know it all
בבקשה תגובות (?)

אז מה באמת? הארי סטיילס

know it all 26/04/2015 809 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגובות (?)

אם לא תאמינו, אז תנסו. אם הקטע לא יופץ לאחרים אז המעט שיקראו אותו יבינו..
אני לא יכול להישבע, לצלם, להוכיח שזה אמיתי ממני, אני מספר מה שאני רואה ומרגיש.
אתם בטח מכירים אותי, במיוחד מכירות- הארי סטיילס. כן נו, זה שכמעט זכה באקס פקטור, זה שעכשיו מוכר כמעט לכל איש ואישה ומוערץ ע"י כמעט כל ילדה. כן, זה אני.
כמה פעמים יצא לכן לשמוע 'פאנפיק' ממני האמיתי?
בזמן האחרון יצא לי לקרוא פאנפייקים שכתבו מעריצות בכל העולם, שתורגמו לכ"כ הרבה שפות ואני בטוח שמה שאני כותב עכשיו יתורגם גם.
אבל דבר אחד אני לא ממש מבין..
אני משתדל להיות נחמד, לאהוב כל מעריצה, לתת לה את המרחב שלה ואת התשומת לב בהופעה שלנו. ושמתי לב לתופעה שרצה- בסיפורים אני יוצא הרשע, הרודף שמלות, המגעיל והחצוף שמקבל סטירות מבנות שבעצם אוהבות אותו.. ואני לא מבין למה..
אז אני מבין שזה סיפור וזה לא אמיתי, אני מבין שזה מה שרוצים לדמיין ואני אוהב כל כך את המעריצות שלי, שלא תטעו! בלעדיהן אני שום דבר, הן הביאו אותי לכאן!
עברתי על כמה סיפורים מפורסמים שבטח קראתן, באחד אני מפחיד את הבחורה שתהיה איתי ורק רוצה לשכב איתה ובאחר אני בוגד שוב ושוב..
אז פה הסוף, אני לא שוכב עם כל בחורה בסוף מופע, אני בקושי שכבתי פעם אחת, לא התאהבתי עדיין 'עד עמקי נשמתי' כמו שהמעריצות כותבות ולא, אני לא בזוגיות עם לואי.
אני לא מבקש שתפסיקו, אני רק מבקש שתדעו שזה לא באמת אני! במיוחד לבנות שקוראות את זה בפעם הראשונה מבלי לדעת מי אני, מה זה וואן דיירקשן, מי הם החברים הכי טובים שלי..
יודע שתבינו ומקווה לפגוש אותכן ביום מן הימים. הארי X


תגובות (2)

אני לא מעריצה של וואן דיירקשיין אבל כן יצא לי לקרוא כמה פאנפיקים שלהם ואני רוצה להגיד לך שאת צודקת במה שכתבת כולם לוקחים את הדמות שלו כהארי סטיילס הילד הרע,הרודף שמלות,זה שכל מה שמעניין אותו זה לשכב עם מישהי ולשבור לה את הלב אני הייתי נעלבת עם הייתי במקומו,לא הייתי רוצה שיכתבו עליי כאלה פאנפיקים…
כי מבחינה טכנית אף אחת מהמעריצות לא מכירה אותו באמת,לא יודעת איזה אדם הוא באמת,אני לא יודעת מי הוא באמת אבל מה שאני בטוחה בו זה שלא הייתי רוצה להיות הדמות הראשית בפאנפיקים האלה שמחפישים את שמו.
אני בטוחה שבמציאות הוא אדם טוב ונחמד,שאוהב מוזיקה ואוהב לשיר.
ואני חושבת שבנות שכותבות עליו פאנפיקים צריכות קצת להכיר אותו כדי לתת לו אופי לא מדויק.

27/04/2015 15:40

    בדיוק מה שהתכוונתי

    27/04/2015 16:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך