ילדת רובים – פרק 1
היה זה רק עוד יום רגיל בבית הספר התיכון סאנבה.
טוב, רגיל בבית הספר סאנבה, לא רגיל כמו שלנו.
קיאנה קסלנה מתכוננת כרגיל ליום "שיגרתי" בחייה.
שיגרתי של קיאנה – לוחמה בזומבים וניסיון להציל את העולם (או לפחות את העיר).
את רצונה להצליח קיאנה מבטאת בנחישות, ועד מהרה מגיעה אל ריידן מיי, אשר נראת לה די מוכרת.
"מי את?", שואלת קיאנה, ומבט רציני בעיניה.
"אני היא ריידן מיי, אחת מארבעת שליטות הזומבים" עונה לה.
"ריידן מיי?.. לא, את לא היא. לא יכול להיות".
"באת לכאן כדי לקשקש? או כדי להילחם בי?". ריידן מעלה חיוך רשע על שפתיה.
"אם היא רוצה קרב, היא תקבל קרב" חשבה קיאנה.
ואז, עולה לקיאנה מחשבה לגבי הקרן אשר על מצחה של ריידן, שאולי היא זו שמשפיעה על ריידן.
קיאנה בנחישותה, הצליחה, למזלה, להביס את ריידן. אך איננה הצליחה לכרות את הקרן, כפי שתכננה, וריידן ברחה.
תגובות (4)
א) זה נמהר מדי, אפחד לא רודף אלרייך, תרגעי. ב) הרעיון בפאנפיקים זה לשנות את הסיפור, להוסיף רעיונות, לספר מנקודת מבט אחרת, לספר על ההמשך.. להמציא. לא לשכתב, לא לספר-במילים-שלך. ג) את יכולה לקחת השראה, ולכתוב סיפור מקורי שלך, אבל תשני קצת את הרעיון,תוסיפי דברים, דמויות, עלילה… לקרוא על משחק מחשב יכול להיות משעמם למדי.. זו ב״ב, אל תיעלבי. ואני הייתי… אייל;)
א.אה.. אני פשוט חדשה עם פאנפיקים אז כנראה לא הבנתי את זה. תודה שהסברת לי :) ב.אני ארחיב והכל.
ג. אני באמת רוצה למצוא אנשים בישראל שמשחקים בזה ( אבל זה כבר לא ממש קשור )
ד. לא נעלבתי X)