i will catch you if you fall – פרק 2

11/06/2014 771 צפיות תגובה אחת

פרק 2- PARTY (חלק א')

"אם התאהבת במישהו ואחר כך התאהבת בעוד מישהו באותו הזמן, בחרי במי שהתאהבת בו שני. כי אם היית מאוהבת בראשון אהבת אמת, לא היית מתאהבת בשני…"

יצאתי מחדר המקלחת, אחרי אמבטיה לבושה, מאופרת ומוכנה למסיבה, הסתכלתי בשעון- השעה רבע לתשע, יש לי רבע שעה, 'אני אנצל אותה להתקשר לאיתי' חשבתי לעצמי..
איתי הוא הילד שאני אוהבת, כל כך אוהבת- שנה שעברה הוא היה בכיתה שלי ואני מקווה שגם שנה הבאה- ו..אנחנו ידידים ממש טובים..
"הלו?" שמעתי את הקול היפהפה שלו בוקע מהמכשיר הנייד שלי ומיד חיוך ענקי נפרס על פניי, "היי.." אמרתי, "עדן! מה קורה?"
"בסדר, אתה בא למסיבה? "
"כן. את?"
"כן"
"ואיך את באה?"
"ברגל, אתה?"
"אוטו מאמי"
"מפונק! תלך קצת ברגל, כמונו!" גיחכתי
כל השיחה היה מרוח על פניי חיוך ילדותי.
"כמונו?"
"אני ודורין.."
"מה???" קולו נשמע פתאום נרגש ושמח, הוא יצא פתאום מהאדישות שהיה שקוע בה במהלך כל השיחה, "אני יכול לבוא איתכן???" הוא המשיך בציפייה,
"מה קרה פתאום? אמרת שאתה נוסע באוטו" אמרתי, הקול שלי היה מבואס ולא הסתרתי את זה, מהרגע שהוא שמע את המילה דורין… פתאום הוא לא היה אדיש. פתאום הוא נהיה שמח. פתאום הוא רוצה ללכת איתנו.
מה זה אומר?! אוח, אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה…
"אמרת שאני מפונק" הוא ענה, מתחכם.
"טוב, נהיה אצלך בתשע ורבע בערך, אתה במילא בדרך שלנו"
"ביי"
"ביי…" מופתעת מהמהירות שבה הוא סיים את השיחה, ניתקתי.

"אני באה!!" צעקתי כאשר נשמעו דפיקות בדלת, לקחתי במהירות את התיק שהיה מונח על מיטתי ורצתי למטה, עצרתי ליד הדלת לפני שפתחתי אותה, ושמתי חיוך ענק -ומזויף- על פניי.
הפשלתי טיפה את שרוול חולצתי, הסתכלתי על מפרקיי ידי, הסתכלתי על הסימנים ועל כל הצלקות, הורדתי את השרוול בחזרה והחזקתי בו חזק כדי שדבר לא יתגלה,
ההצגה של ה'ילדה השמחה' שאני אמורה להיות מתחילה….
"הייייי" דורין אמרה בהתרגשות כאשר פתחתי את דלת הבית וחיוך ענק היה מרוח על פניה, "היי.." אמרתי ללא כל הבנה למה היא כל כך מתרגשת "למה ההתרגשות?", המשכתי, "בן קוסלוביץ' יהיה במסיבה! פאקינג בן קוסלוביץ', את קולטת?!" היא מיהרה לענות לי וחיבקה אותי.
בן קוסלוביץ' הוא הילד שהיא אוהבת, ואם להודות באמת… הוא נראה לא פחות מטוב מאוד, אך לא יותר ממצוין, כלומר.. המראה שלו חמוד. אבל אני לא מתחברת לאופי שלו.
"אומייגאד! כמה אני שמחה בשבילך!" אמרתי ב'התרגשות', לא באמת הייתי שמחה. אבל זה רק בגלל שאני אף פעם לא שמחה.
אבל בכל זאת, אני לפחות קצת שמחה בשבילה, היא כל כך אוהבת את בן הזה..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הפרק מחולק לשני חלקים כי אין לי זמן להעלות את שאר הפרק, בכל מקרה החלק השני יעלה מחר, ובמסיבה כל העלילה מתחילה….;)


תגובות (1)

תמשיכייי

13/06/2014 18:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך