גם מגדלים יכולים ליפול
יש לי לב וגם נשמה.תאמין לי אני משתמשת בשתיהם.היינו ביחד,כן, הייתי הראשונה ,אני יודעת,חומד אני לא רוצה להרגיש לבד.אז תנשק אותי איפה שאני נופלת ותרכח את הנפילה,הידיים שלי לוחצות חולשות את הגומות שלך.כן,ישלנו דרך ארוכה ביחד.
אני התאהבתי בך ראשונה.עוד מלפניי ששתינו חשבו אותה מחשבה"להיות נאהבים ולאהוב",הדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה להגיד שהאצבעות שלי נוצרו בשבילך.אני רוצה לאהוב אותך כמו פעם אבל זה כאב לי.אתה מכאיב לי,אני רוצה לזכות באהבה שלך! כי היא שווה כול שנייה אבל אני בחיים לא זכית ולא אזכה ,תשחרר את הקללה שלך מעלי כי אני יודעת כמה שאני שווה,אני מנסה להיות יותר טובה אך זה כול מה שאני יכולה להיות.זה מי שאני.
אני היהלום שאבדת בעתיד. אני ואתה יכלנו לקבל הכול, אבל מתי שאתה חוזר אני לומדת שגם מגדלים יכולים ליפול.אני לא דואגת רק פגועה שהחברים שלי לא אומרים לי הכול עכשיו.יש כול כך הרבה סודות שזה גומר אותי.פעם היינו כמו שתי מגדליים הכול יכל להיות שלך אני הקרבתי את עצמי בשבילך זה מה שעושים באהבה מקריבים ומתפשרים מקבלים את השונה.איך אתה יכול להיות כול כך עיוור.עיוור לכול מה שקורה פה.אני יודעת שהדמעות ינחמו אותי כי הם מנחמות אותי כבר חצי שנה,חצי שנה אני בתפילות אלייך שתשלח הודעה ותרשום לי שהכול בסדר.הלב שלי כבר לא מרגיש כלום אני ביצרתי חומות מגדלים כדי שאיש לא ישבור לי אותו כמו שאתה עשית.אני יודעת שאני עול בשבילך אני מודעת לזה.אל תשקר לי.כי כול מה שעשית בקשר הזה היה לשקר לי.אתה היית איתה בזמן שאני בכיתי עלייך,אתה דיברת איתך בזמן שאני ברחתי בגללך,אתה היית איתה מתי שאני היית הכי צריכה אותך.ואתה אומר לי "אין כלום בנינו"אני יודעת שהיה משו בניכם אל תשקר.איך אנחנו הפכים.אני בחיים לא הייתי משקרת לך ואתה משקר לי על ימין ועל שמאל.אני קוראת אותך כמו ספר פתוח,אתה שברת והלכת.
אני מנסה לחבר את כול הרססים של הלב שלי אבל תמיד יהיה חסר אחד!והוא יהיה אצלך.אני בחיים לא אקבל אותו בחזרה.כמה שאני אלחם בך אתה תמדי תמצא את הנקודה הרגישה ותלחם בי ותעקוץ אותי.כן זה פוגע. ההתנהגות שלך.כן אני אמרתי לך את זה !אל תגיד שאני מדחיכה כי אני לא!
אני אומרת לך שזה מפריע לי.אבל זה ניכנס לך לאוזן ויוצא מאוזן השנייה.אני יודעת שאני עדיין לא מספיק טובה אבל אתה לא תצליח לשנות אותי .כי אני מי שאני.
תגובות (0)