החץ פרק 2
"חשבתי שהבהרתי את עצמי טוב מאוד דיגל!" צעק אוליבר למראה הנערה על השולחן הכסוף. "אם זה היה אני או פליסיטי לא הייתה מהסס!" צעק ג'ון בחזרה.
פליסיטי עמדה שם נבוכה, מסתכלת עליהם רבים.
"היא כבר כאן אוליבר. עד שתגיעו לבית החולים היא תמות" אמרה פליסיטי והביא כול מיני בקבוקים ותחבושות.
"היא נפצעה רק ברגלה! בית החולים יטפל בה יותר טוב מאתנו!" צער אוליבר והוריד מגבו את החצים ואת הקשת.
"היא יכולה למות משאיפת עשן יתרה, קרישת דם, אי זרימת דם…" מלמלה פליסיטי ושפכה בעדינות חומר מחטא על פצעיה של הנערה.
"בבקשה אוליבר…" מלמלה הנערה. "ועכשיו היא יודעת את הזהות שלי…" אמר אוליבר באנחת כעס. "מה את צריכה פליסיטי?" שאל אוליבר, נכנע לחבריו.
כעבור חצי שעה הנערה הייתה חבושה ונקייה. "ממי את מתחבאת?" שאל ג'ון. "מאבא שלי" אמרה הנערה בשקט.
"למה?" שאל אוליבר. "כי הוא רוצה לפגוע באנשים" אמרה הנערה והסתכלה על אוליבר. עיניה של הנערה חדרו דרך נשמתו של אוליבר כמו אלפי סכינים קטנות.
"מה זה?" שאל אוליבר והחזיק בפגיון זהוב עם אבן חן אדומה משובצת בידיתו. "פרטי" ענתה הנערה וניסתה לקום בצליעה.
"וואו וואו וואו" אמרה פליסיטי ובעזרת ג'ון החזירה את הנערה לשולחן. "מה קרה לרגל שלי?…" שאלה והסתכלה בפחד ברגלה החבושה. "היא לא זוכרת?" שאל ג'ון את פליסיטי.
"הלם זיכרוני…" ענתה פליסיטי והביאה לנערה בקבוק מים. "מה שמך?" שאלה. הנערה היססה לרגע ואז ענתה "מירוקו".
"מירוקו?" שאל אוליבר ועל פרצופו ניתן היה לראות שהוא לא מאמין לה.
הנערה הנהנה קלות בראשה.
היה לה שיער קצר, כמעט עד הכתפיים, גלי מעט. עיניה היו כחולות בהירות והאי הייתה רזה וצנומה אך לא חיוורת. היא נראתה חזקה.
"תתרחק מבלוד" אמרה הנערה וקמה כמעט ללא קושי. היא צלעה עד למדרגות ושם עצרה. "יעזור אם תתנו לי קביים" אמרה. השלושה הסתכלו זה על זה כלא מאמינים.
"את לא יכולה ללכת סתם ככה" אמר אוליבר. "תראה אותי" התגרתה בו הנערה. "את יודעת את הסוד שלי" אמר אוליבר. "אז מה עכשיו? אחרי שהצלת את חיי תהרוג אותי?" שאלה בגיחוך קל הנערה.
אוליבר השפיל מבטו.
הוא תפס את הנערה בשתי ידיו והצמיד אותה לקיר. "מי את?" שאל. "הכול יודעת" ענתה הנערה ודחפה מעליה את אוליבר. הוא תפס אותה וקשר אותה באזיקים לאחד העמודים. "היי! היי! אתה לא יכול לעשות את זה!" צעקה הנערה.
אוליבר הסתובב אליה ונעץ בה מבט.
"תראי אותי" אמר ועלה במדרגות למועדון.
