אהבה כואבת
כול דבר שאני יעשה כדי לשמור איתך על קשר אתה תגרום לי להרגיש יותר דפוקה.
כאילו שאני לא יודעת כמה אני דפוקה.
אני דפוקה שנתתי לך להיכנס לי ללב
אני דפוקה שאני בוכה עלייך
אני דפוקה שאני לא מפסיקה לחשוב עלייך
אני דפוקה שאני מורידה מהכבוד שלי בשבילך
אני דפוקה כי אני נותנת לך
אני דפוקה שאני נותנת לך לשחק בי
אני דפוקה כי אני מתה מגעגועים
אני דפוקה שאני סופרת את הימים עד שתחזור אליי
אני דפוקה שיש לי עדיין ציפיות עלייך
אני מנסה לעזוב אותך מנסה להשכיח אותך!אני עם בנים אחרים כדי לשכוח אותך אך זה לא עובד
אני מאוהבת אתה אהבה אמתית,אז אם זה אהבה אמת למה זה חד צדדי.
למה את לא אוהב אותי?
למה אתה לא רוצה אותי?
אני מרגישה סתומה לשלוח לך הודעה כי אתה עונה לי בשביל לא לפגוע בי.
אז אם אתה ניתקת איתי קשר כדי "לא פגוע בי" אז למה אתה עושה את זה עכשיו?
מה הבעיה של ה' לעשות לי טובה ולתת לי אותו?
מה הבעיה שיש שלך?
למה הוא פאקינג לא רוצה אותי?
אני מרגישה כאילו אני צורחת אבל אף אחד לא שומע אותי הוא לא שומע אותי למה?
למה הלכת לי?
למה אתה משאיר אותי בפינה של חדרי עם הדם על הידיים לבד
למה אני לבד.
למה אני לא מספיק טובה עדיין?
למה אתה כול כך ביישן?למה אתה אדיש כול כך למצב הזה.
באלי פשוט לנענע אותך קצת שתבין מה הולך פה שתבין שאני לבד בגללך אתה הפרת את כול ההבטחות שהבטחת לי.
היי תסתכל עליי!!אל תוריד את המבט שלך מעניי אל תתבייש מימני.
למה אתה גורם לנו להיות ככה?למה אתה עושה לי את זה ?אני אוהבת אותך מרוב כול הפעמיים שאמרתי לך את זה אני כבר מתחילה להרגיש שזה נהפך להרגל וזה כבר לא מרגש כמו שזה אמור להיות, אני מרגישה כועסת אני מאוכזבת מימך כול כך,כן אני נותנת לך מוסר אל תתחיל לזלזל אל תדפוק לי את המבט האדיש שלך כמו שאתה עושה תמיד אל תסתכל לי בעניים כי אתה יודע שהעניים שלך הם החולשה שלי.
אני כול כך כועסת עלייך אבל מתי שאתה רק מתקרב אליי ואני מרגישה את חום גופך קרוב לשלי איך התגעגעתי לזה איך התגעגעתי אלייך אבל אסור לי אך אני לא יכולה להתנגד אני תלויה בך אני שונאת אותך אבל אוהבת אותך באותה מידה!
אני מבולבלת אני לא רוצה להיות רחוקה מימך ואני לא רוצה להיות קרובה אלייך,אני לא רוצה שהמבט שלנו הפגש אבל אני חייבת לדעת ששמת לב שאני פה.
אתה מבלבל אותי כול כך.
מה אני בשבילך?אני מתה לשאול אותך מה אני בשבילך אך אני מתביישת ומובכת אתה גורם לי לשיגעון חושים,אני כול כך רוצה את המגע שלך את האהבה שלך את העניים שלך עליי אך זה רק פוגע בי יותר כי אני יודעת שאתה תחזור לשמה אתה אומר לי שכול כך טוב לך שמה ושאתה רוצה להיכנס לזה ברבאק אבל היי…שחכת אותי.
מה איתי?למה בחרת במכינה במקומי למה נטשת אותי מה עם כול מה שקרה בקייץ?למה אתה כול כך הפכפך איתי?
יש לי כול כך הרבה שאלות אבל אני לא אשאל אותם כי אני שונאת ואוהבת אותך
מצטערת בשבילך אני לא יכולה לסלוח לך חשבתי שאני ואתה זה לנצח אך לא אתה משחק בי כול פעם זה הזמן שלי להגיד לך בי אך אני לא מסוגלת אבל לפחות יש לי כוח רצון איפה שהוא לתת לך ומתי שאתה תחזור אליי אני לא היה פה יותר אני לא אתן לך להתקרב אליי ולפגוע בי שוב אני לא אשאל אותך ואני לא שואלת אותך זה הזמן להגיד להתראות אך אני רק מדברת אבל אני לא מסוגלת.
יש לי שאלה אחד האם אתה זוכר את הסיבה שאהבת אותי באותו קייץ?אם כן אז תחזור ותהיי אתי בבקשה תיזכר אל תגרום לי ללכת אני לא רוצה ללכת מימך אני לא רוצה!!!למה את לא נזכר תפסיק להגיד שזה טוב בשבילי זה לא טוב ולא זה לא מכבד אותי שאתה הולך אתה לא עושה לי טוב מתי שאתה הולך תחזור בבקשה.
אתה שומע אותי??
תחזור
אלי
אני התאהבתי כמו כול אחד ואחת
עשיתי את הכול נכון כמו כולם לא בגדתי לא שיקרתי הייתי אמתית.
אך בשבילו זה לא היה מספיק טוב,אני לא יכלה לשנות את עצמי ככה אני.
הוא רצה לשנות אותי,הייתי מוכנה להשתנות למענו להיות מישי אחרת רק לעשות לו טוב להיות שלו
אבל עדיין אני לא מספיק טוב בשבילו.
הוא שבר את כול החומות שלי ואת המגדלים שביצרתי הוא אסף כול רסיס של הלב שלי והדביק אותו מחדש,הוא היה הכול בשבילי
מה לא עשיתי טוב?שהוא ככה הלך?הוא עזב אותי גם לא בשבילה הוא פשוט הלך ולקח את הלב שלי איתו.אני לא מתרגשת מישו דב חוץ ממתי שאני רואה אותו אך מה אכפת הוא לא שם עליי ול מתייחס אליי. כנראה מגיעה לי.
אני אפס בלעדיו
מתי תבין שאני אוהבת אותך!
בבקשה אל תילך
אתה שומע אותי אל תילך
לא שוב
אני לא מוכנה לזה
אני צועקת לך הנה אמרתי בקול
"אני אוהבת אותך"
אל תעזוב אותי בשבילה
אל תיתן לה להשפיע עלינו
אל תעזוב אותי אני לוחשת
בבקשה
אני יעשה הכול
רק אל תילך שוב
אל תשבור אותי כמו שהוא שבר אותי
אל תעזוב אותי כמו שהוא עשה
אמר לי שבחיים לא תעזוב אותי
אני אוהבת אותך
תגובות (3)
ווואו היה לך הרבה מה להגיד…מרגישה הזדהות מוחלטת !!!
זה ממש יפה.
אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי, חלומות שנפצתי.
וואו הרבה רגש הוצאת פה. זה ממש יפה!