A mysterious mystery- פאנפיק על מיילי סיירוס- פרק 4
אחזתי בידה של אמנדה והתקדמנו לעבר ביתה.
היא פתחה את הדלת בזהירות וצעדה אל עבר חדרה ואני אחריה.
צעדנו בשקט כיוון שאיימי, אחותה הקטנה של אמנדה ישנה.
אמנדה פתחה את דלת חדרה וסגרה אותה אחרי שאני נכנסתי.
"טוב אז צבענו את הקיר לשמנת," הצביעה על הקיר והמשיכה. "החלפנו את הארון לארון רחב יותר, כי יש לי המון בגדים וגם הוא יותר יפה." הבטתי בארון, הוא באמת היה יפה יותר משהיה הארון הקודם.
"את המיטה החלפנו, עכשיו יש לי מיטה וחצי.." אמרה ולא נתנה לי להוציא מילה בזמן שהיא מנערת את הכריות שלה ומניחה אותן מסודרות, ומקפלת את השמיכה לרגלי המיטה.
"והשולחן רציתי להחליף כי הקודם היה מכוער ודהוי", אמרה אמנדה וטפחה כשלוש פעמים על השולחן.
"וזהו בחדר שלי, בטח יש עוד כמה דברים אבל אילו הדברים הכי בולטים.
"אילו היית נותנת לי להשחיל מילה הייתי נשארת כאן!" אמרתי בכעס ורקעתי ברגלי עד לדלת הכניסה, טורקת אותה ויוצאת אחרי ששמתי לב שאיימי התעוררה אני לא מגלה אליה אכפתיות ואמפתיות.
שמעתי ריצה, מניחה שאמנדה באה לעברי להתנצל.
זה היה נכון, אבל לא סלחתי לה, את האמת שלא הבטתי בה אפילו, ובכלל לא השחלתי מילה לידה.
הבטתי בשעון, השעה הייתה עשרים לאחת, יצאתי באחת עשרה בבוקר אז מיהרתי הביתה.
פתחתי את דלת ביתי, והלכתי לכיוון ג'סיקה שראתה טלוויזיה.
בלי שהיא שמה לב לקחתי מידיה את השלט והעברתי לתכנית שאני אוהבת.
"מה פתאום האנה מונטנה?" שאלה ג'סיקה לפתע.
"אני ישים מה שבאלי!" אמרתי והחלה מהומה ביני לבין ג'סיקה.
"תחזירי לערוץ שמונים!" אמרה ג'סיקה.
"לא רוצה!" אמרתי והיא נתנה לי מכה ביד.
"אני יותר חזקה ממך! תיזהרי!" אמרתי..
תגובות (1)
בטוח שלמיילי סיירוס יש שפה כזו גבוהה? והיא מדברת ככה? חחחח