תגובות (6)
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח תודה
המממ… נראה מגניב, למרות שאין לי מושג מי זה החץ הירוק ( :
חחח החת הירוק זה סדרה שלמעשה נקראת "החץ". זה מספר על אוליבר קווין שחברתו היא לורל לאנס וללורל יש אחות -קטנה אם אני לא טועה- ששמה שרה ואוליבר לקח את שרה לספינה של אבא שלו. הוריה של שרה חשבו שהיא בתיכון או קולג' או משהו כזה ובעצם אוליבר בגד בלורל עם אחותה…
בכול אופן הייתה סערה ושרה נפלה מחלון הסיפון ואוליבר חשב שהיא מתה ורק אוליבר, אביו -רוברט- ואדם אחר שהיה בספינה נשארו בחיים ואז אבא של אוליבר ירה באדם האחר ואמר לאוליבר לשרוד ושהוא חייב לתקן את עוולות המשפחה ואז התאבד -רק אוליבר יודע את זה- ואז הוא היה תקוע על אי בודד במשך חמש שנים -אגב הוא היה נער ממש מפונק- ובוא נאמר שקרו לו שם הרבה דברים בלשון המעטה… בין היתר הוא פגש את שרה וגילה שהיא בחיים ואז לא יודעת מה קרה…
בכול אופן אוליבר חוזר ומגלה שאמו שלו נישאה לחבר הכי טוב של אביו, וולטר. וכולם רוצים שהוא יהיה כמו רוברט ושהוא ינהל את החברה "קווין קונסולטדייד" והוא לא ממש רוצה ובסוף הוא מנהל אותה יחד עם אימו והוא פותח מועדון ובקיצור בקיצור, בקיצור! הוא שם את הברדס הירוק של מישהי שהייתה חשובה לו ונרצחה על האי על ידי איש העונה לשם "אייבו". לאישה קראו שאדו, קיצר סיפור ארוך -אני מסכמת לך פה שתי עונות- בכול אופן, אוליבר מנהל את החברה ואז הוא מגלה שאמא שלו מסתירה משהו ואז היא מזמינה מסיבת עיתונאות ומתוודה שהיא עזרה למשהו נורא, וזה לעשות רעידת אדמה בגליידס -הגליידס הוא חלק מהעיר סטרלינג סיטי- ואז אוליבר שכאשר הוא לובש את הברדס הירוק של שאדו הוא נקרא "פורע החוק" או "הברדס" -רק בעונה השנייה מתחילים לקרוא לו "החץ"- מנסה לעצור את המכשיר שגורם לרעידת האדמה ומצליח! עד שמסתבר שיש עוד מכשיר כזה ואוליבר כבר איחר את המועד…
בכול אופן טומי שהוא החבר הכי טוב של אוליבר ולורל -אוליבר ולורל כבר לא בני זוג אלא חברים הכי טובים בכול זאת הוא די הרג את אחותה…- נכנס לבניין שבו עובדת לורל כי הוא ידע שהיא עקשנית מידי ללכת מהעבודה -העבודה זה החיים שלה-, לורל מצליחה לצאת מהבניין בשלום בזכות "הברדס" אבל טומי שופד אל חתיכת ברזל ואוליבר היה איתו ברגעיו האחרונים. בעונה הראשונה שאחד הפרקים טומי מגלה שאוליבר הוא "הברדס" כי אבא של טומי -מלקולם מרלין שגם היה האחראי לחלק נכבד ברעידת האדמה- וטומי בורחים משריפה אני חושבת או לא משנה מה ואז הם נמצאים פתאום במשרד ובקיצר מלקולם נורה וכדי שטומי יבטח באוליבר וייתן לו להציל את אביו, אוליבר היה חייב לגלות לו את זהותו האמיתית. לזמן רב טומי חשב שאוליבר הוא רוצח כי "הרדס" רצח הרבה אנשים במטרה לעצור את אלה ש'מרעילים' את סטרלינג סיטי.
ובעונה השנייה אמא של אוליבר בכלא ואחותו הקטנה של אוליבר מנהלת את המועדון ואוליבר חוזר לאי לחיות בבדידות. הרי הוא לא הצליח להציל את טומי מהבניין שקרס.
פליסיטי סמוק-אישה גאונה שעזרה לו- וג'ון דיגל -שעזר גם הוא במסע הנקמה של אוליבר- באים אל האי כדי להחזיר את אוליבר ואז אוליבר מגלה שאחותו מנהלת את המועדון שלו, אמא שלו בבית כלא ועומדת למשפט על רצח המונים -503 אנשים- ויש מישהו שרוצה להציל את סטרלינג סיטי שנקרא בלוד אבל בעצם יש לו כוונה אחרת לגמרי…
בין יתר הדברים החדשים שאוליבר מגלה, יש ארבע 'ברדסים' חדשים שחושבים שלהרוג זו הדרך, אבל אוליבר שינה את דרכיו ומעתה הוא לא הורג. כדי לכבד את זכרו של טומי. אז הוא תופס את הברדסים וקושר אותם ומוסר אותם לידי המשטרה ואז עוזב במהירות-בכול זאת 'הברדס' מבוקש גם הוא, למרות כול הדברים שהוא עושה בשביל העיר-.
ואז הוא מגלה שיש עוד מישהי שמחכה אותו אבל היא מיומנת יותר מהברדסים והיא נלחמת נגד האנשים שפוגעים בנשים -אנסים וכו'- ואז אוליבר מגלה שזו שרה. ואז מסתבר ששרה הגיעה לסטרלינג סיטי רק כדי לראות שהמשפחה שלה בסדר אחרי רעידת האדמה שהייתה. האי מגלה שהם בסדר אבל עכשיו היא חייבת לחזור ל'משפחה' שלה שנקראת ליגת המתנקשים ואם היא לא תחזור הם ייפגעו בלורל ובאביה. שרה נגלת אל אביה כדי לשכנע אותו לצאת מהעיר. -מסתבר שגם מלקולם מרלין בליגת המתנקשים- ומסתבר שבסוף מלקולם מרלין לא מת -אוליבר תקע בו חץ ביום של רעידת האדמה, לא כשמלקולם נורה-
ולסיום מלקולם סוחט את מוירה קווין -אמו של אוליבר- וכמובן יש גם את סלייד…