת." בקשה קצת מוזרה כי בכל זאת הוא אינו יודע עברית.
נטלי אמרה בעברית:"אין אלוקים, אף פעם לא היה אלוקים וגם לא יהיה אלוקים" למזלה, היא הצליחה לתרגם את זה בשנייה, אפילו שהייתה לה קצת אנגלית קלוקלת.
"את לא מקבלת מחר אוכל" אמר ועלה במדרגות. נעל את הדלת.

בזמן שנטלי ונח היו במונית, נעמי ולאה עשו סיור משלהן בניו יורק.
הן רצו לתוך השדה תעופה, לראות אולי נטלי נכנסה לשם או משהו , הם הסתובבו בשדה תעופה הלוך ושוב חיפשו בכניסה לטרמילן שיצאו ממנו ואפילו ביקשו מההנהלה לקרוא בשם שלה 3 פעמים ! אח נטלי לא ענתה.. היא הייתה עם נח.
"לאה…. אנחנו לא נמצא אותה" אמרה נעמי . היה לה כאב בטן נוראי, כאילו נטלי נמצאת בצרות. והרגשותייה היו נכונות.
"תקשיבי, תנשמי עמוק, אל תדאגי! נטלי לא מכירה את האיזור, והיא בטח עם נח עכשיו.. היא שיננה את הכתובת שלה כל כך הרבה פעמים שאפילו אני זוכרת! פאסדרייב 56 , בואי פשוט נלך לשם היא בטח יושבת עם המשפחה שלו ואוכלת" לאה תמיד הייתה טובה בלהרגיע אנשים,בעיקר את נעמי.

נעמי ולאה לקחו מונית, כאשר יצאו מהאיזור של שדהת"פ וחזרה הקליטה ניסו להתקשר לנטלי.
"….מוזר.." אמרה נעמי "היא לא עונה לי.. אולי קרה לה משהו?!" היא התחילה להילחץ, היא החזיקה בפלאפון כל כך חזק שהיה נדמה שהוא עומד להישבר כל רגע.
"חח תרגעי , תרגעי, תשתי קצת מים, היא נמצאת עם המשפחה שלו , לא? היא בטח מדברת איתם וזה גס רוח לענות לטלפון באמצע שיחה. במיוחד באמריקה.. את לא רוצה שהם יחשבו שהיא ישראלית חוצפנית נכון? אז תני לה רגע, היא תחזור אלינו." אמרה לאה .
הם המשיכו את הנסיעה בשקט. טוב, שקט נו יורקי .
כאשר הם הגיעו לכתובת, הן ירדו עם המזוודות והפלאפון ונעמי ניסתה שוב להתקשר אליה. אך ללא הצלחה.
"וואו! איזה בית עצום!!!" אמרה נעמי בהתפלאות "נטלי , שיחקת אותה." היא שוטטה בגינה ומיששה את הכובע הבולט של גמד גינה אחד.
בתוך הגמד גינה התקין נח מצלמה, הוא ראה שהן שם… הוא נתן להן להסתובב קצת ולבסוף שהן דפקו בדלת – פתח .
"ואתן בטח נעמי ולאה…" אמר בחביבות. כל זה קרה בזמן שנטלי הייתה למטה, ישנה.


תגובות (4)

אומייגאד מהמם.
אבל, איך, לעזאזל לא שלחת לי קודם ?? :(

18/07/2012 09:10

אויי שיטטט שכחתיי מצטערתת :OO אני ממש לא אחת שנכנסת למייל כל הזמן מצטערת X:
אני אזכור פעם הבאה כמו שזכרתי בפעמיים הראשונות (:

18/07/2012 09:21

נח הזה הוא בנאדם מוזר מאוד(ומטורף)
מצפה להמשך בכיליון עיינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/07/2012 09:28

כן הראל, זה הקטע של פסיכופת חח וכבר כותבת(:

19/07/2012 13:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך